Téma: Voge 300 rally, RE Himalayan, CRF 300l nebo
11.5.2023 v 16:23
Ahoj.
Nechtěl jsem zakládat nové téma,ale jak chcete
Uvažuju o koupi nové motorky.
Zjistil sem že ER6 je na mě zbytečně rychlá a moc silniční :) Hledám něco pohodového na víkendové vyjížďky po silnicíh 3 až lesní třídy kolem baráku, prozkoumávání kdejakého koutu do nějakých 100km. Možná že se dvakrát, třikrát za sezónu dostanu na delší výlet.
Moje stará fx 650 vigor byla ten typ co mě bavil...ale musel jsem si zkusit něco rychlejšího no...
To znaměná tak 2-4 tisíc km za sezónu. Pokud budu dojíždět i do práce tak o tisíc víc...
Vážím 110kg a 181cm tak abych tam taky pasoval.
Vybírám, čtu/koukám na recenze,testy... Čím víc, tím míň vím a asi mě jebne....takže tak...
Ve výběru je
1) Himalayan
2) Voge 300 rally
3) CRF 300L
4) vzhledem k nájezdu km ušetřit a koupit nějakou jetou starší motorku typu freewind atp...
5) nebo vybírám úplně blbě
1) Himalayan--- prostě se mi líbí, jednoválec vzduchem už jsem měl a tak nějak tuším co čekat. Na okresky zdá se super. A nějakou lesní pěšinu taky ustojí. Delší trasy by volným tempem taky neměly být problém..zda se mi jako ideální volba. Přijde mi ale totálně předražený.. je to jen můj pocit? Stojí to za to? Vy co ho máte nebo znáte.
2) Voge - Loncinu se nebojim, Jezdí to tu někdo? Krom recenzí testerů jsem na něj nikde nenarazil. Přijde mi to motorka vhodná právě na to ježdění kolem baráku ale neupadne mi řiť při občasné jednorázovce 200km+..Cena je pěkná, nevím jak příslušenství, ale to bych odpustil když stojí o 30 tisíc méně než Himalayan. Dost se jezdí ve Španělsku a tak..ale tady?
Časem náhradní díly,kdoví co EU vymyslí na Čínu za blbost...
3) CRF 300? Cena jako Himalayan.. vyměnit zadní tlumič- to čtu všude, fakt je to tak zlý? Jsem těžkej takže nejspíš jo..to.je dalších 10k navíc? Přijde mi spíš orientovaná do terénu tzn. na moje polní cesty asi zbytečná,a na delší trasy míň vhodná.
4) Moc nenajedu, na vyložene nové moto netrvám, ale zase nechci dát 130 za jetou když 140 stojí nová,nějaký návrh na ojetinu vhodnou pro moje potřeby?
Ruce dozadu nemám takže běžnější servis doma není problém..
Děkuju
Naposledy editováno 11.05.2023 16:24:44
Nechtěl jsem zakládat nové téma,ale jak chcete
Uvažuju o koupi nové motorky.
Zjistil sem že ER6 je na mě zbytečně rychlá a moc silniční :) Hledám něco pohodového na víkendové vyjížďky po silnicíh 3 až lesní třídy kolem baráku, prozkoumávání kdejakého koutu do nějakých 100km. Možná že se dvakrát, třikrát za sezónu dostanu na delší výlet.
Moje stará fx 650 vigor byla ten typ co mě bavil...ale musel jsem si zkusit něco rychlejšího no...
To znaměná tak 2-4 tisíc km za sezónu. Pokud budu dojíždět i do práce tak o tisíc víc...
Vážím 110kg a 181cm tak abych tam taky pasoval.
Vybírám, čtu/koukám na recenze,testy... Čím víc, tím míň vím a asi mě jebne....takže tak...
Ve výběru je
1) Himalayan
2) Voge 300 rally
3) CRF 300L
4) vzhledem k nájezdu km ušetřit a koupit nějakou jetou starší motorku typu freewind atp...
5) nebo vybírám úplně blbě
1) Himalayan--- prostě se mi líbí, jednoválec vzduchem už jsem měl a tak nějak tuším co čekat. Na okresky zdá se super. A nějakou lesní pěšinu taky ustojí. Delší trasy by volným tempem taky neměly být problém..zda se mi jako ideální volba. Přijde mi ale totálně předražený.. je to jen můj pocit? Stojí to za to? Vy co ho máte nebo znáte.
2) Voge - Loncinu se nebojim, Jezdí to tu někdo? Krom recenzí testerů jsem na něj nikde nenarazil. Přijde mi to motorka vhodná právě na to ježdění kolem baráku ale neupadne mi řiť při občasné jednorázovce 200km+..Cena je pěkná, nevím jak příslušenství, ale to bych odpustil když stojí o 30 tisíc méně než Himalayan. Dost se jezdí ve Španělsku a tak..ale tady?
Časem náhradní díly,kdoví co EU vymyslí na Čínu za blbost...
3) CRF 300? Cena jako Himalayan.. vyměnit zadní tlumič- to čtu všude, fakt je to tak zlý? Jsem těžkej takže nejspíš jo..to.je dalších 10k navíc? Přijde mi spíš orientovaná do terénu tzn. na moje polní cesty asi zbytečná,a na delší trasy míň vhodná.
4) Moc nenajedu, na vyložene nové moto netrvám, ale zase nechci dát 130 za jetou když 140 stojí nová,nějaký návrh na ojetinu vhodnou pro moje potřeby?
Ruce dozadu nemám takže běžnější servis doma není problém..
Děkuju
Naposledy editováno 11.05.2023 16:24:44
Myslím, že se najde ještě pár (polo)Čínských motorek podobných objemů (např KTM 390 adventure, GS 310, ...) a Čínštějších jako ten Voge např Romet ADV 400, někde v článcích jsem viděl i další podobné typy a objemy.
Ale to je jedno...
Pouvažuj dobře jako moc chceš jezdit v terénu a jestli potřebuješ "lehký" jednoválec. Třeba i nějaké trochu větší objemy jako 660 od Yamahy by ti stačilo, nebo i 650tka od BMW, nebo nakonec i nějaký dvouválec jako KLE500. Prostě takové osvědčenější cendura lepší na silnici, zvlášť když něco vážíš
A třeba ani zas tak moc cenduro nepotřebuješ a skončíš u nové Hondy CB500X
Ale to je jedno...
Pouvažuj dobře jako moc chceš jezdit v terénu a jestli potřebuješ "lehký" jednoválec. Třeba i nějaké trochu větší objemy jako 660 od Yamahy by ti stačilo, nebo i 650tka od BMW, nebo nakonec i nějaký dvouválec jako KLE500. Prostě takové osvědčenější cendura lepší na silnici, zvlášť když něco vážíš
A třeba ani zas tak moc cenduro nepotřebuješ a skončíš u nové Hondy CB500X
Z toho výběru Himalayan, I výškově ti bude. Moc dobrý je i SCRAM 411 s tím samým motorem. Člověk se na tom musí svézt a chytí to. Lidi ale často nepochopili, že i když to jede třeba 130, tak to je stavěné na pohodové cestování do 100. Cenově je to v zemi původu cca 60 - 70tis., u nás to víš sám no Možná počkat na ten nový 450?
Voge taková kopie Hondy Rally, ale
motor je kopie Kawasaki jestli se nepletu. Recenze na to slušne primárně že Španělska nebo Jižní Ameriky. Jediné co mně tam děsí je ten zvuk motoru nad 100 co je slyšet v recenzích a s tím pak i související vibrace. Ale tlumiče jsou v základu lepší než na té Honde
300L nebo Rally tlumiče nutnost, cca dalších 30 tis. navíc I kdyby to měl člověk jen na naše rozbité cesty.
