paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Voge 300 rally, RE Himalayan, CRF 300l nebo
Ahoj.

Nechtěl jsem zakládat nové téma,ale jak chcete

Uvažuju o koupi nové motorky.
Zjistil sem že ER6 je na mě zbytečně rychlá a moc silniční :) Hledám něco pohodového na víkendové vyjížďky po silnicíh 3 až lesní třídy kolem baráku, prozkoumávání kdejakého koutu do nějakých 100km. Možná že se dvakrát, třikrát za sezónu dostanu na delší výlet.
Moje stará fx 650 vigor byla ten typ co mě bavil...ale musel jsem si zkusit něco rychlejšího no...
To znaměná tak 2-4 tisíc km za sezónu. Pokud budu dojíždět i do práce tak o tisíc víc...
Vážím 110kg a 181cm tak abych tam taky pasoval.
Vybírám, čtu/koukám na recenze,testy... Čím víc, tím míň vím a asi mě jebne....takže tak...
Ve výběru je
1) Himalayan
2) Voge 300 rally
3) CRF 300L
4) vzhledem k nájezdu km ušetřit a koupit nějakou jetou starší motorku typu freewind atp...
5) nebo vybírám úplně blbě

1) Himalayan--- prostě se mi líbí, jednoválec vzduchem už jsem měl a tak nějak tuším co čekat. Na okresky zdá se super. A nějakou lesní pěšinu taky ustojí. Delší trasy by volným tempem taky neměly být problém..zda se mi jako ideální volba. Přijde mi ale totálně předražený.. je to jen můj pocit? Stojí to za to? Vy co ho máte nebo znáte.

2) Voge - Loncinu se nebojim, Jezdí to tu někdo? Krom recenzí testerů jsem na něj nikde nenarazil. Přijde mi to motorka vhodná právě na to ježdění kolem baráku ale neupadne mi řiť při občasné jednorázovce 200km+..Cena je pěkná, nevím jak příslušenství, ale to bych odpustil když stojí o 30 tisíc méně než Himalayan. Dost se jezdí ve Španělsku a tak..ale tady?
Časem náhradní díly,kdoví co EU vymyslí na Čínu za blbost...

3) CRF 300? Cena jako Himalayan.. vyměnit zadní tlumič- to čtu všude, fakt je to tak zlý? Jsem těžkej takže nejspíš jo..to.je dalších 10k navíc? Přijde mi spíš orientovaná do terénu tzn. na moje polní cesty asi zbytečná,a na delší trasy míň vhodná.

4) Moc nenajedu, na vyložene nové moto netrvám, ale zase nechci dát 130 za jetou když 140 stojí nová,nějaký návrh na ojetinu vhodnou pro moje potřeby?
Ruce dozadu nemám takže běžnější servis doma není problém..

Děkuju

Naposledy editováno 11.05.2023 16:24:44

3 reakcí na tento příspěvek Voge 300 rally, RE Himalayan, CRF 300l nebo

Skvělá odpověď, děkuji! 11.5.2023 v 22:49 | Nahoru | #1
Ahoj. mám doma Himalayana i CRF 250l. Obě jsou neupravované a jediný tuning je gelové sedlo a vyhřívané gripy. A plexi na CRF. Na obou mám něco kolem 30 tisíc. Na obou mám odjetých několik dovolených ve Slovinsku, Itáli. Česko skrznaksrz taky. Běžně na obou dávám tripy 300 km denně po nejmenších okreskách. Jezdím v jednom a naložený bagáží a nářadím, benzínem navíc, vařením atp.. To jen pro představu, že trochu vím co píšu. Shodou okolností jsme na obou jel na jeden zátah z Mangartu na jižní Moravu. Po okreskách bez dálnic. K motorkám: CRFko má pohodlnější podvozek. Ale na se snižující se kvalitou povrchu opravdu rychle ztrácí na komfortu a jde na dorazy. Já mám 82 kg a jen po nasednutí je půlka zdvihu pryč. Dále má Lko malou nádrž. A nakonec se na CRF hůř přidělává bagáž. Je na ní míň místa. Himalayana naložíš jak mulu. U Himalayana jde přitvrdit zadní pružina a je to poznat. Předek pro moje potřeby stačí. Trochu otravný je hlavní stojan, který si občas škrtne o zem. Ale celkově mi přijde podvozek konzistentnější než na CRF L. Motory...CRF je pružnější. Než příjde kopec. Pak řadíš na pět, na čtyři...Stačí i menší sklon. Royal díky krouťáku líp drží rychlost, ale ten motor má takový projev jako podtočený diesel (?). Obecně jsem na dlouhé cestě na Himalayanu rychlejší podle průměrné rychlosti. Předjíždění je na obou stejné. Mizerné. Dynamika obou motorek je na úrovni prázdného tureckého nákláďáku, nebo přeložené rumunské dodávky. Prostě předjedeš, ale nechceš, protože víš, že to nemusí vyjít. Ale on stejně Himalayan nebrzdí. Jako fakt ne. Zpomaluje. Přednostně zadní brzdou. A za sucha. Za deště se musí nejdřív obrzdit voda z destiček. Jako fakt. Ale ono to stejně nejede, tak co. Jízdní pozice: na CRF jsou ruce víc u těla. Royal je má výš a dál vpředu. Himalayan se ovládá víc jako opravdová motorka. CRF je jako šlapadlo. Himalayan je těžší, ale těžiště má snad ještě níž než GS, takže mi přijde ovladatelnější než cokoliv jiného. Mám na něm takový pocit jistoty. Pořád. Abych to shrnul: Himalayan je takový slabý cesťáček, kdy je ti všechno jedno a jedeš dokud chceš jet. Dojedeš všude a nebudeš unavený, nic tě nebude bolet, nic nebude brnět. Prostě pohoda. CRFko je zas takový skůtr na perníku. Pořád frčí, jedeš v pohodě, všecko tě baví no a pak dojde matroš a není to ono. Tady tě nakopne podvozek, tady zjistíš, že podřadit musíš i o tři dolů, jinak se klikovka půjde podívat jestli nechrápeš, potom koukáš, že zas musíš tankovat. Vždycky něco. Já říkám, že Himalayan nejede a nebrzdí, ale je to nejlepší motorka, kterou jsem měl. Na obou jde o to, že někam chceš dojet na motorce a užít si cestu na motorce. Ne jízdu. Kdo si chce užít motorku jako takovou, ať si nekupuje ani jednu. Howg

(reakce na) Voge 300 rally, RE Himalayan, CRF 300l nebo

11.5.2023 v 23:04 | Nahoru | #2
gtrcbf> dobře popsáno

(reakce na) Voge 300 rally, RE Himalayan, CRF 300l nebo

12.5.2023 v 04:28 | Nahoru | #3
gtrcbf> se vším naprosto souhlasím

(reakce na) Voge 300 rally, RE Himalayan, CRF 300l nebo

12.5.2023 v 09:32 | Nahoru | #4
gtrcbf> Odpovědět si na poslední tvé věty je základ.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist