Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

10.3.2024 v 19:16 | Nahoru | #20161

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

10.3.2024 v 23:48 | Nahoru | #20162
Takhle se dá jedině s kradeným

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

11.3.2024 v 01:47 | Nahoru | #20163
Teda musim říct, že mě - jen sem do Prahy a okolí - ta nová EX-30 315kw docela láká, jakožto snad první malý silný EVčko

Jsou na operáku nějaký skrytý zádrhely, na co si dát pozor?

Naposledy editováno 11.03.2024 01:50:52

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

11.3.2024 v 01:56 | Nahoru | #20164
Konečně snad "King of semafors" za slušno -?

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

11.3.2024 v 21:19 | Nahoru | #20165
Tipnete si cenu opravičky týhle X5? Půl roku stará, najeto 42tkm - a rozletělo se turbo (jedno ze čtyř)...



.. a další tři takový venku čekají, až přijdou na řadu, to chceš .....

Naposledy editováno 11.03.2024 21:21:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

11.3.2024 v 22:56 | Nahoru | #20166
oxygen> Co jsem se ptal v práci (máme jako "bonus" zaměstnanecký leasing na vybrané modely z produkce mateřské firmy), tak hlavní háčky operativního leasingu jsou:
Uvedená měsíční platba je holá, k tomu musíš platit měsíční pojistku vybranou pronajímatelem, která není zrovna nevýhodnější na trhu a jsou to desetitisíce ročně.
Máš roční limit najetých kilometrů, který není zrovna štědrý (někdy jen 10K ročně), za kilometry navíc slušně připlácíš.
Nesmí být žádné poškození ani větší než mírné opotřebení. Takže není dobrý nápad v tom vozit čokla nebo malé děti (oboje je zhruba stejně destruktivní).
Nemůžeš si navolit nějakou méně tuctovou výbavu.
Víc si nepamatuji, protože mi to nedávalo smysl po žádné stránce ani za těch bonusových podmínek.

Naposledy editováno 11.03.2024 22:57:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

11.3.2024 v 23:24 | Nahoru | #20167
Deadman> dík přemejšlim zkusit si to na rok, na půl, anebo aspoň na pár měsíců - a pak když, tak ať si to klidně zas nechaj
nechtěl bych se zabejvat prodejem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 09:39 | Nahoru | #20168
oxygen> twl, kdo najezdi skoro 10tkm za mesic?
To je skoro 500km kazdy pracovni den, to musi kazdy den tocit Praha-Brno a z5.....

Naposledy editováno 12.03.2024 09:41:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 09:45 | Nahoru | #20169
oioi01> Nejakej zoufalec z ridce obydlene prdele v zatacce u silnice z Prahy do Vidne, ktery dela za podradny plat kindrmanazera v Praze, ale uz mu nezbyde na najem v garsonce na Jizaku, takze musi kazdy den dojizdet?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 09:48 | Nahoru | #20170
Medved> a kdo vi, jestli tomu neslape po Vysocine na krk, pak se zastavi na benzince pro piti a ......vypne motor...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 10:14 | Nahoru | #20171
oioi01> stopro - a protoze ma bawo pro frikuliny a ne MB, tak o zadnem automatickem dochlazovani turba nemuze byt ani rec a pak to musi dovezt oxymu, ktery to rozebere a tim to skonci, protoze tu stavebnici pro cinsky inzenyry uz dohromady nikdo neda.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 10:21 | Nahoru | #20172
oxygen> Podle toho rezavýho kotouče si tenhle chvilku v pořadníku počkal... Cenu netušim,ale jsem si jistej,že hodně uplně.Kámoš tohle nechtěně chvilku živil po svym nezdárnym společníkovi a vůbec se mu to nelíbilo

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 10:43 | Nahoru | #20173
Mě umřelo jedno ze dvou turb na dvoulitru a stalo to 26tis… 3er F31…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 10:56 | Nahoru | #20174
oxygen> 4 turba na 6 válců, není to málo, Antone Pavloviči? Proč ne 6, pro každý válec jedno?
Také mě zaujala ta monstrózní řemenice. Ta nahrazuje setrvačník?

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 11:01 | Nahoru | #20175

Deadman píše: oxygen> 4 turba na 6 válců, není to málo, Antone Pavloviči? Proč ne 6, pro každý válec jedno?
Také mě zaujala ta monstrózní řemenice. Ta nahrazuje setrvačník?



to by nevychazelo, v tom paru je nizkotlake a vysokotlake turbo, tzn kdyby mel mit kazdy valec svoje, tak je jich tam 12

takhle jsou to vlastne dva trivalce za sebou, kazdej ma svoje lo/hi pressure turbo...

3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 16:22 | Nahoru | #20176
a mame tady dalsi tema - DPF - EURO4 tzn bez mocoviny, je KO, aftermarket DPFka jsou udajne jen tezitka... nekdo nejakej napad jak to elegantne vyresit? muj filtr je nejspis prasklej...

diiik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 16:25 | Nahoru | #20177

assassin píše: a mame tady dalsi tema - DPF - EURO4 tzn bez mocoviny, je KO, aftermarket DPFka jsou udajne jen tezitka... nekdo nejakej napad jak to elegantne vyresit? muj filtr je nejspis prasklej...

diiik


jsem se asi časem ztratil v tvých autech...na co to má být? Na v70?

Naposledy editováno 12.03.2024 16:26:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 16:26 | Nahoru | #20178

RomanSS píše: jsem se asi časem ztratil v tvých autech...na co to má být? Na v70?



jj V70. ja uz mam pak jen nepojizdnou hromadu srotu a nouzove dojezdove vozidlo (snad jen docasne)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 16:28 | Nahoru | #20179

assassin píše: jj V70. ja uz mam pak jen nepojizdnou hromadu srotu a nouzove dojezdove vozidlo (snad jen docasne)


a značení motoru?

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 16:46 | Nahoru | #20180

RomanSS píše: a značení motoru?



myslim, ze typ motoru je : D5244T5

jinak to ma oznaceni 2.4D - je to v podstate skrcena D5 z konce vyroby druhe generace - ma to jeste VNT turbo, u treti generace ma D5ka biturbo...

Naposledy editováno 12.03.2024 16:48:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 17:32 | Nahoru | #20181

assassin píše: Mě umřelo jedno ze dvou turb na dvoulitru a stalo to 26tis… 3er F31…



A neni tam jedno turbo regulovaný dvoustupňový,tak rovnou machrujou s biturbem?

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 17:41 | Nahoru | #20182
Elegantni reseni u Euro4 byvalo filtr vyndat, vratit misto nej prazdny obal a nejak ojebat RJ, aby nezkousela regenerovat. To se da udelat dvema zpusoby: 1) diagnostikou ji vysvetlit, ze zadny DPF nikdy nemela, to je sice sofistikovane, ale stava se - pry - ze na to na emisich prijdou, 2) pres cidla tlaku ji rict, ze ma filtr uplne prazdny, coz je trosku drevacke, ale na emisich na nic neprijdou, akorat je treba ten bypass dobre schovat .

No - a nebo zkusit ten druhovyrobni DPF a spolehat se na to, ze kdyz davaji polaci 3 roky zaruku, tak to ty tri roky bude fungovat. Nekteri lide veri i v Boha.

Naposledy editováno 12.03.2024 17:42:46

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 17:44 | Nahoru | #20183
Tak k tý X5: jedno jediný turbo se rozletělo do sání - a součet té záruční opravy je vysoko přes 1.300.000, - Kč celkem...
A příp. pozáruční kulance prý jen za vícero podmínek a max. do 6 měsíců ....
A to chceš

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 17:48 | Nahoru | #20184
oxygen> Takze behem par dni se na trhu perspektivnich lehce ojetych vozu objevi pul roku stara, lehce jeta bila X5 s dojemnym pribehem o tezke nemoci v rodine, tizive financni situaci nebo tak neco ... uz se tesime .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 18:09 | Nahoru | #20185

assassin píše: a mame tady dalsi tema - DPF - EURO4 tzn bez mocoviny, je KO, aftermarket DPFka jsou udajne jen tezitka... nekdo nejakej napad jak to elegantne vyresit? muj filtr je nejspis prasklej...

