zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
...ale treba DRZ400 s jednim kvaltem navic uz bude to ono ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Naposledy editováno 10.02.2024 21:50:06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin píše: JiriBN> na offroad motorce? tam je 5kvaltu standard ne?
U cross motorek jo, u endur už cca 10 let ne ( krom Yamahy)
To Pedl, takže podle tebe je celá řada Ktm Exc záležitost motorek na dálnici
Ps: není lepší než plácat nesmysly si něco nejdriv zjistit
Naposledy editováno 11.02.2024 08:00:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin píše: Pedl>...to je prostoupene celym timhle vlaknem... hledani svateho gralu, lehka jednoducha motorka, bez vibraci co s ni jde i cestovat po dalnici a v terenu zvladne to co ostra, navic z ni musi dosahnout i lidi co maji 160cm ... pak by bylo fajn aby mela velky vykon jako ostra, ale servis jako honda NC... proste se tu vesmes honite za necim co ani neni technicky mozne
...ale treba DRZ400 s jednim kvaltem navic uz bude to ono ....
Já bych ještě poprosil, aby to uvezlo pohodlne dva lidi v plné polní..
To je ten vývoj, kterým by jsi se měl zabývat..a ne se flákat někde v pragovce
Jinak, dle instrukcí, se připomínám o ten CanBus na trenerce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
JiriBN: a jo, tak jsem mel na enduru asi taky 6rychlosti… muzou treba pridat tu pomalou jednicku co se na ni skoro nejezdi.
Naposledy editováno 11.02.2024 10:03:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mel jsem chvili na supermoto predelanou TE410(bez E) ktera jela o dost vic nez porovnavana DRZ kterou jsem si chtel v te dobe poridit a kdyz jsem na TE dal prevody tak aby to jelo ve 130 v nejakejch rozumnejch otackach, tak uz to neutahlo... musel jsem jet stejne o kvalt niz a tocit.... takze jsem dal zase kratsi prevod a smiril se s tim, ze se s tim 130kou na delsi trase jet neda...
ale jak jsem psal vyse, mam na tuhle problematiku jinej nazor a nehledam stroj jako vy - me vyhovuje ostra a servis mi neprijde tak tragickej abych kvuli tomu delal ustupky...
Naposledy editováno 11.02.2024 11:40:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
JiriBN píše:
To Pedl, takže podle tebe je celá řada Ktm Exc záležitost motorek na dálnici
Ps: není lepší než plácat nesmysly si něco nejdriv zjistit
Ty dneska perlíš, že jsi úplná perla. A úplně nejlepší je poučovat majitele DRZ, že by si měl o svojí motorce po pěti letech ježdění něco zjistit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin píše: Pedl>...to je prostoupene celym timhle vlaknem... hledani svateho gralu, lehka jednoducha motorka, bez vibraci co s ni jde i cestovat po dalnici a v terenu zvladne to co ostra, navic z ni musi dosahnout i lidi co maji 160cm ... pak by bylo fajn aby mela velky vykon jako ostra, ale servis jako honda NC... proste se tu vesmes honite za necim co ani neni technicky mozne
Nelze se divit lidem, že chtějí ideální stroj, ačkoliv je (zatím) nemožné ho vyrobit.
Lehký a snadno ovladatelný jako CRF300L, se silným pružným a hladce běžícím motorem jako má Tenere 700, podvozkem z Tuaregu 660, pohodlné sedlo a posaz z velkého BMW, spolehlivost Japonců z přelomu tisíciletí a dostupnost dílů Hondy.
Někteří preferují ovladatelnost mimo asfalt, tak sáhnou po něčem jako CRF300L na úkor cestovních vlastností, někteří kladou větší důraz na cestovní komfort, tak zvolí některé dvouválcové ADV na úkor ovladatelnosti mimo asfalt. Někteří mají motorky obou kategorií.
Ostré enduro nezapadá do cílové skupiny, to je dobré jen pro lidi, co si ho vozí na místo na přívěsu nebo bydlí v oblasti, kde se dá dobře a bez problémů jezdit hned za domem.
KTM690 není kompromis uprostřed. Je spíš pro ty, co potřebují v enduru silnější motor a výraz "cestovní komfort" nemají ani ve slovníku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ostatně mě vyhovuje CRF300L, protože ani na cestování silnější motor nepotřebuji. Kvůli gumám jedu max 90 i na dálnici, když už tam musím, přestože motor by dlouhodobě zvládl 120. Když jsem jezdil na silničních motorkách, cestovní rychlost mimo dálnice jsem měl stejně jen max kilo.
Zato cestovní komfort je s origo sedlem bída. Ale to se dá řešit za přijatelnou cenu.
Edit: Pokud máš obuté cestovní gumy, jako E09 nebo TKC80, pořád se v terénu lépe ovládá lehká motorka než těžká.
Naposledy editováno 11.02.2024 18:22:58
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
JAVR píše: Na vymetání polňaček a malých silnic je crf 300l Po úpravě podvozku dobrá. Na široký silnice je to slabý ,nějakých 5 až 10 k navíc by neškodilo. Nedělají asiati nějaký kit Na zvýšení výkonu? Bude mi končit záruka, tak bych něco zkusil..
Ve zkratce:
1. Vačky + sání z CBR300 a otevřený výfuk + palivová mapa. Mnohem větší výkon nad 6000, trochu slabší nízké otáčky.
2. Převrtávka o 2mm na 301ccm, ve spojení s ad.1 větší síla všude. Jde to koupit i jako kit. Existují na to naladěné mapy.
Asiati měli i úpravu na asi 350ccm - o 6mm větší vložka nalisovaná do převrtaného válce. O spolehlivosti a vlastnostech jsem se ale nikde nedočetl.
Deadman píše: Ve zkratce:
1. Vačky + sání z CBR300 a otevřený výfuk + palivová mapa. Mnohem větší výkon nad 6000, trochu slabší nízké otáčky.
2. Převrtávka o 2mm na 301ccm, ve spojení s ad.1 větší síla všude. Jde to koupit i jako kit. Existují na to naladěné mapy.
Asiati měli i úpravu na asi 350ccm - o 6mm větší vložka nalisovaná do převrtaného válce. O spolehlivosti a vlastnostech jsem se ale nikde nedočetl.
Dík. Trochu jsem to prostudoval a kašlu na to. Že to neřve beru jako velkou výhodu -Můžu pak jezdit v podstatě všude.asi stejně přijde časem něco lepšího od Hondy nebo od suzuki ta 400ka. Tak to pak vyměním celý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
JiriBN píše: To Pedl, takže podle tebe je celá řada Ktm Exc záležitost motorek na dálnici
Tak co se týká šesti rychlostí u ostrých endur, tak se nechám poučit, proč tam je ta šestka, jestli s tím frčíte 150 v terénu, nebo to má tak krátké převody.
Ale teď tu mám na mysli jen tupé endura, silničnější stroje a cestování.
assassin> Je asi fakt, že udělat dokonalý univerzál je problém. Nebo by ta malá motorka musela mít drahé komponenty, hromadu elektroniky jak velké GS, ať si člověk vybere ať se to chová zrovna přesně jak potřebuješ.
Co se týká výkonu čtyřstovek, je zajímavé že KTM 390 Adv frčí celkem pěkně na šestku, kolem 170 tachometrových a přitom má i nějaká kila navíc. Tak je to asi jen věc naladění a převodů, šestka se podle mě hodí.
Na druhou stranu, když si na DRZ přidělám plexi před sebe, udělám pohodlnější sedlo, tak furt to není tak pohodlné jako velké cendura, asi ta stabilita tam chybí (ikdyž třeba ta drahá elektronika by to vyřešila).
KTM690 mi přijde osobně už trochu těžší, nemotornější oproti DRZ, ale třeba je to tím, že jsem malý. Ale je možné, že ta nebo HQ 701 je ten ideál pro někoho.
Pneumatiky možná nejsou největší problém, pár tisíc km některé vydrží, ale přece jen když člověk jede daleko, tak tu motorku dost naloží hromadou věcí, takže pak je v cílovém místě použitelná jen na pohodovou jízdu. Ty lehké motorky nejsou rády naložené. Bylo by potřeba si to odlehčit třeba u hotelu a pak otázka jestli mělo vůbec smysl přijet tam na lehké motorce místo toho ji mít na vleku.
Asi je to trochu hledání nečeho nereálného, já už to radši víc rozebírat nebudu, přece jen jsem skončil u dvou motorek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Pedl píše: Tak co se týká šesti rychlostí u ostrých endur, tak se nechám poučit, proč tam je ta šestka, jestli s tím frčíte 150 v terénu, nebo to má tak krátké převody.
Ale teď tu mám na mysli jen tupé endura, silničnější stroje a cestování.
Rozdíly a z toho plynoucí výhody mezi 5. a 6. rychlostní převodovkou si snad dohledáš sám, pokud ti nejsou jasný...
Abych to nějak uzavřel: má původní poznámka o chybějící 6. se týkala možného nového DR-Z a teď si dovolím citovat tebe z tvého popisu tvé DR-Z zde na webu "Negativa:
- chybí šestka. Bohužel 5tka už při 100kmh točí asi 5 tisíc otáček a je jasné, že bude spotřeba i opotřebení motoru vyšší při dlouhodobém ježdění takovou rychlostí."
A teď citace tvého příspěvku, který celý tehhle spam flame spustil: "Asi chce, aby to bylo použitelné i na dálnice, pro větší cestování. Na chybějící 6ku už si stěžovalo nemálo lidí (Američanů), nicméně podle mě na normální silnice těch 5 stačí fajn."
Tak nevím chybí ti 6. na lítání po dálnicích nebo jsi američan?
JiriBN píše: Rozdíly a z toho plynoucí výhody mezi 5. a 6. rychlostní převodovkou si snad dohledáš sám, pokud ti nejsou jasný...
Abych to nějak uzavřel: má původní poznámka o chybějící 6. se týkala možného nového DR-Z a teď si dovolím citovat tebe z tvého popisu tvé DR-Z zde na webu "Negativa:
- chybí šestka. Bohužel 5tka už při 100kmh točí asi 5 tisíc otáček a je jasné, že bude spotřeba i opotřebení motoru vyšší při dlouhodobém ježdění takovou rychlostí."
A teď citace tvého příspěvku, který celý tehhle spam flame spustil: "Asi chce, aby to bylo použitelné i na dálnice, pro větší cestování. Na chybějící 6ku už si stěžovalo nemálo lidí (Američanů), nicméně podle mě na normální silnice těch 5 stačí fajn."
Tak nevím chybí ti 6. na lítání po dálnicích nebo jsi američan?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 17 | Včera v 10:25 Deadman |
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 7, 8] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 233 | 15.9.2024 v 20:00 ZdendaZB |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |