Přitom na Jawce 350 se škopkem a leteckejma brýlema z první světový to bude mít aspoň styl ale to ne... raděj dělo co nejede. Vysvětlí mi někdo proč?
Ono totiž právě těch 25kW má splňovat to, cos popsal-aby to moc nejelo, aby se na tom člověk v 18ti nerozšlehal.
Já osobně považuju ty,kteří hned skočili na 6ti kilo nebo litr za šťastné nebo nadprůměrně nadané jedince-když si vzpomenu, jak jsem skočil na 175/477 bez jakýchkoli zkušeností a snažil se na tom nezabít, přišlo mi, že tu motorku nikdy nemůžu zvládnout, zvládnul,ale po čase, borec na litru nebo 6ti kilu po nechtěném škubnutí plynu už mnohokrát druhou šanci kolikrát nedostane....
fockewulf>Nevím, mě to přijde jako celkem nelogický postřeh od tebe
Ono totiž právě těch 25kW má splňovat to, cos popsal-aby to moc nejelo, aby se na tom člověk v 18ti nerozšlehal.
Já osobně považuju ty,kteří hned skočili na 6ti kilo nebo litr za šťastné nebo nadprůměrně nadané jedince-když si vzpomenu, jak jsem skočil na 175/477 bez jakýchkoli zkušeností a snažil se na tom nezabít, přišlo mi, že tu motorku nikdy nemůžu zvládnout, zvládnul,ale po čase, borec na litru nebo 6ti kilu po nechtěném škubnutí plynu už mnohokrát druhou šanci kolikrát nedostane....
Ale vždyť já tím příspěvkem neříkám ,,Kupujte si neškrcené děla." Spíš si kladu otázku proč vůbec kupovat v mládí supersporta. Buď nepojede a to je trapas a nebo se na něm zabiješ, což je horší než trapas. Podle mě přece existují mnohem lepší volby ale přesto chce každej v 18-ti škrceného sporta. Což jaksi nedokážu pochopit proč...
Pokud by to bylo na mně, supersporty bych jo radikálně omezil nebo zavedl na ně přísnější podmínky pro jejich získání-třeba v podobě nutných zkušebních jízd na okruhu pod odborným dohledem apod. Upřímně tuto kategorii motorek nemám rád, byť je jasné, že ne každý majitel je debil s malým pérem, co musí machrovat.
Zbyňa-Třebíč>hele, ja mam 19 a mam bandita 12 a nevim, proc jsou odstupnovany ridicaky-nechapu to... tak snad kdyz mam v hlave vymrdano, zabiju se na babete a kdyz mam rozum, staci mi autoskola(abych se naucil rozjizdet) a pak si muzu koupit cokoliv o jakymkoliv vykonu a kdyz k tomu budu mit respekt, zvladnu to...
hele to co rikas ty sem rikal ja taky.... a to jeste pred 5ti rokama, kdy jsem uz 5let jezdil na velkejch motorkach a pak sem ze svoji kokotiny rozslehal motorku o traktor, v dzinach a bez helmy.....
to jestli mas v hlave rozum ukaze az cas:)
Peca>Přesně jak psal Jacobo. Ikdyž ti to možná připadá jako trapas, tak ta mašina bude i s tak "trapnym" výkonem pořád fungovat o moc líp jako ta jawka :\ Měl sem třindu před SV a i kdyby měla suza jen 25kW, stejně to bude někde uplně jinde. Krom toho, 25kW supersporty sou schopný udělat asi 150km/h ne? To mi zas jako až takovej trapas nepřipadá, pokud to bude první mašina.
Ano bude to jinde ale ten podvozek, brzdy atd. jsou stavěny na plnej výkon motorky. Když mu ten výkon sebereš a u 6ky razantně tak mi to stále připadá jako bych měl dvoupístkové kotoučové brzdy Hayes na kole ukrajina.
Jinak je tady asi pravdou že možná na balení mladejch holek u dízy se to asi kupuje. Ačkoliv teda jenom na todle je to trocha drahá návnada. Jsou přece i lacinější způsoby
škrcený mašiny jsou podle mě dobrá věc, ale chtělo by to nějak zamezit škrcení jenom papírově. Nevim, třeba plomby, pravidelné kontroly..... prostě něco, co policajtovi na silnici umožní na místě kontrolu výkonu. Nic neni dokonalý, ale když pak člověk čte inzeráty VFR800 25kW v papírech, GSXR 25kW a podobně, děsí se, co potká za příští zatáčkou.
Ano, zabít se můžeš i na Babettě, ale dá to víc práce.
Naposledy editováno 28.07.2008 13:10:03
Zbyňa-Třebíč>redmanXXL> od 10ti jezdim,ale na zavodne, prirodni ukaz taky nejsem a mam kamarady i starsi nez 30, kteri vi, jak jezdim a jizdu na b12 si skvele uzivam... a kdybych ho nebyl schopnej ukocirovat, tak uz je nekde nasracky,ne?
no nejsem pověrčivý,ale pýcha předchází pád...já radši nikdy nevypouštím z huby tyto věty, protože dle murphyho zákonů fungujou jako proklínadlo
fockewulf>Zbyňa-Třebíč>redmanXXL> od 10ti jezdim,ale na zavodne, prirodni ukaz taky nejsem a mam kamarady i starsi nez 30, kteri vi, jak jezdim a jizdu na b12 si skvele uzivam... a kdybych ho nebyl schopnej ukocirovat, tak uz je nekde nasracky,ne?
no nejsem pověrčivý,ale pýcha předchází pád...já radši nikdy nevypouštím z huby tyto věty, protože dle murphyho zákonů fungujou jako proklínadlo
a zákon schválnosti
Zbyňa-Třebíč>fockewulf>ja ziju v realite (kouzla na me nepusobi), takze se spoleham na sebe a na to, ze me snad nejakej dedek nesejme
jezdi taky hlavou a né jen pravou rukou taky mě za tyden dovezů B6 ale nemám to na závodění,mám to na ježdění takže víš jak
Tím pádem je zaškrcená motka jasná volba. Koupi si ji od nové a klidně ji může mít šest sedum let a výjde jej to určo lépe než koupit při každe změně (mam na mysli věk a povolený výkon) novou motorku...
Zbyňa-Třebíč>motomaniakGSX-R> ja s tim taky nezavodim... jezdim tak do 200, jinak prumerna rychlost za vylet je 140-160, jak kdy
průměrná je 140-160 za výlet? to jezdíš na výlety na dálnice nebo co? LOL, tak já jsem teda rád, že to máš v hlavě uspořádané a víš co chceš + jsi vyježděný OMG tohle jezdí po našich silnicích
Myšleno teda po okreskách ....a na vyjížďce... ne z bodu A do bodu B s letmým startem...
Naposledy editováno 28.07.2008 13:53:42
Mega-CZ>Zbyňa-Třebíč> hmm to seš teda ďábel.. já když mám průměr okolo 60ti tak jsem spokojenej... do 80ti jsem se ještě nikdy nevešel...
... taky nemáš bandita 12 a v hlavě to srovnaný . Průměrnou 160 mám na D1 když sprintuju domů, tak třeba pro někoho je tohle styl výletu.
k tématu: škrtit 600 bych taky zrušil, už jen proto, že výrobci vyšli hodně mladejm vstříc a svůj výrobní program obohatili. Je zbytečné ohlížet se na dobu, že někteří z nás začínali na MZ a Jawa. To je dávno pryč, dneska jsou dostupný uplně jiný motorky, který poskytnou maximální požitek, ale i nebezpečí. Ale s jedním souhlasím, v 18 nemůže mít člověk dostatek rozumu a zkušeností ukočírovat sporta. A když si to myslí, je to poznat na silnici - šestka jedoucí do zatáčky rovně, na brzdách, borec na tom sotva se udrží, ale jak je rovinka, tak pravá ruka cukne, plnej a už je to pan motorkář. Ale jak už někdo řekl - kapoty = kundolap a o to hlavně jde. Motorka vždy byla "frajeřina", ať už jsme se předváděli na fechtlu, či Jawě. Pořád jsme oslňovali holky u rybníka a před školou.
edit: písmenka
Naposledy editováno 28.07.2008 13:59:38