Edit: Jeden známej si koupil Voge 300 Rally jako stroj do města a okolí aby netahal GS1250 s kterým jezdí každý rok Maroko a podobně. Zatím si to chválí, ale má to krátce tak měsíc asi
Naposledy editováno 11.05.2023 16:50:51
Voge taková kopie Hondy Rally, ale
motor je kopie Kawasaki jestli se nepletu. Recenze na to slušne primárně že Španělska nebo Jižní Ameriky. Jediné co mně tam děsí je ten zvuk motoru nad 100 co je slyšet v recenzích a s tím pak i související vibrace. Ale tlumiče jsou v základu lepší než na té Honde
300L nebo Rally tlumiče nutnost, cca dalších 30 tis. navíc I kdyby to měl člověk jen na naše rozbité cesty.
Edit: Jeden známej si koupil Voge 300 Rally jako stroj do města a okolí aby netahal GS1250 s kterým jezdí každý rok Maroko a podobně. Zatím si to chválí, ale má to krátce tak měsíc asi
Naposledy editováno 11.05.2023 16:50:51
Ahoj, CRF je peklo i pro mě s 90 Kg :)
Jakou máš cestovní rychlost? Abys pak nebyl zklamanej po šestikilu.
Příjemná prostorná motorka je Transalp, je jich mraky, najdeš velmi udržované a ročník si vybereš podle rozpočtu.
Podle mě vzhledem k nájezdu pořídíš fakt pěknou za 70 - 80 a budeš spokojenej.
Jakou máš cestovní rychlost? Abys pak nebyl zklamanej po šestikilu.
Příjemná prostorná motorka je Transalp, je jich mraky, najdeš velmi udržované a ročník si vybereš podle rozpočtu.
Podle mě vzhledem k nájezdu pořídíš fakt pěknou za 70 - 80 a budeš spokojenej.
3 reakcí na tento příspěvek Voge 300 rally, RE Himalayan, CRF 300l nebo
Ahoj, díky za odpovědi.
Tak o gs310 a KTM vím..ale jsou to motorky pro mladý nebo na mě tak působí...
Určitě nepotřebuju ani lehkou ani jednoválec. Skákat po lese nebudu, nějaká lesní cestička je maximum... .. spíš je to o tom že jedu na té er6 a prostě jedu..nějak mě to nutí jet rychle..když jedu "na kochačku" nebaví to ani mě ani motorku..navíc prostě ta nemožnost odbočit tuhle na polní cestu, tady na nějakou superrozbitou vedlejší atd ..
Dodnes jsem se nenaučil jezdit po zadním
Takže moje cestovní rychlost je klidně 80-100 abych stíhal sledovat kam do jakých končin zabočit...cestou necestou.
Z větších jsem koukal samozřejmě na gs650 ideálně Dakar nebo 660 tenere... Tam už zase hraje roli to,že jsou to 20 let staré motorky za 3ctvrtě ceny nového Himalayana... Ale chápu že tak to prostě dneska je.
Transalp jsem vždycky tak nějak opomíjel...ta motorka působí že má 400kg Ale mrknu se na ni.
Diky
Tak o gs310 a KTM vím..ale jsou to motorky pro mladý nebo na mě tak působí...
Určitě nepotřebuju ani lehkou ani jednoválec. Skákat po lese nebudu, nějaká lesní cestička je maximum... .. spíš je to o tom že jedu na té er6 a prostě jedu..nějak mě to nutí jet rychle..když jedu "na kochačku" nebaví to ani mě ani motorku..navíc prostě ta nemožnost odbočit tuhle na polní cestu, tady na nějakou superrozbitou vedlejší atd ..
Dodnes jsem se nenaučil jezdit po zadním
Takže moje cestovní rychlost je klidně 80-100 abych stíhal sledovat kam do jakých končin zabočit...cestou necestou.
Z větších jsem koukal samozřejmě na gs650 ideálně Dakar nebo 660 tenere... Tam už zase hraje roli to,že jsou to 20 let staré motorky za 3ctvrtě ceny nového Himalayana... Ale chápu že tak to prostě dneska je.
Transalp jsem vždycky tak nějak opomíjel...ta motorka působí že má 400kg Ale mrknu se na ni.
Diky
BikerXC> Nejen tohle video a komentare pod nim, ale i jeho clanky muzou dat i jinou perspektivu Scooter in the sticks a ze uz i tech motorek jezdil a mel.
Mám úplně stejné dilema a to už dlouho, CRF 300 Rally vs Himalayan 184 cm a 110 kg
CRF dražší, pocitově lehoučké, tlumiče nutná výměna, více otáčkový, spíše svižnější jízda..
Himalayan klidný, robustní kus železa, těžší, traktoroidní motor, klidné tempo, nízké otáčky.. takže za mě vítěz..
..jenže se napřed musím dokopat si ho půjčit aspoň na víkend, ať vím, jaké by bylo s ním opravdu žít a jestli by dokázal nahradit mých současných 110 koníků a úžasný zátah a zvuk V4
Naposledy editováno 11.05.2023 20:03:36
CRF dražší, pocitově lehoučké, tlumiče nutná výměna, více otáčkový, spíše svižnější jízda..
Himalayan klidný, robustní kus železa, těžší, traktoroidní motor, klidné tempo, nízké otáčky.. takže za mě vítěz..
..jenže se napřed musím dokopat si ho půjčit aspoň na víkend, ať vím, jaké by bylo s ním opravdu žít a jestli by dokázal nahradit mých současných 110 koníků a úžasný zátah a zvuk V4
Naposledy editováno 11.05.2023 20:03:36
1 reakcí na tento příspěvek Voge 300 rally, RE Himalayan, CRF 300l nebo
Já jsem řešil něco podobnýho a zkončil jsem u lehce jetyho Himalayana..je to asi nejmenší motorka, kterou si dokážu představit jako jedinou...zároveň je dostatečně robustni, má nějakou duši, charizma a tak tu potřebu mít motorku v mých očích splní...možná to bude mit někdo jinak, ale třeba z KLX 250 jsem ten pocit neměl, z jawy jo, ale tam jsem zase narážel na prakticky věci...zní to asi divne, ale já to takto vnímám...
V neděli jsem se vrátil z výletu po Bosně...shodou okolností se mnou jel i kamarád na CRF300l s upraveným podvozkem a větší bandou...taky se tam k nám přidal kamarád (mučedník) na 1290adventure R... Jeli jsme (spolu s CRF) i přesun 500km, tam lítání po horách, kam nás sníh pustil...
Když to srovnám...CRF toho Himalayana ve všech měřitelných aspektech převyšuje a to dost podstatne...motor je živější a spolu s 6-ti kvaltem nemá na silnici HIM šanci..v terénu je to podobný, tam se ještě přidává podvozek z úplně jiné dimenze...
Celkově mě ten podvozek na tom Himlu neskutečně se.e a budu to asi řešit...ten je v mých očích opravdu tragédie a to nejsem rozmlsanej...sedl jsem na to ze starého Alpu a jawy..
Za mě má Himl smysl, pokud ti to enfieldi charizma vleze tak nějak pod kůži a sedne ti to...jinak za ty prachy najdeš papírove lepší volbu...chce to urcite zkusit..
Preju šťastnou ruku
Ještě doplním...Himl nemá problém jet GPS kilo klidně celý den...tzn. stíhá rychlejsimu provozu a dá se s ním i predejt...
Krátkodobe ho jde roztočit na 120 ale je to tak na cigáro než se tam dostane a pak ti rychle vysvětlí, že takhle by to nešlo...
Víc ani ťuk..
Naposledy editováno 11.05.2023 20:24:05
V neděli jsem se vrátil z výletu po Bosně...shodou okolností se mnou jel i kamarád na CRF300l s upraveným podvozkem a větší bandou...taky se tam k nám přidal kamarád (mučedník) na 1290adventure R... Jeli jsme (spolu s CRF) i přesun 500km, tam lítání po horách, kam nás sníh pustil...
Když to srovnám...CRF toho Himalayana ve všech měřitelných aspektech převyšuje a to dost podstatne...motor je živější a spolu s 6-ti kvaltem nemá na silnici HIM šanci..v terénu je to podobný, tam se ještě přidává podvozek z úplně jiné dimenze...
Celkově mě ten podvozek na tom Himlu neskutečně se.e a budu to asi řešit...ten je v mých očích opravdu tragédie a to nejsem rozmlsanej...sedl jsem na to ze starého Alpu a jawy..
Za mě má Himl smysl, pokud ti to enfieldi charizma vleze tak nějak pod kůži a sedne ti to...jinak za ty prachy najdeš papírove lepší volbu...chce to urcite zkusit..
Preju šťastnou ruku
Ještě doplním...Himl nemá problém jet GPS kilo klidně celý den...tzn. stíhá rychlejsimu provozu a dá se s ním i predejt...
Krátkodobe ho jde roztočit na 120 ale je to tak na cigáro než se tam dostane a pak ti rychle vysvětlí, že takhle by to nešlo...
Víc ani ťuk..
Naposledy editováno 11.05.2023 20:24:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 300 rally, RE Himalayan, CRF 300l nebo
Wenca24> Ktery to mas rocnik? Ja loni na podzim testoval ten 2022 v Dirtbikes (i jsem to tu nekde psal) a nebyl problem to rozmotat na 130 / 140 na tacho rychle (a to to porovnavam treba s ZX-9R ). Ten motor je na tom to nejlepsi, podvozek byl dobry na rozbite cesty, v terenu uz urcite bez uprav toho moc stihat nebude, kdyz bude treba nejake tempo a navic je to tezke. Ten Sym NH T300 je o nejakych 30 kilo lehci pri stejnem vykonu, ale teda o 10Nm mensi kroutak no, ale na tachaci z toho se taky vyhrabe kolem 155.
BikerXC>
Tak motorka se ti musí nějak i líbit, samosebou. Na druhou stranu z hezké motorky rychle vystřízlivíš po projetí.
Já třebas když jsem měnil starou bábu Tenere 600, měl jsem jako favorita XT 660 Rko. Po projížďce jsem rychle pochopil, že ne :) a skončil u kačeny, ale to je přesně o tom, co se ti líbí a co tě na motorce baví.
Osobně bych nekoukal na věk, ale stav. Tvoje tělesné proporce myslím trochu mluví proti malému objemu, ale co já vím :)
Tak motorka se ti musí nějak i líbit, samosebou. Na druhou stranu z hezké motorky rychle vystřízlivíš po projetí.
Já třebas když jsem měnil starou bábu Tenere 600, měl jsem jako favorita XT 660 Rko. Po projížďce jsem rychle pochopil, že ne :) a skončil u kačeny, ale to je přesně o tom, co se ti líbí a co tě na motorce baví.
Osobně bych nekoukal na věk, ale stav. Tvoje tělesné proporce myslím trochu mluví proti malému objemu, ale co já vím :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 300 rally, RE Himalayan, CRF 300l nebo
puffybodie> 2020... Měl jsem tenkrát půjčený ten samý kus co ty a taky jsem to na víc jak 120 nerozmotal...jsem holt asi měkký to trapit
Nicméně ten motor mi sedí a žít se s ním dá úplně v pohodě...když člověk jede sám, teda...
Nicméně ten motor mi sedí a žít se s ním dá úplně v pohodě...když člověk jede sám, teda...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 300 rally, RE Himalayan, CRF 300l nebo
Wenca24 píše: puffybodie> 2020... Měl jsem tenkrát půjčený ten samý kus co ty a taky jsem to na víc jak 120 nerozmotal...jsem holt asi měkký to trapit
Nicméně ten motor mi sedí a žít se s ním dá úplně v pohodě...když člověk jede sám, teda...
Ja ne, ale pak mam motorku od Zari v servise se zlomenou vackou
1 reakcí na tento příspěvek Voge 300 rally, RE Himalayan, CRF 300l nebo
Tak ten SYM taky není marnej, ale ND a vůbec spotřebák bude asi sranda shánět?
CRF s pořádaným podvozkem bude určitě jinde..ale investovat dalších x tisíc do toho bych určitě nechtěl..
Docela mě teda vrtá hlavou to, jestli mě to teda jako uveze všechno? když si vezmu sebe jak šířku tak výšku+ nějakej kufr.. přinejhorším opravdu výjimečně manželka....
Takže těch cca 20 kW bude málo?
Jak píšu o rychlost ani nejde...150 je pro mě už víc než zbytečný když to krátkodobě vytáhne 120 je to dostačující myslím že Honda fx650 co jsem měl tak měla maximum taky tak a užíval jsem si na tom právě to smejdeni po různých zapadakovech
Hledám fakt něco co vytahnu z garáže budu si někde bezstarostně "prďánkovat" po Šumavě na horších silnicích a když to pujde i mimo ni v nějakém kochacim tempu..to je hlavní určení...
Cb500x jsem měl půjčenou...je to pěkný, ten sametovej motor se mi líbí...ale přijde mi to už zbytečný...
CRF s pořádaným podvozkem bude určitě jinde..ale investovat dalších x tisíc do toho bych určitě nechtěl..
Docela mě teda vrtá hlavou to, jestli mě to teda jako uveze všechno? když si vezmu sebe jak šířku tak výšku+ nějakej kufr.. přinejhorším opravdu výjimečně manželka....
Takže těch cca 20 kW bude málo?
Jak píšu o rychlost ani nejde...150 je pro mě už víc než zbytečný když to krátkodobě vytáhne 120 je to dostačující myslím že Honda fx650 co jsem měl tak měla maximum taky tak a užíval jsem si na tom právě to smejdeni po různých zapadakovech
Hledám fakt něco co vytahnu z garáže budu si někde bezstarostně "prďánkovat" po Šumavě na horších silnicích a když to pujde i mimo ni v nějakém kochacim tempu..to je hlavní určení...
Cb500x jsem měl půjčenou...je to pěkný, ten sametovej motor se mi líbí...ale přijde mi to už zbytečný...
20kW je málo. Je to sice úplně jiná kategorie moto, výkon zhruba sedí. Jel jsem loni na nové Jawě 350. Jednoválec, čtyřtakt a asi těch 20kW. No a prostě to nejede. Určitě bych si nic takového nekoupil jako jedinou motorku. Jako druhou klidně, jako jedinou a primární fakt ne.
3 reakcí na tento příspěvek Voge 300 rally, RE Himalayan, CRF 300l nebo
Ahoj. mám doma Himalayana i CRF 250l. Obě jsou neupravované a jediný tuning je gelové sedlo a vyhřívané gripy. A plexi na CRF. Na obou mám něco kolem 30 tisíc. Na obou mám odjetých několik dovolených ve Slovinsku, Itáli. Česko skrznaksrz taky. Běžně na obou dávám tripy 300 km denně po nejmenších okreskách. Jezdím v jednom a naložený bagáží a nářadím, benzínem navíc, vařením atp.. To jen pro představu, že trochu vím co píšu. Shodou okolností jsme na obou jel na jeden zátah z Mangartu na jižní Moravu. Po okreskách bez dálnic. K motorkám: CRFko má pohodlnější podvozek. Ale na se snižující se kvalitou povrchu opravdu rychle ztrácí na komfortu a jde na dorazy. Já mám 82 kg a jen po nasednutí je půlka zdvihu pryč. Dále má Lko malou nádrž. A nakonec se na CRF hůř přidělává bagáž. Je na ní míň místa. Himalayana naložíš jak mulu. U Himalayana jde přitvrdit zadní pružina a je to poznat. Předek pro moje potřeby stačí. Trochu otravný je hlavní stojan, který si občas škrtne o zem. Ale celkově mi přijde podvozek konzistentnější než na CRF L. Motory...CRF je pružnější. Než příjde kopec. Pak řadíš na pět, na čtyři...Stačí i menší sklon. Royal díky krouťáku líp drží rychlost, ale ten motor má takový projev jako podtočený diesel (?). Obecně jsem na dlouhé cestě na Himalayanu rychlejší podle průměrné rychlosti. Předjíždění je na obou stejné. Mizerné. Dynamika obou motorek je na úrovni prázdného tureckého nákláďáku, nebo přeložené rumunské dodávky. Prostě předjedeš, ale nechceš, protože víš, že to nemusí vyjít. Ale on stejně Himalayan nebrzdí. Jako fakt ne. Zpomaluje. Přednostně zadní brzdou. A za sucha. Za deště se musí nejdřív obrzdit voda z destiček. Jako fakt. Ale ono to stejně nejede, tak co. Jízdní pozice: na CRF jsou ruce víc u těla. Royal je má výš a dál vpředu. Himalayan se ovládá víc jako opravdová motorka. CRF je jako šlapadlo. Himalayan je těžší, ale těžiště má snad ještě níž než GS, takže mi přijde ovladatelnější než cokoliv jiného. Mám na něm takový pocit jistoty. Pořád. Abych to shrnul: Himalayan je takový slabý cesťáček, kdy je ti všechno jedno a jedeš dokud chceš jet. Dojedeš všude a nebudeš unavený, nic tě nebude bolet, nic nebude brnět. Prostě pohoda. CRFko je zas takový skůtr na perníku. Pořád frčí, jedeš v pohodě, všecko tě baví no a pak dojde matroš a není to ono. Tady tě nakopne podvozek, tady zjistíš, že podřadit musíš i o tři dolů, jinak se klikovka půjde podívat jestli nechrápeš, potom koukáš, že zas musíš tankovat. Vždycky něco. Já říkám, že Himalayan nejede a nebrzdí, ale je to nejlepší motorka, kterou jsem měl. Na obou jde o to, že někam chceš dojet na motorce a užít si cestu na motorce. Ne jízdu. Kdo si chce užít motorku jako takovou, ať si nekupuje ani jednu. Howg
BikerXC> rozhodne zkus. Ja ho vymenil prave za vigora (resp. SLR) a je to ve vsem lepsi (ovladatelnost, kleparura jednovalce, pohodli, moznost jizdy ve dvou,...) bavit se teda o stare vrane (posledni rocnik 600) 650tku neznam.
Hledám fakt něco co vytahnu z garáže budu si někde bezstarostně "prďánkovat" po Šumavě na horších silnicích a když to pujde i mimo ni v nějakém kochacim tempu..to je hlavní určení...
tak tohle Ti ten Himalayan splní úplně dokonale , myslím, že líp než CRF.
A vhledem k tomu, že Himla koupíš i skladovýho, máš ho hned. Na Hondu budeš čekat do září (nejmíň). Na tom se fakt člověk musí svézt a říct si, buď ty vole néé, nebo ty vole jóo
Já jsem na základě jízdy na Himlu objednal Scarama 411 a čekám na něj. :)
tak tohle Ti ten Himalayan splní úplně dokonale , myslím, že líp než CRF.
A vhledem k tomu, že Himla koupíš i skladovýho, máš ho hned. Na Hondu budeš čekat do září (nejmíň). Na tom se fakt člověk musí svézt a říct si, buď ty vole néé, nebo ty vole jóo
Já jsem na základě jízdy na Himlu objednal Scarama 411 a čekám na něj. :)
Ted jsem o vikendu jezdil Voge 300 Rally a 300AC. Otresne, ta prvni jeste vice. Nevim kde se v recenzich na serverech a videjich berou ty kecy, ze to vibruje jen ve vysoke rychlosti, to vibruje od zacatku do konce na vsechny stupne a rychlosti a hlavne to vubec nejede poradne. Himalayan je proti tomu raketa
tak jsem se na tom konečně taky projel, hele a jak se dalo očekávat, je to levná čína se vším všudy, a to jsem si dřív myslel, že crf je spotřebák
vibruje teda pekelně, ve srovnání s crf300 a těch 158 kilo je taky docela síla, prej je ktm690 těžká motorka
himalajan je už vůbec nesmysl při tý hmotnosti
Naposledy editováno 15.10.2024 11:45:24
vibruje teda pekelně, ve srovnání s crf300 a těch 158 kilo je taky docela síla, prej je ktm690 těžká motorka
himalajan je už vůbec nesmysl při tý hmotnosti
Naposledy editováno 15.10.2024 11:45:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|