chtěl bych se zeptat, které příslušenství se vyplatí vzít originál od Hondy a které od jiných výrobců?
V jednom videu jsem zaslechl, že prý boční horní padáky od Hepco Becker stojí polovinu toho, co od Hondy. A nebo spodní padáky kolem motoru a krycí plech od Hondy stojí přes 18 tisíc Kč a tyto 2 věci od firmy Heed vyjdou za 5700 Kč, prostě za méně, než za třetinu. Pokud se člověku líbí i ty jiné, anebo to neřeší, tak se na tom dá dost ušetřit.
(mimochodem, ještě nevím, jestli budu chtít plech pod motor, na Stromu 650 jsem jezdil bez něj)
Tak se chci zeptat, jestli existují další náhrady? jak těchto příslušenství, tak i jiných?
A v případě těch dvou, co se zapojují do elektriky (přídavné světla a vyhřívané rukojeti), tak pokud se použijí od jiného výrobce, tak tak dá se to pak ovládat přes to tlačítko Fn a že by to bylo vidět na displeji?
(tipuji, že světla možná ano a rukojeti asi ne, ale nevím jistě)
Připojuji seznam, co mě zajímá a kolik to u Hondy stojí.
Odkaz na konfigurátor na webu Hondy:
https://motorcycleconfigurator.honda.cz/bikes/adventure/xl750_transalp/#/accessories
Jo a jen pro úplnost, pokud si tam naklikáte úplně vše, včetně kufrů, tak cena z 250 poskočí na 363 tisíc Kč,
prostě všechny doplňky od Hondy na tuto motorku vyjdou na 113 tisíc Kč. Plus ještě cena za montáž.
Naposledy editováno 09.10.2023 22:38:36
3 reakcí na tento příspěvek TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
A mohl bych tě požádat o udělání třech nočních fotek někde v trochu zarostlém, nebo třeba lesním úseku. Na normální silnici, né na úzké lesní cestě. Z pozice jezdce když je motorka svisle, ne sklopená na stojánku.
Jednu fotku s dálkovýma světlama, druhou tlumené + Denali D4, třetí dálkové + Denali D4. Ty žluté mlhovky do toho prosím nezapínej.
Edit:
A napiš pak jaká tam máš nainstalovaná skla. Jestli Spot, Hybrid, nebo kombinaci obou.
Naposledy editováno 13.10.2023 08:04:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
edit - a ještě navíc kolotočář
Naposledy editováno 13.10.2023 07:59:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
ale já už se vyprovokovat nenechám, zvláště od tvora z hodně nízkým prahem chápání reality kolem sebe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
Krautkopf píše: Pet1970> Tvrdíš, že neoslňuješ, přitom podle té fotky svítíš nahoru.
edit - a ještě navíc kolotočář
A kolotočář? zrovna na tuhle motorku a podobně stavěné jako je velké GS atp... mi tyhle přídavné dálkové připadají OK. Daleko horším zjevem jsou choppery s rampou na úrovni spodních brýlí s párem přídavých světel průměru 15cm které ve výsledku svítí o dost hůř než zde zmiňované D4.
A úplně nejlepší jsou majítelé korábů typu Honda Goldwing, HD Electra Glide, ..... diodové pásky kolem celé motorky, rampa světel, čtyři repráky, toho času předvádějící tenhle cirkus na srazu pupíků dorostlých na ůžsných 170cm, vážících hodně přes cent a lenošných jedou za týden použít na svém xichtě žiletku.
Krautkopf píše: Vím, o čem tu píšu, spot light svítí jako bod.
Právě že je dost velký rozdíl mezi mezi SPOT Light D3 a SPOT Light D4.Pet1970 píše: Krautkopf> ty jsi bratranec DeBilla ne
ale já už se vyprovokovat nenechám, zvláště od tvora z hodně nízkým prahem chápání reality kolem sebe
Nemusíš se hned vztekat, gumáku, když něco nevíš nebo neumíš. Nepsal jsi, že tě v tomhle vlákně už neuvidíme?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
Svoje kolo si zkontroluj taky, abys se třeba nedivil. Já totiž v poslední době potkávám na silnici pumpičky oblečené celé v černém, vzadu na kole blikačku, která oslňuje i ve dne a vpředu světlomet, aby dosvítili co nejdál.
Tak se nedivím, že když někdo jede proti něčemu takovému, taky neubere.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
Pet1970 píše: kovosrotmorava> zkusím ale nevím zda hned
V pohodě, až to bude tak to bude, váhám totiž jestli D4 SPOT, nebo D3 v kombinaci SPOT HYBRID (jedno světlo se skelm SPOT, druhé se sklem HYBRID)V tom videu co jsi sem dal nevím jestli by ty světla nechtěli ještě trošku přizvednout nebo už prostě dál nedosvítí.
Krautkopf píše: kovosrotmorava> Horší lidi - tvůj vzor?
Svoje kolo si zkontroluj taky, abys se třeba nedivil. Já totiž v poslední době potkávám na silnici pumpičky oblečené celé v černém, vzadu na kole blikačku, která oslňuje i ve dne a vpředu světlomet, aby dosvítili co nejdál.
Tak se nedivím, že když někdo jede proti něčemu takovému, taky neubere.
Jo vím o čem mluvíš, ale tohle není můj případ. Vzadu nic a vepředu v ruce baterka od vietnamců co se vleze do kapsy. Prostě horák. Nějaké pokusy se světly tu byly, ale všechno postupem času odpadalo, takže už to řeším jen takhle.
kovosrotmorava píše: V pohodě, až to bude tak to bude, váhám totiž jestli D4 SPOT, nebo D3 v kombinaci SPOT HYBRID (jedno světlo se skelm SPOT, druhé se sklem HYBRID)
V tom videu co jsi sem dal nevím jestli by ty světla nechtěli ještě trošku přizvednout nebo už prostě dál nedosvítí.
když jsem kupoval D4 tak snad ani D3 nebyly ale nejsem si jistý mě se tyhle zamlouvali , já je mám taky skloněný pod "lajnu" seřízených OR světel. jinak dálky jsou opravdu hodně ostré
edit mě se i líbí víc ty hranaté
2 reakcí na tento příspěvek TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
Při servisu po 1000 km jsem bral hned vyšší plexi, nebylo zas tak drahé a stojí za to. (i když jsem si musel trochu zvykat horní hrana mi zasahuje do výhledu - podobně jak u afriky - mám 180cm, nevím jak to budeš mít ty). Nebral bych už zásuvku 12V, to byla marná investice, myslel jsem, že to bude s USB - měnil jsem obratem za USB alternativu. Jinak bych neměnil nic. vyhřívané rukojeti za ten origoš příplatek stojí kvůli integrovanému ovládání, i když ten výkon mě až tak nepřesvědčil.. Daytony hřejí líp. Přídavné světla se přes to fn ovládají šipkama nahoru dolu, v noci je to ale pěkný opruz s ovládáním obojích světel při nutnosti ztlumení/vypnutí, proto raději dálkové centrálního světlometu ani nezapínám.. stejně mizerně svítí... Kryt chladiče seženeš na Alíku dnes už asi levněji.
K těm výhradám co k němu mám:
- origoš gumy Dunlop byly dost hlučné a vydržely 8000 což mi přijde dost málo.
- na quickshifter jsem si musel chvilku zvykat a než si sedl chvilku mě to trápilo (ale už bych asi nemělnil, je to fajn fičura)
- dlouhá a tedy i rychlá jednička - do terénu mě to zklamalo, na těžší offroad to není - na pěkné šotolinky OK.
- byť to fakt jede na danou kubaturu velmi dobře, tak mi hrozně chybí spodek... (holt objem nenahradíš. Zkusím dát menší přední ozubené kolco,.. snad se to zlepší)
- ale co mi vadí nejvíc je hluché místo mezi 5-6 tisíci. Je to sice chvilkový výpadek tahu, možná to někdo ani nepozná, ale mě to hodně vadí už jen z principu - nová motka za 300 litrů a tohle....
- zklamání ohledně Honda Roadsync - čekal jsem zrcadlení navigace na display, ne nějakou statickou šipku k ničemu. (To stejné mi splní hansfree v přibě). Přečte to sice sms, povykládá o počasí, ale to moc nevyužiju,...další věc co jsem si hned koupil jak byla dostupná, je Hrazda pro navigaci na alíkovi.
- pak se mi ještě pokrčil potah na sedle, to zkusím vyreklamovat.
Naposledy editováno 26.10.2023 19:19:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
Objem lze nahradit snadno, stačí řadit, dokonce ti tam kvůli tomu dali ten quickshifter.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
Radenie bohužiaľ moc nepomôže, keď je už jednotka dlhá, ako píše.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
Metric píše: Krautkopf> To si tak nešťastný z toho, že som s Tebou nesúhlasil?
to máš těžký, doma ho tlučou tak si svoje domácí ponížení snaží vykušnit tady
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
Můžeš přidat fotku, jak to s těmi kufry vypadá?
Větší plexi - ještě nevím, jestli vzít originál, nebo jinou značku, viděl jsem i jiné a nevím, jestli není větší (a širší).
Zásuvka - taky uvažuji rovnou o USB, ale USB pořád žere (ta součástka, co dělá ze 12V těch 5V), ale asi ne moc, tak by to nemělo vadit. Každopádně mám vše na usb (tedy s přítelkyní mobily, foťák a čelovku).
Jo, rukojeti Oxfordy mě taky hřejí líp. Ale kdysi jsem jel daleko v zimě, tak nejlepší je pak stejně více zakrytovat rukojeti, jako použít nějaké kryty, pak totiž stačí i letní rukavice.
Ty přídavné světla - právě proto jsem se na to ptal, jeslti jsou takové, co mohou svítit i jako tlumené i jako dálkové a aby se daly zapojit na dálkové světla - přece člověk potřebuje dálkové rychle zapnout/vypnout a ne přes dvě tlačítka a nevím kolik stisků....
Dlouhé rychlosti - kromě pár metrů někde k rozhledně a nebo k místu pro stanování, jezdím jen po cestách (po asfaltu) tak to by mi nemělo vadit.
Ten výpadek v otáčkách buď nevnímám, nebo tam nemám. Nevím.
Honda Roadsync - zkoušel jsem zatím jen bez komunikace, jako na první pohled by to mělo jako navigace stačit, ALE už jsem s tám 2x zažil něco, že google mapa asi nevěděla, kde vede hlavní (nebo když jsem se spletl) a bohužel ta navigace vůbec neupozorní, že člověk jede špatně a místo toho hrozně rychle přpeočítá na novou trasu, i když je to nesmysl. Navíc chybí údaj jako "km do cíle" nebo "čas příjezdu", přitom ve spodní řádku vpravo to místo je a podle toho by to šlo poznat. V tomto je to škoda, ale nějaké nouzové navigování to použitelné je.
Jinak co si tady tak čtu, tak to neskutečně hrotíš a řešíš píčoviny Sorry
Naposledy editováno 27.10.2023 07:37:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TransAlp 750 - příslušenství orig nebo ne
Mně vyšlo, že za dva týdny nenastartuješ.
e - mě / mně
Naposledy editováno 27.10.2023 09:13:11
Ale před koupí jsem si je samozřejmě připasoval - má je kolega a pasují k té mé černé asi nejlíp. Beru to i z praktického hlediska, s topcase jezdím až na výjimky furt a ten objem u 59x je bezkonkurenční. Aktuální foto motky (z Transalpiny - možná to byl první nový transalp na transalpině ) jsem přidal do profilu https://motorkari.cz/a/wgn.
Ještě jsem zapomněl okomentovat original tankvak - bral jsem to naslepo a z praktického hlediska má jeden zásadní nedostatek - sklon k říditkům. Je tam sice průhledná fólie pro uložení mobilu, ale s opačným sklonem. Takže na navigaci (když jedeš v dešti) neuvidíš. tam Japonští inženýři něco nedomysleli. (ale jde otočit, jen už to máš pak jen na magnetech bez zajištění popruhy). K USB - pokud to máš napojené na klíček, tak nějakou spotřebu pro transformaci napětí nemusíš řešit. K přídavným světlům - ty ti určitě svítit jako tlumené a dálkové nebudou, buď máš mlhovky nebo přídavné dálkové. Nevýhodou neoriginálů je, že jsou jinak uchycené - nepasují do připravených otvorů pokud máš original padací rám. U té nevizuální navigace je to jak říkáš, když je horší signál, tak je hlasová navigace zpožděná a kolikrát dojedeš na křižovatku a nevíš kam dál...ten výkonostní výpadek jestli nemáš tak to mně zajímá, u mne je to znatelné v okamžiku když tomu naložíš, při pomalém zrychlování to znatelné není. Při chvíli to pls zkus a dej vědět, pak by mně zajímalo zda je to reklamovatelné. (nicméně si myslím, že je to vlastnost jak tady někdo už psal)..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Transalp 750 & kombinovani ochranyc... Honda XL750 Transalp | Valpen | 0 | 16.9.2024 v 18:24 Valpen |
Hledám servis pneumatik a ráfků v o... Honda XL750 Transalp | MGR_MGR | 20 | 9.9.2024 v 17:21 TP602 |
Transalp xl 750 2023 Honda XL750 Transalp | TransalpXL750 | 12 | 4.9.2024 v 17:01 Krautkopf |
Transalp XL750 nebo Yamaha Tenere 700 [1 ... 4, 5] Yamaha Tenere 700, Honda XL750 Transalp | BigEasy23 | 149 | 4.9.2024 v 15:19 bery01 |
Honda XL 750 Transalp - Únik / pres... Honda XL750 Transalp | Forzaaa | 7 | 26.7.2024 v 19:45 bledemon |