Téma: Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v nízkých otáčkách cuká
20.8.2021 v 11:12
Zdravím. Mám problémeček se svím Varanem. Při pojíždění ve městě cca 30 ař 50 km/h a při zahřátém motoru motorka cuká a nejde udržet stabilní otáčky. Když jí potom točím od 3000 výše tak jede bez problému. Je to model 2003 tj.se vstřikováním .Osobně si myslím že by to mohlo být čidlem naklopení klapek sání. Pokud má někdo podobnou zkušenost a vyřešil problém , budu rád za každou radu.
1 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v nízkých otáčkách cuká
Na jaký kvalt to jedeš? Není to prostě jen podtočené? Je to přece jenom velký V2.
1 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v nízkých otáčkách cuká
první stříkačky tohle maj , pečlivě seřídit TPS a točit vejš , ten motor pochazí z VTR
Jen tak informativně: Nakonec jsem zjistil že mi praskl jeden článek v rozvodovém řetězu na zadním řídícím válci, a rozvoďák tím pádem přeskakoval o jeden i dva zuby sem a tam , ten článek mi přeřízl vodící lišty rozv. řetězu skoro na půl. Měl jsem z prdele kliku! Takže oba rozvodové řetězy vyměněny + vodítka ,udělané vůle ventilů, rovnou nová spojka, seřízené klapky a TPS . No a Varan má zvuk jak novej , otáčky nekolísají , prostě paráda.
Jedna důležitá věc: už u druhé motorky kterou mám se mi potvrdilo, že cca po 70 000 km jsou rozvody zralé na výměnu. Ten starý řetěz je oproti novému vytahaný zhruba o 3 centymetry. Takže tvrzení které kolují hlavně v inzerci, že takový motor je sotva zajetý a najede ještě jednou tolik je opravdu sázka do loterie.
Jedna důležitá věc: už u druhé motorky kterou mám se mi potvrdilo, že cca po 70 000 km jsou rozvody zralé na výměnu. Ten starý řetěz je oproti novému vytahaný zhruba o 3 centymetry. Takže tvrzení které kolují hlavně v inzerci, že takový motor je sotva zajetý a najede ještě jednou tolik je opravdu sázka do loterie.
1 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v nízkých otáčkách cuká
Spíše je to jen další z mnoha potvrzení o tom jaké pohádky se traduji o spolehlivých a bezudrzbovych japoncich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v nízkých otáčkách cuká
puffybodie> Teď prý jedou pohádky o spolehlivých čínských Kove.
(reakce na) Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v nízkých otáčkách cuká
Kohlstein> o spolehlivosti jsem přímo nikde nemluvil jen ze to vypadá slibně. Zatím lidi mají najeto třeba 8000. Až to bude mít 20tis nebo 50tis. pak to bude jasne. Teď se do toho holt jde s rizikem no
1 reakcí na tento příspěvek Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v nízkých otáčkách cuká
Ono je to chlapci tak...ked sa motor na Varadere trapi pod 3000 ot/min niet divu ze odchadzaju rozvody. A nie len tie. Trpia vsetky diely motora. Ako kolega vyssie pisal, motor pochadza zo sportovej motorky, len ma trochu nizsie posunuty max. krutiaci moment.O spolahlivosti Varadera 2003 a vyssie niet pochyb. A ze su bezudrzbove moze povedat len blbec. Kazdej motorke treba dat co potrebuje, bezudrzbova moze byt akurat tak bateria.
Naposledy editováno 11.02.2024 17:28:47
Naposledy editováno 11.02.2024 17:28:47
Pisal som o Varadere, lebo otazka zadavatela sa tykala prave tejto motorky. Motor je velkoobjemove vecko s relativne vysokym vykonom 69kW pri 8000 otackach a krutiacim momentom necelych 100Nm pri 6000 otackach. A pokial sa od neho pozaduje vykon v relativne nizkych otackach(pod 3 000, ma cely hnaci mechanizmus tendenciu sa rozkmitat, vratane sekundarneho prevodu. A to brutalne namaha kazdu jednu suciastku v motore vratane rozvodu.
Kto mal niekedy pod zadkom Varadero, vie o com pisem. Otackomer ma cervene pole na 9000 otackach, to hovori samo za seba.
Nieco ine je napr criuser Yamaha Wild Star 1 600, ktora je tiez velkoobjemove vecko, lenze max krutak 134Nm ma pri 2 250 otackach a koniec otacok na 4 000. A vykon 45 kW a nie 70. Je to konstrukcne motor stavany na nizke otacky a nema s tym problem. Da sa s nim v pohode prdkat aj pri 1500 otackach.
A nieco uplne ine je povedzme Yamaha TDM 900. Relativne velky objem, dobry vykon, dobry krutak, radovy dvojvalec A uplne ina charakteristika. Ide krasne hladko v celom rozsahu otacok, napriek tomu ze je to dvojvalec.
Takze motory su rozne a treba ich pouzivat v rezime ktory im vyhovuje.
P.S. Nevravim ze na jednotke ci dvojke treba jazdit nad 3000 ot/min. Ale uz na trojke je to ziaduce.
Naposledy editováno 12.02.2024 17:14:45
Kto mal niekedy pod zadkom Varadero, vie o com pisem. Otackomer ma cervene pole na 9000 otackach, to hovori samo za seba.
Nieco ine je napr criuser Yamaha Wild Star 1 600, ktora je tiez velkoobjemove vecko, lenze max krutak 134Nm ma pri 2 250 otackach a koniec otacok na 4 000. A vykon 45 kW a nie 70. Je to konstrukcne motor stavany na nizke otacky a nema s tym problem. Da sa s nim v pohode prdkat aj pri 1500 otackach.
A nieco uplne ine je povedzme Yamaha TDM 900. Relativne velky objem, dobry vykon, dobry krutak, radovy dvojvalec A uplne ina charakteristika. Ide krasne hladko v celom rozsahu otacok, napriek tomu ze je to dvojvalec.
Takze motory su rozne a treba ich pouzivat v rezime ktory im vyhovuje.
P.S. Nevravim ze na jednotke ci dvojke treba jazdit nad 3000 ot/min. Ale uz na trojke je to ziaduce.
Naposledy editováno 12.02.2024 17:14:45
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stator Varadero 1000 rv 2000 Honda XL 1000V Varadero | Patton | 8 | 30.8.2024 v 14:05 Gahan37 |
Slovensko nebo Polsko 26-31/8 Honda XL 1000V Varadero | Epidem | 3 | 17.8.2024 v 20:31 Rubini |
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero | kanar1970 | 8 | 7.3.2024 v 06:04 vilemx |