Co vy?Názory, postřehy..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
https://www.mazda.cz/o-nas/e-skyactiv-x/
No a co že to je komplikovanější, hlavní je, že se to nekurví jako ty koncernové plečky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
Jinak co jsem tak googlil, co za kompresor tam je tak jsem narazil na problemy s nim, temata o vymenach kompresoru po par tisicich ujetych km apod…
No cas ukaze, myslim, ze pro to obavane E10 palivo a velice zridka pouzivany vuz je takovyhle motor ta nejvetsi vyzva… tak hodne stesti s tim pertinaxem
X je nejprodávanější motor v Evropě. Turbo motor funguje v celém spektru otáček, tady je sice kompresor ale při zvýšeném výkonu podle otáček se vypíná protože se z dieselového zapalování stane čistě zážehové. Jinak doufám že gumičky tam dali takové aby vydržely E10 do konce mojeho života
2 reakcí na tento příspěvek benzín E10
Jak ta vec funguje jsem si nastudoval a nechtel bych to ani zadarmo…
Naposledy editováno 01.04.2024 23:42:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
Jak to funguje mi je celkem u prdele, mám spotřebu když jedu z práce za 4,8 nebo i 4,6 i míň a těch 6,1 co mi dělá průměr, tak musím někdy odemknout a zamknout bránu a motor několik minut jede na volnoběh a to mi se mi napočítá do průměru.
V USA má to samé auto s jejich motorem o víc jak 60 koní větší výkon, kdyby se to prodávalo tady, tak bych ho měl taky, jenže jsme ve Svazu eurohujerských socialistických republik a s tím sám hovno nadělám
https://www.mazdausa.com/vehicles/cx-30/features/performance
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
To s tim, ze za to muze EU je taky vyplod marketingoveho oddeleni mazdy? Vetsina ostatnich vyrobcu turbomotory v evrope prodava… treba toyota ma neco pres 250ps z 1.5t trivalce…
tak snad to splni ocekavani
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
Jinak Toyota záruka 3 roky nebo 100 tisíc km, Mazda má aktuálně 6 let nebo 150 tisíc km... Když že si říkal že se posere ten kompresor?
Ten motor musí být otestovaný stovkami tisíc kilometrů, nemyslím že by japonci pustili do prodeje něco se brzo vysere, já jsem na tom Civicu najel za 26 let jenom 200 tisíc km, což dělá necelých 8 tis ročně, s tím nemůže být žádný problém...
PS:. a nepočítají se náhodou emise ne podle druhu motoru ale na průměr prodaných aut nebo pak pokuty? Mazdě se asi pokuty platit nechce.
Naposledy editováno 02.04.2024 02:16:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
maco píše: assassin>
V USA má to samé auto s jejich motorem o víc jak 60 koní větší výkon, kdyby se to prodávalo tady, tak bych ho měl taky, jenže jsme ve Svazu eurohujerských socialistických republik a s tím sám hovno nadělám
Amerikohujerské USA, kdyby měli Euro5, nemuseli by mít se stejným motorem nižší výkon.
E: zdroj
Naposledy editováno 02.04.2024 09:04:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolik za sezónu [1, 2, 3, 4] Ducati Multistrada 1100 | MAJK_TORTELINA | 97 | 13.10.2023 v 03:39 mildanek72 |
Destičky, zvuk při vetší zátěži Ducati Multistrada 1100 | MAJK_TORTELINA | 15 | 7.9.2023 v 09:22 assassin |
Cesty okolo Prahy Ducati Multistrada 1100 | MAJK_TORTELINA | 18 | 3.9.2022 v 07:07 vojtechposmourny |
Opravné sady brembo Ducati Multistrada 1100 | MAJK_TORTELINA | 5 | 27.3.2022 v 13:51 Koudy01 |
Oprava předního brzdiče, Příbram Ducati Multistrada 1100 | MAJK_TORTELINA | 3 | 27.3.2022 v 09:11 MAJK_TORTELINA |