Díky za vaše názory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL750 nebo Yamaha Tenere 700
MedWed píše: Twl, to je zase právní výklad odborníka...
Nahodou, rozepsal to hezky. Tolik slov a jedna picovina vedle druhy :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL750 nebo Yamaha Tenere 700
tenere píše: Ohledne software ktery je nahrany v době prodeje motocyklu musí byt funkcni a ne ze se potom vypne .Je jedno na jakem trhu se vozidlo prodava ale pokud je vozidlo s temito vecmi homologovano a prímo ovlada vozidla,,,tempomat,rychle razeni atd tak jeho cinnost smi vypnout jen z moci urední!!!
Vážne o tom pochybujem. Mám vozidlo z r. 2020, quickshifter sa tam dá vypnúť z palubného menu. O vypnutí tempomatu ani nehovorím, to je možné na každom vozidle. Ono aj priamo z funkcie tempomatu musí byť možnosť ho vypnúť.Vieš mi ukázať na tú časť vyhlášky, ktorá toto zakazuje? Ja som to hľadal, nenašiel som, ale je tam toho veľa.
Naposledy editováno 24.03.2023 23:50:59
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL750 nebo Yamaha Tenere 700
tenere píše: vyrobce je povinen vratit penize
Tie peniaze, čo si nezaplatil, lebo inak by Ti to nechali zapnuté?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL750 nebo Yamaha Tenere 700

Právne je to zaujímavá situácia. Keby kkt-tlačí-motorku owners klub bol čo k čomu tak to dá preveriť svojmu právnikovi lenže sa vsadím že k tomu nedôjde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL750 nebo Yamaha Tenere 700
marna píše: Metric> asi ti nemá kto ako vrátiť niečo čo si nezaplatil.
Počuj, keďže si taký aktívny, možno by si mohol pomôcť Teneremu a ukázať mi, kde to je v tom právnom predpise zakázané. Vopred ďakujem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL750 nebo Yamaha Tenere 700
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL750 nebo Yamaha Tenere 700
Obecné povinnosti výrobcş
1. Výrobci zajistí, aby vozidla, systémy, konstruk?ní ?ásti a samostatné technické celky, které vyrobili a které jsou
uvedeny na trh, byly vyrobeny a schváleny v souladu s po?adavky stanovenými v tomto na?ízení, a zejména
s po?adavky ?lánku 5.
2. Výrobci odpovídají schvalovacímu orgánu za vőechny aspekty postupu schvalování a za zajiőtĎní shodnosti výroby.
U vícestupňového schválení typu odpovídají výrobci také za schválení a shodnost výroby systémş, konstruk?ních ?ástí
nebo samostatných technických celkş, které vmontovali ve stupni dokon?ení vozidla. Výrobci, kte?í mĎní konstruk?ní
?ásti, systémy nebo samostatné technické celky, které ji? byly schváleny na ni?őích stupních, odpovídají za schválení
typu a shodnost výroby pozmĎnĎných konstruk?ních ?ástí, systémş nebo samostatných technických celkş. Výrobci
p?edchozího stupnĎ poskytnou výrobcşm následujícího stupnĎ informace o ka?dé zmĎnĎ, která mş?e ovlivnit schválení
typu konstruk?ní ?ásti, systému nebo samostatného technického celku ?i schválení typu vozidla. Takové informace se
poskytují bezprost?ednĎ po udĎlení nového rozőí?ení schválení typu vozidla, a nejpozdĎji k datu zahájení výroby
neúplného vozidla.
3. Výrobci, kte?í upraví neúplné vozidlo zpşsobem, který vede k za?azení do jiné kategorie vozidel, co? má za
následek, ?e po?adavky, které byly posouzeny v p?edchozím stadiu schvalování typu, se zmĎnily, jsou odpovĎdní také za
splnĎní po?adavkş platných pro kategorii vozidel, do ní? upravené vozidlo spadá.
4. Pro ú?ely EU schválení typu vozidel, systémş, konstruk?ních ?ástí a samostatných technických celkş jmenuje
výrobce usazený mimo Unii jediného zástupce usazeného v Unii, aby jej zastupoval p?ed schvalovacím orgánem.
Doty?ný výrobce jmenuje také jediného zástupce usazeného v Unii pro ú?ely dozoru nad trhem, co? mş?e být tentý?
zástupce, který byl jmenován pro ú?ely EU schválení typu.
5. Výrobci zajistí, ?e jejich vozidla, systémy, konstruk?ní ?ásti a samostatné technické celky nejsou zkonstruovány tak,
aby zahrnovaly strategie ?i jiné prost?edky, které mĎní jejich výkonnost prokázanou v prşbĎhu zkuőebních postupş tím
zpşsobem, ?e p?i fungování za podmínek, které lze dşvodnĎ o?ekávat p?i bĎ?ném provozu, nesplňují toto na?ízení.
6. Výrobci zavedou postupy, kterými zajistí, ?e sériová výroba vozidel, systémş, konstruk?ních ?ástí a samostatných
technických celkş zşstane ve shodĎ se schváleným typem
bod 6 znamena že pokud je vozidlo schvalene tak tak musi zustat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL750 nebo Yamaha Tenere 700
https://www.zakonypr...58&date=20210926
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL750 nebo Yamaha Tenere 700
tenere píše: Metric> Pokud vozidlo neodpovida chvalení tak se vraci vozidlo a vyrobce vraci penize
A ty si kupujes vozidla od vyrobce?
Bych rekl ze kazdej si svy vozidlo chvali.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL750 nebo Yamaha Tenere 700
1 reakcí na tento příspěvek Transalp XL750 nebo Yamaha Tenere 700