diiik



Tomu, co říkají servisáci už věřím tak z 50 %. Mně aftermarket těžítko za 11 litrů slouží cca 5. rokem. Takže já bych šel zase touhle cestou.
Jiná věc by byla, kdyby to nešlo sehnat na konkrétní auto. Pak je otázka, jestli koupit něco osvědčeného z jiného auta a implantovat to flexou a svářečkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 18:10 | Nahoru | #20186

zmulin píše: A neni tam jedno turbo regulovaný dvoustupňový,tak rovnou machrujou s biturbem?



v prubehu let se to menilo, dneska pod jednim marketingovym nazvem se skryva vic konstrukcnich reseni, u tech 20d uz bylo jak biturbo tak twinscroll turbo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 18:15 | Nahoru | #20187

PetrL3 píše: Tomu, co říkají servisáci už věřím tak z 50 %. Mně aftermarket těžítko za 11 litrů slouží cca 5. rokem. Takže já bych šel zase touhle cestou.
Jiná věc by byla, kdyby to nešlo sehnat na konkrétní auto. Pak je otázka, jestli koupit něco osvědčeného z jiného auta a implantovat to flexou a svářečkou.



otazka je, co znamena "slouzi" - splnuje to co ma z hlediska emisi? hodnoty co to ma vykazovat a podle kterych se u toho motoru spousti kde co (regenerace) sedi? Nasel jsem i info o tom, ze ta aftermarket vlozka mela znatelne jinej backpressure (odpor) tzn vliv na vykon...

ono me tam v pohode slouzi ten prasklej.... ale v nekterych rezimech si to zakouri, coz fakt nemusim. a pak si taky myslim, ze to kvuli tomu chlasta... ikdyz servisak si mysli, ze za to muzou ty repasovane vstriky...

jinak ja uz to prave se servisakama vzdal, ted se v tom stoura "akademik" - projel testy, mereni vcetne vysledku ze spektrometru kde vyslo to co jsem si myslel - ze tam nejsou ty drahe kovy kvuli kterym to funguje

ono to je celkem logicke, ze v levnem filtru tezko budou drahe kovy

Naposledy editováno 12.03.2024 18:17:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 18:22 | Nahoru | #20188
assassin> Mně to právěže šlape perfektně. Ještě bych doplnil, že samozřejmě nikdo nemuže naivně věřit, že šidítko za 3 litry bude plný materiálu, co tam patří, ale jak fungujou často servisy? Vymění DPF, dají novej, ten se hned oddělá a řeknou, že to byl špatnej výrobek. Známej to teď řešil, nechal si tam, dát novej drahej DPF a auto opět v nouzi. Moc si nepojezdil.

Každej filtr zakuká, pokud se neodstraní příčina. Občas se rozpadne "věkem", ale podle mě dílo dokoná obvykle něco jinýho (třeba vstřik, jak tvrdí tvůj servisák nebo nějaký čidlo, turbo, pístní kroužky atd.). A to už každej servis odhalit neumí.

Jo a mám tam DPF od firmy CAT.
(Ze současné nabídky sem četl kladné recenze např na HJS)

Naposledy editováno 12.03.2024 18:31:56

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 18:33 | Nahoru | #20189

Medved píše:

No - a nebo zkusit ten druhovyrobni DPF a spolehat se na to, ze kdyz davaji polaci 3 roky zaruku, tak to ty tri roky bude fungovat. Nekteri lide veri i v Boha.



Tohle budou vyhozený peníze. Slušnej filtr stoji dnes tak 15.
Oni sice dají 3 roky záruku, ale pak ti jí stejně neuznají (tvrdí servisáci).

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

12.3.2024 v 18:44 | Nahoru | #20190

assassin píše: v prubehu let se to menilo, dneska pod jednim marketingovym nazvem se skryva vic konstrukcnich reseni, u tech 20d uz bylo jak biturbo tak twinscroll turbo...



Aha,já jen tipnul,že by to mohlo bejt stejný jako na kámošovo 520 MY2018
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist