kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Běždopiči
Takže zas platí to staré.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: dewwil> zdravou ne, ale nejakou varenou bych nasel, jedinou peknou co jsem mel jsem dal na tohle tele…
OT: Me fascinuje ta fascinace atmosferickyma motorama a predstava toho, ze to je neco neznicitelneho… turbo je dneska vec za par tisicovek… takze vymenit ho jednou za 300tis km mi prijde jako to nejmensi… a kdyz ma litr 150koni a prijde nekomu "vyhonenej" a nic nevydrzi? Jeste nedavno jsme se tu shodli, ze motor je nejvic namahanej setrvancyma silama - pist co musi z pomerne vysoke rychlosti na male draze zastavit a zase se rozbehnout… a ze sily od tlaku vznikleho spalenym palivem az takovej problem nejsou. No a pak tu mame atmosferickej motor co se musi tocit aby trochu jel a malej preplnovanej, co se da bezne provozovat i v nizkejch otackach, ale ten nevydrzi, protoze "je malej" v mem okoli ma dost lidi v autech velke motory, casto atmosfery a po pravde, provozni naklady jsou nasobne a i se to vic sere nez ty "malorazky"…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: dewwil> zdravou ne, ale nejakou varenou bych nasel, jedinou peknou co jsem mel jsem dal na tohle tele…
OT: Me fascinuje ta fascinace atmosferickyma motorama a predstava toho, ze to je neco neznicitelneho… turbo je dneska vec za par tisicovek… takze vymenit ho jednou za 300tis km mi prijde jako to nejmensi… a kdyz ma litr 150koni a prijde nekomu "vyhonenej" a nic nevydrzi? Jeste nedavno jsme se tu shodli, ze motor je nejvic namahanej setrvancyma silama - pist co musi z pomerne vysoke rychlosti na male draze zastavit a zase se rozbehnout… a ze sily od tlaku vznikleho spalenym palivem az takovej problem nejsou. No a pak tu mame atmosferickej motor co se musi tocit aby trochu jel a malej preplnovanej, co se da bezne provozovat i v nizkejch otackach, ale ten nevydrzi, protoze "je malej" v mem okoli ma dost lidi v autech velke motory, casto atmosfery a po pravde, provozni naklady jsou nasobne a i se to vic sere nez ty "malorazky"…
Jestli to bylo na mě, tak já nejsu proti turbům. Mně jen vadí ty motůrky z křovinořezu, aby to jako tabulkově málo žralo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
a bylo to tak nejak obecne ...
Naposledy editováno 06.06.2023 01:50:20
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Když na konec zmíním úplnej extrém Zetor 25, kterej je na svou dobu moderní (tlakový mazání s filtrem a vodní okruh s termostatem a čerpadlem u traktoru byl highend)
tak některý kusy, co jsou každodenně v provozu 70 let, už mají za sebou třetí generálku, ale v původním bloku, s původní klikou, ojnicemi...
Na ježdění do práce v koloně zoufalců co neví, kde je plynovej pedál, nepotřebuju závodní motor, naopak by mě potěšilo, kdyby to byl pořádnej kus železa, kterej přežije i pozinkovanou karoserii... Tady je ku podivu i ekologie, i když by to nebylo papírově nejúspornější, protože výroba auta co pět let zanechá jistě větší uhlíkovou stopu než provozování "neekologickýho" auta. S elektromobily bude tohle o několik řádů horší. Už to bylo i někde publikovaný. A ekoterorista jistě nejsem.
P.S: známej dokázal uhnat 5.0 GT mustanga, takže ani "emerický železo" už není co bejvalo...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: No, kdyby se ty auta nesraly, tak bych neměl co žrát. Servis motorek je spíš jen koníček, uživit se tím dá, ale žádnej šlágr to není. Na auta seženeš skoro vše z druhovýroby, ale na moto pouze až na pár blbinek jen originál a na tom je minimální marže, napálit víc to nejde, ceny jsou na PD a i tak je to drahý... A hlavně za auto ty prachy ti lidé dají, je to věc denní potřeby, skoro nutnost, ale motorku radši prodají nebo šoupnou do garáže a až na to bude tak ji nechají opravit ...
Dělám, celej život motorky ale celej život tvrdím totéž .... ale tak do roku 2000-05 byla krásná doba nebyl internet a eshopy a lidi, ti za každou řetězovku, sadu pneu aj. byly v podstatě vděční a prodával jsi s plnou marží... dnes každý brečí, že na netu viděl olej, gumu aj. o stovku levnějš
Naposledy editováno 06.06.2023 07:47:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: Dělám, celej život motorky ale celej život tvrdím totéž .... ale tak do roku 2000-05 byla krásná doba nebyl internet a eshopy a lidi, ti za každou řetězovku, sadu pneu aj. byly v podstatě vděční a prodával jsi s plnou marží... dnes každý brečí, že na netu viděl olej, gumu aj. o stovku levnějš
Přesně tak,.. Na netu jsem to viděl o 200,- levněji... Tak jim říkám, dobře tak si to na tom netu nechte taky opravit/vyměnit... Už se s tím neserem, máš svý díly, tak máš hodinovku za 1290,-Kč místo 785,-Kč a zříkáme se všech reklamací na vaše díly... To samý výměna oleje s filtrem, všechno mám svý jen vyměnit a nejlíp sám, jen mi půjčte hever a nářadí, dám vám 3 stovky , takový se u nás ani nestačej ohřát a už je ženem ven...2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: ... dnes každý brečí, že na netu viděl olej, gumu aj. o stovku levnějš
Tohle je blby no. Treba u obleceni je kamenna prodejna supr v tom, ze si to tam muzes vyzkouset a osahat. Ale co chces osahavat a zkouset na oleji nebo gume...to objednam levneji z internetu a jeste mi to dovezou az dom.
Jo, trochu blby a vycurany je, kdyz si clovek vyzkousi helmu na prodejne a pak ji objedna z netu za lepsi cenu. Ale dnesni doba to umoznuje a lidi utraci svoje tezce vydelany penize, tak ani tady se moc neni cemu divit.
Co ale moc nedavam jsou dvoji ceny v jednom obchode. Jdu pro autosedacku, kterou si vyhlidnu na netu v obchode i s kamennou prodejnou. Pac tu sedacku chci videt. Na netu stoji 8000. Dojdu do obchodu, mrknu, prcek si v ni posedi a u pokladny vytahnu 8000 a pani povida 8500, ze za 8000 jen pri objednani pres internet...v tomhle případě to mám 50:50 - vytáhnu dalších 500 : jedu dom a objednám to na netu a na truc v jiným obchodě
Naposledy editováno 06.06.2023 08:14:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: To samý výměna oleje s filtrem, všechno mám svý jen vyměnit a nejlíp sám, jen mi půjčte hever a nářadí, dám vám 3 stovky , takový se u nás ani nestačej ohřát a už je ženem ven...
nene ...neke...fakt někdo přijde s tímhle návrhem ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
je to mazec... chápal bych maníka z cizího města, co se mu něco vysralo...na cestě... ale tohle je fakt hustý...
host hostinskému "za kolik máte pivo " hostinský " za 50CZK" ...host " ježiš, v lídlu ho maj za 17CZK, tak mi ho dejte vychladit a pak mi půjčte mi půlitr, vyžahnu ho rychle, nebojte - dám vám deset kaček"
Naposledy editováno 06.06.2023 08:22:53