Téma: EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
POZOR! bohužel jsme se dozvěděli, že motorka nemá homologaci pro provoz na pozemních komunikacích se zvýšeným výkonem motoru. na silnici s tím oficiálně můžete tedy jen se základním výkonem 12,2kw. škoda, že jsme se to nedozvěděli dřív. Debata se posunula k CRF 300L, je to zřejmě jedinej stroj, který má v současnosti ambice splnit to, co člověk hledá.

Ahoj všem. Poprosil bych ty, kteří mají reálnou zkušenost s cestováním na téhle mašině po ose ideálně do vzdálenějších destinací (což není Balkán a pod., ale spíše dálný východ, Afrika...), jestli by se podělili o své zkušenosti. Jedná se mi primárně o to, jak to tahle mašina dává při asfaltových přesunech (po různých úpravách, samozřejmě. Jaká je cca rozumná cest.rychlost? Na Advíkovi (990 Adv.R 2012) to mám nastavené cca kolem 110 (tacho), zakže by mi stačilo cca kilo ideálně. Nedělá mi sedět na tý trestný lavici, co má moje Rko klidně dva dny v kuse, tyhle tvrdý lavice mám rád. Předpokládám, že vylepšený sedlo bude oproti originálu mnohem lepší a bude nějak rozumně srovnatelný s tím mým současným. Uvítal bych zkušenosti s motorem (výměna oleje, servis ventilů, výměna pístu apod.) u lidí, ketří to mají s cestováním podobně jako já. Mám přečtené kde co, jak tady, tak na adv.rideru, samozřejmě sleduju a čtu Rtwpaula a pod. Zajímají mě ale i zkušenosti lidí tady. Ročník cca 2020 a výš. Neřešme tady jiné mašiny, převážení na vozíku, v dodávce a pod. Zajímá mě, jak je to s výdrží téhle mašiny, když pojedu cca týden po asfaltu někam... Nechci dělat co dva roky generálku. Zkušenosti jsou různé, mnohá tvrzení o výdrži jsou velmi optimistická. Jezdím na pohodu, v offu potřebuju dojet a vrátit se, ne vyhrát medaili. S ostrými nemám ale žádnou zkušenost. Samozřejmě se na tom i projedu, než bych to případně kupoval Díky. PS: uvítám i případné doporučení na konkrétní ročník, vím o změnách v množství olej.náplně, což se ale dá kompenzovat větším spojkovým víkem. Má tahle mašina při mém způsobu používání (dálniční přesuny 100km/h tacho, cca 800 denně, v offu žádné píčoviny, prostě projet a havně dojet zpátky domů, jako vždy) vůbec potenciál udělat cca 27-30 tis. km bez generálky? Věci mimo téma mažu, ať to má nějakou tu štábní kulturu. Nic osobního.


Naposledy editováno 06.10.2024 13:22:00

Blokovaní uživatelé: bazin.

EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

4.9.2024 v 14:05 | Nahoru | #211
Tak stará 250 je určitě dobrá na cestování, ale dneska už jí v dobrým stavu nenajdeš. A už jsme to řešili že předělávat starou vránu je finanční nesmysl. Navíc tam pořád zůstává jako velká loterie převodovka na kterou už nic neseženeš.

A další věc že když máš jet x dní po silnici tak je to na vydechlým fechtlovi strašná nuda. Kdežto na stroji který má výkon je i ten přesun zábava můžeš předjíždět můžeš jet agresivně a hned to ubíhá o 100% rychleji.

2 reakcí na tento příspěvek EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 08:28 | Nahoru | #212
Tak jsem se v pojistovne dozvedel docela fatalni informaci.
EXc500 tak jak se prodava nema homologaci pro jizdu po pozemnich komunikacich a v pripade havarie z jakekoliv strany a pri prezkoumani soudnim znalcem organy zjisti ze jedete na stroji, ktery nesmi po silnici vubec jezdit.

Vetsina lidi rekne, ze je jim to jedno, ale az vam pojistovna odmitne zaplatit skodu, nebo skodu tomu druhymu, policajti vam seberou ridicak a jeste vysolite tucnou pokutu, tak uz bude pozde bycha honiti.

EXc500 muze na silnici ve stavu, kdy ma vykon omezenej na nejakejch 12 kilowat, nebo tak nejak. Ale prodava se bez restriktoru v sani a vejfuku a s jinou palivovou mapou bez lambda sondy. Takze na silnici nesmi a tecka.

Tim padem je to pase, protoze nebudu jezdit po fasisticky evrope na nehomologovanym stroji. EXC 500 padlo.

Skoda, ze na to mistni vseznalkove neupozornili predem.

citace z vyhlasky
---------------------------
Za spáchání dopravního přestupku "Technicky nezpůsobilé vozidlo" je řidičům přičítáno 5 bodů v rámci bodového systému (bodového hodnocení řidičů). Jedná se tedy o "závažnější" přestupek. Tento přestupek nelze řešit na místě udělením příkazu na místě (dříve bloková pokuta), ale po spáchání přestupku je s řidičem zahájeno správní řízení. Ve správním řízení pak hrozí sankce 5.000 – 10.000. Za spáchání tohoto přestupku se udělí i zákaz činnosti (řízení motorových vozidel), konkrétně na 6 měs. - 1 rok.

Naposledy editováno 25.09.2024 08:34:21

(reakce na) EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 08:45 | Nahoru | #213
ZdendaZB> Někdo ti hacknul účet. Není možné, aby takový hrdina byl takový posera!

EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 09:03 | Nahoru | #214
ja si myslim, ze exc je homologovana motorka ... vse co je pro provoz potreba bys mel dostat k motorce - ze to tam obvykle prodejce nenamontuje (blikry, klakson atd) je jedna vec, ale mel bys je dostat v "pribalu". EXC 500 F urcite lambdu ma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 09:08 | Nahoru | #215
ZdendaZB> To je nejaka blbost, ne ? Kupuji od dealera homologovanou moto, tak kde je problem. Pokud se nejaka pojistovna cuka, ze Ti tu konkretni motku nepojisti, sel bych jinam. Pripadne rovnou pres dealera.

(reakce na) EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 09:53 | Nahoru | #216
RomanHA> u tech "ostrych" je to trosku komplikovanejsi, nikdo si tam pribal (blinkry, klakson, ovladace) nedava, protoze bys to v terenu ulomil - vesmes vsichni tu znacku resi jen kvuli orejezdum po komunikaci na zavodech a maji tam jen znacku, obvykle nejak nespravne pridelanou - v pribalu je i jinej konec blatniku s drzakem znacky, delsi, homologovanej sklon atd - to tam obvykle taky nikdo nema a vetsinou se ani nezavodi na homo gumach - kdyby na prejezdu nekdo s takovou motorkou zpusobil nehodu, muze to byt komplikovane - budou se to snazit hodit na nezpusobilost, ale ja si myslim, ze zatim stale je potreba prokazat pricinnou souvislost s nehodou (coz treba u tech gum uz je ptoblem, tomklidne muzou rict, ze na homo gumach bys to ubrzdil apod…)

Naposledy editováno 25.09.2024 09:54:29

EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 10:20 | Nahoru | #217
Bohuzel to tak je, kupujete nehomologovanou motorku s homologacni sadou. A bez ty sady je motorka nehomologovana, takze vam za to muzou vzit papiry. Nemusi ale muzou, kdyz budou chtit, pri bezny kontrole. Pri havarce je velka pravdepodobnost ze vam papiry seberou v rizeni, protoze podle zakona musi. Jeli jste na nezpusobile motorce a tecka.

A ted k homologaci motorky. Homologovana motorka je pouze se sadou, to je jasny, s tim problem neni, ale aby byla homologace platna, tak vam musi dyler nahrat mapu na snizeni vykonu z 60 koni na 15 koni. Bez tehle homologovane mapy je i z tou homo sadou motorka stale nehomologovana.

Kdo to nechape, tak nestaci blinkry, spz, lambda sonda a restriktory. Muse se prehrat mapa v ridici jednotce a to doma nikdo neudela.

Naposledy editováno 25.09.2024 10:21:44

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 10:25 | Nahoru | #218
Pojistovna vam pojisti cokoliv, protoze z toho ma penize. Ale pri plneni muze rict, ta motorka neni homologovana, nemala na silnici co delat, takze vam nic nezaplatime.
Maji pravdu, chybu jste udelali vy, kdyz jste jeli s otevrenou motorkou na silnici.

Staci se podivat do technicaku, kde mate napsano tech !5 koni plus minus a ne tech 60 na ktere je motorka otevrena.

Taky jsem tohle netusil. Myslel jsem si, ze to otevreni je kvuli ridicakum A1, A2 nebo jak jsou ty kategorie. Takze neotevrena bude mit treba 35 koni otevrena 60.
Ale ne 15 koni !!! To je proste castecny obelhani neznalyho a neinformovanyho zakaznika, aby se to mohlo prodat jako motorka s moznosti jizdy po silnici. A zakaznik to samozrejme netusi, protoze ma TP, takze muze na tu silnici jet.

A prodejci jsou taky pekny podvodnici, protoze vam nereknou ze je vam ta homo sada celkem k prdu, protoze bez prehrani mapy stejne i s tou sadou na asfalt nemuzete.

Naposledy editováno 25.09.2024 10:26:56

EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 10:34 | Nahoru | #219
Ja to riskovat nebudu. Rad bych ty penize za tu motorku dal, ale smula.

Takze posledni varianta relativne lehky motorky je Crf300. Misto 120 kilo by to bylo 132 kilo po maximalnim odlehceni novy za cenu 170 tisic.

origo 142 kilo
- stupacky z 1
- nadrz ocel na plast 1
- vejfuk na arrow s titanovejma svodama 3
- riditka .5
- kanystr s uhlim a sas ventil jestli tam je .5
- abs prej 2
- akumulator na lifepo4 2

takze ve finale 132 kilo jestli nekecaji s tema hmotnostma

hq701 soucasna 152kg versus crf300 132kg a vejska sedla o 6cm dolu coz je taky hodne pri zachovani zdvihu tlumicu a svetly vejsky

ted jen jestli to ma za ty prachy smysl

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 10:57 | Nahoru | #220
Zdenda ma bohuzel pravdu. priznam se, ze jsem to netusil. dopadl bych stejne, kdybych se pro ni rozhodl a resil pojistku. ale je smutny, ze to nikdo z mistnich a ani z majitelu nevi, nebo to nerekl. mam to potvrzene primo z KTM. masina prijde homologovana na 12,2kw a tim to hasne. tenhle udaj zustane v papirech. oni ji prestroji, otevrou, prehraji mapu. masina je tedy homologovana pro provoz na poz.komunikacich pouze s timto nizsim vykonem. v pripade nehody jasou ale na vyzadani pojistovny zasilaji podklady k tomu, ze byla motorka predelana. evidentne jsem nebyl prvni s kym to resili. tudiz i pro me tahle motorka nepripada v zadnem pripade v uvahu. tolik prace a pritom takova blbost...

Naposledy editováno 25.09.2024 10:58:33

EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 11:02 | Nahoru | #221
jeste se podivam podrobneji na tuhle motorku, ale jinak to teda moc ruzove nevidim. Husqarna FE 501 Heritage jestli to tedy nebude stejny kocko/pes.

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 11:24 | Nahoru | #222
Řídící jednotku na EXC musí umět přemapovat i neoficiální tuneři. Hardware ECU by měl být stejný s ostatními EXC-F.

EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 11:37 | Nahoru | #223
Nevím jestli to někdo nezmínil ale co SWM RS500R ?

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 11:44 | Nahoru | #224
hq501 to samy, nepouzitelny

swm je cina a tu uz nikdy nechci ani videt, spolehlivost mizerna, at si rika kdo co chce, mam plno vlastnich zkusenosti a nejsem sam
jak se sypou japonci, ktm a dalsi renomovany znacky a to neni delany vetsinou ani v cine

navic se podivej kolik vazi a kolik stoji

Naposledy editováno 25.09.2024 11:45:38

EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 12:02 | Nahoru | #225
Me by docela zajimalo co by v pripade nehody rekla pojišťovna na tu Zdendovo 701…

EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 12:08 | Nahoru | #226
Nic všechno je homologovany vsechny nádrže mají atest
Nic ostryho po oříznutí plastu pod motorem

brasny jsou zavazadla

Spíš se podívejte na rade Garage Tower sesvetlama LSK
Světla má sice homo ale ten plast před tím homo nemá a prodava to jako že to homo jako plno dalších prodejců a výrobcu, který atest kolikrát ani nemaji

Já mám LSK homosvetla bez Plexi a splnuju

A to že se nějakej hloupej technik na stk xichti je mi jedno, ať dokáže že to směrnici EU SS
a vyhlasku nesplňuje, víc mě nezajímá a kdyz vim ze keca tak at mi napise co porusuju, pak si kazdej rozmysli placat nesmysly a zkouset to na me

Mě nikdo balamutit nebude

Naposledy editováno 25.09.2024 12:12:31

(reakce na) EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 12:19 | Nahoru | #227
ZdendaZB> jak jsem psal, jeste jsem ji nezkoumal

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 12:26 | Nahoru | #228
170 tisic

