1. Jako začátečník mám možná vyšší pravděpodobnost, že to někdy necitlivě přibrzdím, proto bych radši bral ABS (bohužel to asi vylučuje ojetiny, tam je ABS jak šafránu). Nebo je ABS +/- zbytečné, jak naznačují někteří zkušenější borci?
2. Předpokládám správně, že 4válec má hladší chod a je pro začátečníka vhodnější (proto zatím vypadlo např. SV650)?
3. Kapotáž Fazeru bude asi podstatná výhoda oproti totálně holé GSR600, pro kterou se musí kupovat plexi (velice malé). Vzhledově s tím nemám problém, oba stroje se mi líbí.
4. Pokud Fazer, tak rovnou S2? Výkon té slabší verze by mi stačil taky, ne? Byly tu na fóru zmínky o 'levnějším' provedení základního Fazera - v čem je hlavní rozdíl?
5. Rád bych co nejlehčí stroj, zároveň dobře ovladatelný (i jízda po městě). Co radši - Fazer nebo GSR?
Předem dík.
Hele ty recenze jsou sice dobrá věc, ale v tvém případě co píšeš to neplatí. Píšou to většinou borci, kteří osedlali různé stroje,včetně upravených atd.Je logické že pokud osedlá ďábla ,pak se mu jeví FAZER jako dědeček. Za tím co jsem napsal stojím,protože ty tvoje pocity a nerozhodnost mám za sebou a prožil jsem to!
Zajdi někam do YAMAHY vyklop svůj problém,domluv si projížďku a pak udělej závěr !
PS: Ten klučina (o 20 let mladší)co jsem mu to prodal cca 1O dní,měl taky obavy,včetně že nebude stíhat atd....Dnes mi volal a je nadšený. Jdi do toho, nebo mi cinkni na 603 494 319
Nevím, jestli správně chápu - myslíš ODSTRANĚNÍ omezení výkonu? Nepředpokládám, že by si někdo koupil S2 a pak za 2000Kč nechal omezit její výkon?
Jo, někteří si to nechají zaškrtit do začátku a pak třeba za sezónu nebo dvě si to nechají zpátky otevřít.
EDIT: Nová CBF 600 S má nový motor (z CBR600), navíc fakt perkektně upravený na pohodu a zároveň to nádherně jezdí. Mrkni se tuším někde v únorovém motocyklu má test a .
Já mít prachy tak jdu do ní. Jo a ABS tam mají velmi dobře seřízené (dle testů).
Naposledy editováno 29.04.2008 07:08:16
V tuto chvíli váhám, jestli stačí 57kW. Pokud ano, byla by to místo slabšího Fazera spíš CBF600S - vyšší krouťák, ne tak vysokootáčkový motor, snad výborné ABS (viz zmínka CHe>), nastavitelné sedlo, obecně dooporučovaná pro začátečníky. Hmotnost zhruba stejná: CBF600SA provozní (s náplněmi) 222 kg, Fazer suchá 191kg+~odhad 25kg náplně.
Ale Fazer 72kW se mi opravdu hodně líbí design, takže MOC váhám (ceníkově je Fazer o 12kKč dražší). Takže mám finalisty.
Mimochodem - docela mě překvapuje, že prodejci moto mají na webu všude stejné ceny, což třeba u aut neplatí. Když jsem loni vybíral firemní auto, byla to smršť různých akčních nabídek od prodejců. Zdá se, že moto prodejci spolu moc nesoutěží (nebo to aspoň nedemonstrují na webu) - možná jich je tak málo, že dokážou koordinovat cenovou politiku. Tak jsem zvědav, jak se budou snažit v osobním jednání... Možná to rozhodne.
Tak co radíte? Bude mi vůbec někdy chybět ten vyšší výkon? Asi bych neměl blbnout a zůstat pěkně na 57kW, co? Předem dík za komentáře. A omlouvám dlouhý příspěvek.
GSXR je podle mého na běžné ježdění(a v mém případě i dovolené) moc sportovní.
Bonelo>No, nevim. Já jsem byl v naprosto stejné situaci, moto jsem vybíral 2 roky (je mě 43), pauza v ježdění cca 20 let. Měl jsem strach z výkonnější motorky. Kámoš mě půjčil fazera. Projel jsem se okolo sídliště a rozklepanej sem mu to vrátil a děkuji, nechci. Dokud jsem vrčel v malejch ot., tak dobrý. Ale běda jak to chytlo točky, v zatáčce jsem si na hrbu nechtěně vrknul plynem - fakt minimálně - a málem jel rovně. Takže shrnutí - výkonnej 4-vál ne. Dole to nejelo a nahoře jak urvaný ze řetězu. Zároveň jsem chtěl moto na pohodu a kolem litru. Skončil jsem u MG Breva 1100 a myslím, že na moje (podle popisu i tvoje) požadavky je naprosto ideální. Jede od 2t ot. při 2,5 táhne jako bejk a až do 8t furt stejně, bez dír. Kdo říká, že dvouvál není na pohodu, tak kecá. Je akorát potřeba si zvyknout na reakce na plyn - ubereš tak brzdí (celkem dost), přidáš - jede a motor nezajímá jaký má otáčky, co tam máš za kvalt, jestli je to kopec nebo rovina.... prostě vždycky jede a umí dost razantně zrychlit, ale při tom všem je to strašně hodná a pohodlná!!! mašina. Na rozdíl od supersportů není váha na rukách a ramenech, takže ujedeš 300km a seš odpočatej. Jedním slovem paráda. Ale on si každej stejně bude hájit to svý, takže jediná rada je: vyzkoušet toho víc a rozhodně ve více kategoriích, ne jenom různý varianty supersportu (endura, naháče...) Taky nezanedbatelná věc je (podle mě) údržba: nestarám se o řetěz (nemám ) chlazení vzduchem, nemusím kupovat laďák, aby to mělo slušnej zvuk a servis každých 10000km - akorát vyměnit oleje a seřídit ventily (2 na válec . Tím končím. Howgh.
