1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Uvedená měsíční platba je holá, k tomu musíš platit měsíční pojistku vybranou pronajímatelem, která není zrovna nevýhodnější na trhu a jsou to desetitisíce ročně.
Máš roční limit najetých kilometrů, který není zrovna štědrý (někdy jen 10K ročně), za kilometry navíc slušně připlácíš.
Nesmí být žádné poškození ani větší než mírné opotřebení. Takže není dobrý nápad v tom vozit čokla nebo malé děti (oboje je zhruba stejně destruktivní).
Nemůžeš si navolit nějakou méně tuctovou výbavu.
Víc si nepamatuji, protože mi to nedávalo smysl po žádné stránce ani za těch bonusových podmínek.
Naposledy editováno 11.03.2024 22:57:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nechtěl bych se zabejvat prodejem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
To je skoro 500km kazdy pracovni den, to musi kazdy den tocit Praha-Brno a z5.....
Naposledy editováno 12.03.2024 09:41:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Také mě zaujala ta monstrózní řemenice. Ta nahrazuje setrvačník?
Deadman píše: oxygen> 4 turba na 6 válců, není to málo, Antone Pavloviči? Proč ne 6, pro každý válec jedno?
Také mě zaujala ta monstrózní řemenice. Ta nahrazuje setrvačník?
to by nevychazelo, v tom paru je nizkotlake a vysokotlake turbo, tzn kdyby mel mit kazdy valec svoje, tak je jich tam 12
takhle jsou to vlastne dva trivalce za sebou, kazdej ma svoje lo/hi pressure turbo...
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
diiik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: a mame tady dalsi tema - DPF - EURO4 tzn bez mocoviny, je KO, aftermarket DPFka jsou udajne jen tezitka... nekdo nejakej napad jak to elegantne vyresit? muj filtr je nejspis prasklej...
diiik
jsem se asi časem ztratil v tvých autech...na co to má být? Na v70?
Naposledy editováno 12.03.2024 16:26:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
RomanSS píše: jsem se asi časem ztratil v tvých autech...na co to má být? Na v70?
jj V70. ja uz mam pak jen nepojizdnou hromadu srotu a nouzove dojezdove vozidlo (snad jen docasne)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: jj V70. ja uz mam pak jen nepojizdnou hromadu srotu a nouzove dojezdove vozidlo (snad jen docasne)
a značení motoru?
RomanSS píše: a značení motoru?
myslim, ze typ motoru je : D5244T5
jinak to ma oznaceni 2.4D - je to v podstate skrcena D5 z konce vyroby druhe generace - ma to jeste VNT turbo, u treti generace ma D5ka biturbo...
Naposledy editováno 12.03.2024 16:48:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Mě umřelo jedno ze dvou turb na dvoulitru a stalo to 26tis… 3er F31…
A neni tam jedno turbo regulovaný dvoustupňový,tak rovnou machrujou s biturbem?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
No - a nebo zkusit ten druhovyrobni DPF a spolehat se na to, ze kdyz davaji polaci 3 roky zaruku, tak to ty tri roky bude fungovat. Nekteri lide veri i v Boha.
Naposledy editováno 12.03.2024 17:42:46
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A příp. pozáruční kulance prý jen za vícero podmínek a max. do 6 měsíců ....
A to chceš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: a mame tady dalsi tema - DPF - EURO4 tzn bez mocoviny, je KO, aftermarket DPFka jsou udajne jen tezitka... nekdo nejakej napad jak to elegantne vyresit? muj filtr je nejspis prasklej...
diiik
Tomu, co říkají servisáci už věřím tak z 50 %. Mně aftermarket těžítko za 11 litrů slouží cca 5. rokem. Takže já bych šel zase touhle cestou.
Jiná věc by byla, kdyby to nešlo sehnat na konkrétní auto. Pak je otázka, jestli koupit něco osvědčeného z jiného auta a implantovat to flexou a svářečkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
zmulin píše: A neni tam jedno turbo regulovaný dvoustupňový,tak rovnou machrujou s biturbem?
v prubehu let se to menilo, dneska pod jednim marketingovym nazvem se skryva vic konstrukcnich reseni, u tech 20d uz bylo jak biturbo tak twinscroll turbo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: Tomu, co říkají servisáci už věřím tak z 50 %. Mně aftermarket těžítko za 11 litrů slouží cca 5. rokem. Takže já bych šel zase touhle cestou.
Jiná věc by byla, kdyby to nešlo sehnat na konkrétní auto. Pak je otázka, jestli koupit něco osvědčeného z jiného auta a implantovat to flexou a svářečkou.
otazka je, co znamena "slouzi" - splnuje to co ma z hlediska emisi? hodnoty co to ma vykazovat a podle kterych se u toho motoru spousti kde co (regenerace) sedi? Nasel jsem i info o tom, ze ta aftermarket vlozka mela znatelne jinej backpressure (odpor) tzn vliv na vykon...
ono me tam v pohode slouzi ten prasklej.... ale v nekterych rezimech si to zakouri, coz fakt nemusim. a pak si taky myslim, ze to kvuli tomu chlasta... ikdyz servisak si mysli, ze za to muzou ty repasovane vstriky...
jinak ja uz to prave se servisakama vzdal, ted se v tom stoura "akademik" - projel testy, mereni vcetne vysledku ze spektrometru kde vyslo to co jsem si myslel - ze tam nejsou ty drahe kovy kvuli kterym to funguje
ono to je celkem logicke, ze v levnem filtru tezko budou drahe kovy
Naposledy editováno 12.03.2024 18:17:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Každej filtr zakuká, pokud se neodstraní příčina. Občas se rozpadne "věkem", ale podle mě dílo dokoná obvykle něco jinýho (třeba vstřik, jak tvrdí tvůj servisák nebo nějaký čidlo, turbo, pístní kroužky atd.). A to už každej servis odhalit neumí.
Jo a mám tam DPF od firmy CAT.
(Ze současné nabídky sem četl kladné recenze např na HJS)
Naposledy editováno 12.03.2024 18:31:56
Medved píše:
No - a nebo zkusit ten druhovyrobni DPF a spolehat se na to, ze kdyz davaji polaci 3 roky zaruku, tak to ty tri roky bude fungovat. Nekteri lide veri i v Boha.
Tohle budou vyhozený peníze. Slušnej filtr stoji dnes tak 15.
Oni sice dají 3 roky záruku, ale pak ti jí stejně neuznají (tvrdí servisáci).