140 kilo s naplnema
25 kw motor oficilne
30cm vejska
30cm tlumiče

za ty samy penize mas 132 kilovy crfko 20kw se spolehlivym motorem bez vibraci, ktery je dobry na silnici i v lese v cestovnim rezimu navic o 8cm nizsi sedlo takze si v lese a na poli dovolis mnohonasobne vic nez na swmku, bavime se teda o cestovani, ne o orani

nebo taky vostry cinsky enduro co vazi 140 kilo muhehehe, se vsi uctou

Naposledy editováno 25.09.2024 12:27:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 13:04 | Nahoru | #229
vlastní DELETE

Naposledy editováno 25.09.2024 17:55:04

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 13:18 | Nahoru | #230
To je určitě taky řešení, blbý je když tě zastaví policajti protože se něco nezdá začnu do toho rejpat a ty jak si nebudeš mít čas měnit jednotku protože tě na té motorce nenechají nic dělat
A kdyby došlo k bouračce tak vůbec že jo představa že někde ve společnosti nabořených měníš řídící jednotku nevím nevím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 13:21 | Nahoru | #231
bazin.> diky nesmirne moc za to, ze jsi nam otevrel oci, jak to jde udelat, fakt diky ted mi jeste prozrad, kolik pojistnych udalosti poskozeny/vynik jsi za svuj zivot aktivne resil, ja osobne desitky, abych vedel, jake mas zkusenosti s tim, jak to chodi, kdyz da nekdo podnet prozkoumani zpusobilosti motoroveho vozidla k provozu na pozem.komunikacich. takze tenhle problem bych vazne moc rad vyresil...

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 13:24 | Nahoru | #232
Jakoze by policajt na miste napichnul jednotku co poradne neumi prehrat ani ktm a zjistil co je v ni za mapu?
Pokud je to cele postavene na informaci z KTM registru tak by mozna bylo fajn, kdyby prodejce zapomnel neco nekam napsat coz?

hele cela homologace ostrych je tak trochu na hrane - treba to ze se omezi pocet mist k sezeni na 1 tak nemusi mit ABS apod... naka mapa uz je detail ...

EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 13:28 | Nahoru | #233
Policajt na místě nic napíchávat nebude, policajt ani nebude řešit jestli to brzdí nebo nebrzdí ale dá to soudnímu znalci a ten nejdřív pošle dotaz do KTM jak to s touhle motorkou vlastně je. Oni mu odpoví jak to je.
Řeknu mu že tahle konkrétní motorka byla u tohohle prodejce odblokovaná na plný výkon který není homo.
A když mu prodejce řekne že ta motorka byla prodaná zablokovaná tak tu motorku veme doveze jí do autorizovaného servisu tam jí napíchnu a zjistí co je v té jednotce nahraný.

Protože každý policajt i soudní znalec ví že ostrý endura nejsou homologovaný s tímhle výkonem na tady nepomůže žádný voodu ani mambo džambo.

Leda by byl ten soudní znalec váš dobrý Strejc. Pak to je v kapse.

Pak budete nahraný už jenom vy.

Naposledy editováno 25.09.2024 13:29:30

1 reakcí na tento příspěvek EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 13:30 | Nahoru | #234
mne by jen strasne zajimalo, kolik z mistnich borcu, kteri se hrdinne placaji po zadech, jak to maji na salamu a pod., v realu opravdu zazilo nejakeho toho soudniho znalce, pravniky skrze pojistovnu a pod. fakt by me to zajimalo nikdo tady neresi JAK to ojebat, protoze to chceme mit proste legalne. nekdo si kafe sladi, nekdo si do nej dava mliko, nekdo ho pije horky. nebudu nekomu rikat, ze ma chlastat to bez kofeinu, kdyz ho proste nechce. tak jednoduche to je.

EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 13:33 | Nahoru | #235
Musím se rejpalu teoretiků co všechno vygooglí tak trochu zaspat, protože díky nim jsme schopný tady dohledat věci který by jsme normálně ani nehledali
A pak kdyby přišlo na věc tak bysme se nestačili divit

Samozřejmě že by bylo cenější kdyby nám někdo už před rokem a půl napsal hele ostrý endura nejsou homologovaný na silnici přestaňte řešit kraviny

My tady s tím jezdíme jenom po lese a k tomu lesů jedeme kilometr po asfaltu a to se ještě klepeme aby nás náhodou policajti nezastavili i když máme poznávačku a blinkry

Navíc si můžeš všimnout že sem napsali jen dva lidi který na tom ejčcečku jezdí Afriku a tady po okolí tety. Samozřejmě že jezdí na nehomologovaný motorce s nehomologovanýma gumama a určitě i dostali někdy pokutu někde. Jezdí asi opatrně potom asfaltu a asi měli i štěstí že do nich nikdo nenaboural ani se neřešilo přes soudního znalce. Jinak by jsme se určitě dozvěděli zajímavé věci.

Naposledy editováno 25.09.2024 13:37:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 13:35 | Nahoru | #236
vlastní DELETE

Naposledy editováno 25.09.2024 17:55:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 13:39 | Nahoru | #237

bazin. píše: ZdendaZB> Kolikrát jsi řeši za svoji cestovatelskou kariéru takový problém? Tyhle úvahy jsou jako ta stará známá fráze "maminka s kočárkem"
Musíte si to zodpovědět sami, ale možnost zůstat v databázi KTM homologován tu je.



Nikdy jsem nic takového neřešil ani mě policajti neprudili protože jsem měl vždycky všechno sériové a hpmo. Originál Tichý výfuky airboxy gumy a tak dále.

A i když jsem projížděl v Rakousku kolem policajtů, tak si mě ani nevšimli. S uřvavaným popičovičem nebo jiným výfukem bych měl možná problémy.

Tak určitě že v databázi KTM můžeš být zaznamenaný že máš homologovanou motorku. Ale tím se nevylučuje soudní znalec. Tím se nevylučuje policajt který tě chce z nějakého důvodu potopit, trochu rozumí motorkám zeptá se tě můžu tady u vás na nastartovaný motorce přidat plyn pořádně?
Jo klidně si zaroštujte mně to nevadí. A hned ví na čem jseš protože otevřenou motorku pozná i slabomyslný tím že zatáhne pořádně za plyn.

Naposledy editováno 25.09.2024 13:42:00

(reakce na) EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 13:40 | Nahoru | #238
Eso_Rimmer> ja za svuj zivot zpusobil jednu nehodu na nezpůsobilé motorce a nikdo to neresil. Chapu, ze to chcete mit legální a přiznávám, ze me tento aspekt nenapadl. Par lidi co na tom jezdi po silnici znam a neřeší to.
Ja mam na motorce nehomologovane temer vse, na seriove me jezdit nebavi - muj boj, moje riziko.

(reakce na) EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 13:41 | Nahoru | #239
ZdendaZB> nepsal jsi, ze mas modifikovaný airbox?

(reakce na) EXC 500, CRF 300 L coby cestovní stroj pro delší přesuny - A...

25.9.2024 v 13:41 | Nahoru | #240

ZdendaZB píše: Pojistovna vam pojisti cokoliv, protoze z toho ma penize. Ale pri plneni muze rict, ta motorka neni homologovana, nemala na silnici co delat, takze vam nic nezaplatime.
Maji pravdu, chybu jste udelali vy, kdyz jste jeli s otevrenou motorkou na silnici.

Staci se podivat do technicaku, kde mate napsano tech !5 koni plus minus a ne tech 60 na ktere je motorka otevrena.

Taky jsem tohle netusil. Myslel jsem si, ze to otevreni je kvuli ridicakum A1, A2 nebo jak jsou ty kategorie. Takze neotevrena bude mit treba 35 koni otevrena 60.
Ale ne 15 koni !!! To je proste castecny obelhani neznalyho a neinformovanyho zakaznika, aby se to mohlo prodat jako motorka s moznosti jizdy po silnici. A zakaznik to samozrejme netusi, protoze ma TP, takze muze na tu silnici jet.

A prodejci jsou taky pekny podvodnici, protoze vam nereknou ze je vam ta homo sada celkem k prdu, protoze bez prehrani mapy stejne i s tou sadou na asfalt nemuzete.



To jsi vypátral docela důležitou informaci. Já jsem si vždycky říkal, proč do techničáku u ostrých píšou tak nesmyslně malý výkony. A ona je to tahle finta.
Podle mě ti specialisti na likvidaci pojistných událostí o tomhle budou vědět.

Naposledy editováno 25.09.2024 13:43:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 300l úpravy pro cestování [1 ... 7, 8] Honda CRF 300L, Honda CRF 300 Rally Eso_Rimmer 215 Včera v 18:18 Eso_Rimmer
Jak zvýšit sání na EXC [1, 2, 3] KTM EXC 500 Six Days ZdendaZB 67 25.4.2025 v 17:44 ZdendaZB
Zkušenosti s 500EXC KTM EXC 500 F Propiska7 27 25.4.2025 v 09:18 ZdendaZB
Motorka na polňačky a lehký terén [1 ... 5, 6] Suzuki DR 650, Honda NX 650 Dominator, Yamaha XT 600... Kavak95 172 19.4.2025 v 12:14 Che
exc500, řetězový kolečko a rozeta -... KTM EXC 500 F ZdendaZB 11 17.4.2025 v 19:34 ZdendaZB

TOPlist