tenere píše: 6. Výrobci zavedou postupy, kterými zajistí, ?e sériová výroba vozidel, systémş, konstruk?ních ?ástí a samostatných
technických celkş zşstane ve shodĎ se schváleným typem
bod 6 znamena že pokud je vozidlo schvalene tak tak musi zustat
2. V prílohe č. 2 (Annex 2) sa nachádza zoznam prvkov, ktoré podliehajú schvaľovaniu. Nič z toho sa nedá napasovať na tempomat ani quickshifter. Motoricky sa vozidlo homologizuje z hľadiska úrovne hluku, emisií, rizika vzplanutia atď. Ono tá vyhláška sa vzťahuje na kategórie M, N a O - teda nie L, ale predpokladám, že u L to bude podobné. To si si vlastne ani nevšimol.

Fakt, že sa jedná o bežnú prax, ktorá sa vykonáva už aspoň 10 rokov a zatiaľ nikto nevyhral žiaden spor s výrobcom, napovedá, že to asi tak horúce nebude. A je to škoda, ja som premýšľal o výmene 790-ky za niečo väčšie (teda pohodlnejšie) a keby mi stačilo, ako Ty hovoríš, kúpiť si z Powerparts ladený výfuk (ten mimochodom schvaľovaniu podlieha), nechať si ho namontovať (aby som sa vyhol tomu, že by sa jednalo o subjektívnu zodpovednosť výrobcu dodržať vyhlášku) a výrobca by mi musel vrátiť peniaze za motorku, veľmi by sa mi to hodilo. Nová stála o dosť viac než 300 tis., výfuky stoja cca 20, takže by som za ňu mohol dostať povedzme 300 - to za 3 roky starý stroj s 30+ tis. km nedostanem ani zďaleka.
Lenže je tu tá veta o sériovej výrobe.
1 reakcí na tento příspěvek Transalp XL750 nebo Yamaha Tenere 700
vráť sa k tomu príspevku č. 127 a ešte pouvažuj kadiaľ vedie cesta
Bavím sa na tom ako si neschopný to racionálne vyhodnotiť resp. krkolomne sa snažíš veriť v to že nejak so systémom vybabreš k vlastnému prospechu čo sa ti na 99% nepodarí

Pointa tejto témy je že keď mi niečo vadí na jednej z uvedených alternatív tak si vyberiem druhú alebo úplne inú.
Lenže ty si v pasci kkt-tlačí-moto


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL750 nebo Yamaha Tenere 700
marna píše: husq703> si prekážkou tejto diskusie resp fóra ak ti to nevadí







Animals21 píše:
Tvl, se ti to snazime naznacit uz nejakou dobu …to prave TY jsi prekazkou kazde diskuze a tohoto fora!!! … dost jsi me pobavil, ze mas tu drzost to napsat nekomu jinemu
ja to unesu, ja mam pro coboly slabost.
je to podobny jako kdyz se ti kluk z luniku IX smeje ze se ti ucpal zachod, coz se jim stat nemuze, kdyz chodej srat za panelak.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda Transalp 750 [1, 2, 3] Honda XL750 Transalp | Fyro | 78 | Dnes v 01:56 jirka-mz |
Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele [1 ... 32, 33] Yamaha MT-07, Yamaha MT-07 Moto Cage, Yamaha XSR 700... | SuperSic58 | 969 | 25.5.2023 v 17:57 SuperSic58 |
Uchycení Unduristan Handlebar Bag -... Yamaha Tenere 700 | Pingl | 0 | 23.5.2023 v 11:08 Pingl |
Kombinace postranní podpěry OVlk a ... Yamaha Tenere 700 | Pingl | 12 | 10.5.2023 v 11:41 222222 |
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 46 | 4.5.2023 v 11:55 Palomoto |