Tak tomu říkám mít jasno
Ahoj vsem,
bloudim po netu uz par dni a bud spatne hledam, nebo jsou to tajny informace Konecne mam papiry a rad bych koupil Fazera, tak do 80-90 tisic. Kolega koupil 2004 coz uz je strikacka. Nasel jsem 1999 a to je karbec. Nic dalsiho jsem nezjistil, vyrobce ma stranky jak petilety decko Ale zase jak jsem vsude cetl, tak delaj super masiny a ja bych rad nasel nejakou tabulku na fazer 2003, jestli to je uz strikacka, velikost nadrze, spotreba a podobne. Jen tak mimo, je neco, na co si dat pri kupovani ojetyho fazera vyslovene pozor ? Diiky moc vsem za pripadny odpovedi a doufam, ze brzo rozsirim vase rady
Jediny co udelej, svez se, a zjisti jestli nejsi vetroplachej (ja jo, proto mam polokapotu i kdyz nahace se mi vic libej, a tudiz GSR nepripadalo v uvahu, konkurence byla CBF, horenet v Sku, a bandit v Sku).
Vic nema cenu, a po prar letech uvidis, kam te srdce tahne dal.
Yamaha FZS 600 Fazer '03
599 ccm, 95 koni v 11500 ot., 61 Nm v 9500 ot.
4 karburatory Mikuni 33 mm, 6 kvaltu, retez
zdvihy 120 predek, 120 zadek
uhel hlavy rizeni 66 stupnu, stopa 88 mm, rozvor 1415 mm
2 kotouce vepredu, 1 vzadu
rozmery gum 110/70 ZR17, 160/60 ZR17
vyska sedla 790 mm
pohotovostni hmotnost 203 kg
objem nadrze 22 litru, z toho 3,6 l rezerva
kluci z motorradu namerili max 223 km/h, z 0 na 100 za 3,4 s, a papnul jim pritom 5,5 l/100 km
Frank.CZ>Forum jsem jen ak přelítnul, nečetl jsem ho do setailu, tak mě nekamenujte. Na GSR jem najel tenhle víkend 800km, zajížděl jsem ho kamarádovi. Porovnání s H9 - ovladatelnost GSR je uplně někde jinde, celou dobu co jsem na něm jezdil jsem se smál do helmy, bylo to jako na kole. H9 jde do zatáček hůř, vlní se, GSR jede samo. Nevýhoda je, že nejede, na H9 mi stačí přidat, a jedu, u GSR to trvá. VFR sem taky jezdil, a pro začátečníka rozhodně nedoporučuju. Dál uvažuješ nad CBF, ale tam bude stejný problém jako na H9, horší rám, horší ovladatelnost. Pokud si koupíš dobře vyřešeno helmu, je štítek zbytečnost, navíc si na nahaté motorce budeš uvědomovat rychlost víc než n kapotované, což je taky dobře. Za sebe rozhodně doporučuju GSR. Navíc vím o jednom GSR 07 s ABS za slušnou cenu...
Lostoros>šáhni po FZS 600-2003,motor je příjemnější než u novějších verzí,brzdí to jako ďas,spotřeba 5lit.,sportuješ,cestuješ,na pohodu i zvostra a jenom leješ benál a mažeš řetěz...
Finta je, ze to se da rict o kterekoli masine z vyberu :)
Takze viz to co sem rek, at si vybere to co se mu nejvic libi lol
Naposledy editováno 31.05.2008 17:25:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vůle v kloubku řazení Yamaha FZS 600 Fazer | alinn | 15 | 2.5.2024 v 20:39 alinn |
Jaký používáte plexi štít na Yamaze... Yamaha FZS 600 Fazer | salzi | 0 | 23.3.2024 v 14:15 salzi |
házení nových kotoučů [1, 2, 3] Yamaha FZS 600 Fazer | alinn | 62 | 17.2.2024 v 21:50 MilanR1 |
Ověřený servis Praha Yamaha FZS 600 Fazer | Langobardi | 5 | 11.2.2024 v 20:39 Rooks |
žárovka Osram Yamaha FZS 600 Fazer | alinn | 16 | 16.12.2023 v 13:40 Krovak |