paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM Supermoto LC4
22.11.2007 v 23:34
Zdar lidi, mám takovou prosbu, neznáte někdo nějakou stránku kde je podrobný schéma motorku LC4 nevim jestli se to rozděluje podle roků..třeba 2002 oběm 620,640 , nebo jestli někod nemá nějaký ceníky, abych věděl co kolik stojí. Předem dík...zatim čus..!! ;)

KTM Supermoto LC4

27.5.2008 v 22:28 | Nahoru | #61
MadButcher> Tak rozřezanej airbox a filtr DNA jsem již psal. Takže jako další je tam vačka Tornado G2 (nema autodeko takže startování je horor) + titanové podložky a jiné pružiny, karburátor Mikuni TM40 s akcelerační pumpou (stale se nedaří ji optimálně naladit), svody ABP, koncovka Akrapovič...takže jsem si s tim trochu vyhrál jinak je to babička z roku 2000

KTM Supermoto LC4

27.5.2008 v 22:32 | Nahoru | #62
ale nechapem akoze po tychto upravach nejde za dva plynom hore???

KTM Supermoto LC4

27.5.2008 v 22:58 | Nahoru | #63
MadButcher> no myslim že zakopanej pes je v akcelerační pumpě nedaři se mi ten karb nastavit na optimální reakci od nuly...no snad to doladim pak to asi opravdu pojede i na dvojku :o

KTM Supermoto LC4

27.5.2008 v 23:05 | Nahoru | #64
a co vono to dělá to epc to omezuje množství směsi? to je ta hadička jak de do černýho horního víčka karburatoru?

njn umět dobře anglicky lol http://www.advrider...wthread.php?t=203399

Naposledy editováno 27.05.2008 23:11:05

KTM Supermoto LC4

28.5.2008 v 08:19 | Nahoru | #65
přidávám se: vysvětlete prosím to EPC, nejsem nijak znalý
Díky.

KTM Supermoto LC4

28.5.2008 v 10:18 | Nahoru | #66
tak jak si napisal koli euronormam obmedzuje mnozstvo benzinu...presne jak je to na tej stranke treba to upchat a vybavene

KTM Supermoto LC4

28.5.2008 v 10:21 | Nahoru | #67
MadButcher> takže tam potom půjde víc benzínu? líp to pojede, ale spotřeba půjde mírně nahoru?

KTM Supermoto LC4

28.5.2008 v 10:35 | Nahoru | #68
no ano ale nemam to oskusane na serii co to robi odpojene.Skus a napis-sam som zvedavy ci to pomoze ja som to odpojil az po vsetkych upravach.

KTM Supermoto LC4

7.6.2008 v 12:38 | Nahoru | #69
tak sem dal o zub menší kolečko do předu a je to parada vyplachem na 2 na zadni a max je skoro stejná, ale asi sem to míň utáh a kolem toho gufera mi malinko kape olej, kdyby někdo věděl tak budu rád :\

KTM Supermoto LC4

8.6.2008 v 15:22 | Nahoru | #70
tak pozeram ze nie som sam komu slzi cez gufero mne to robi od nova najazdil som 18 tisic a seriem na to raz zacas to poutieram...niekto mi spominal ze malinko oleja by to malo prepustat koli tomu aby to sekundarne bolo mazane

KTM Supermoto LC4

8.6.2008 v 15:52 | Nahoru | #71
už je to dobry vyndal sem o-krouzek maznul silikon do toho kovovyho osazeni ve kterým je uložen o-kroužek a nic neteče jinak s tim kolečkem se mi to moc líbí, člověk furt řadí to je vono lol lol

jinak na to epc kašlu je to jen v rychlosti 45-55 to je mi fuck

Naposledy editováno 08.06.2008 15:54:58

KTM Supermoto LC4

9.6.2008 v 07:29 | Nahoru | #72
mě to gufero teče taky, ptal jsem se v ktm a stojí 50,- kč

duch> prosím tě, jak to potom jede? Maximálka? Strašně mě tam chybí trocha výkonu a nechce se mě do toho moc investovat, ta 2 ne a ne jít plynem, tak že bych dal taky menší kolečko.

Naposledy editováno 09.06.2008 07:55:27

KTM Supermoto LC4

9.6.2008 v 16:32 | Nahoru | #73

Mat>mě to gufero teče taky, ptal jsem se v ktm a stojí 50,- kč

duch> prosím tě, jak to potom jede? Maximálka? Strašně mě tam chybí trocha výkonu a nechce se mě do toho moc investovat, ta 2 ne a ne jít plynem, tak že bych dal taky menší kolečko.



mám taky pastorek menší a jde to 2 plynem maximalka tak cca 135 - 140 kmh

KTM Supermoto LC4

9.6.2008 v 17:11 | Nahoru | #74
me pride ze ta max je stejná lol lol takze tak 160, vyplachem de na 2

a budeš to gufero měnit?

Naposledy editováno 09.06.2008 17:11:55

KTM Supermoto LC4

10.6.2008 v 07:23 | Nahoru | #75
ýbrc> dík to je dostačující rychlost , člověče vyměnil jsem si to víčko na chladiču a stejně mě to flusne vodu ven, trochu jsem ji dolíval, tak jestli jsem ji tam dal moc

duch> budu, za 800km jdu na servis (15.000km) tak to nechám vyměnit, docela mě sere že zastavím v gáraži, nebo před barákem na nájezdu a kap kap... olejíček.

KTM Supermoto LC4

10.6.2008 v 09:45 | Nahoru | #76
Mat> no já dal vícko a pohoda pak jsem dolil a zase to trošku šlo ven ale teď už to drží. Vodu to neplive.

KTM Supermoto LC4

10.6.2008 v 10:05 | Nahoru | #77
ýbrc> tak jsem tam možná dal vážně moc chl. kapaliny

KTM Supermoto LC4

10.6.2008 v 12:38 | Nahoru | #78
Mat> no podle všeho by měla být voda těsně nad žebra

KTM Supermoto LC4

10.6.2008 v 13:35 | Nahoru | #79
ýbrc> a já jsem četl v manuálu že 1cm nad žebra... tak nevím

KTM Supermoto LC4

10.6.2008 v 15:05 | Nahoru | #80
tak to ti teče dost, kdyz to děla kapky, no mě spíš sere, že odstřelujou nejty na ladaku to je kazdej tejden vrtat nejt lol holt se to třese no, jinak s tou vodou mi to taky flusalo poté co sem preventivně dolil chl. kapalinu

KTM Supermoto LC4

10.6.2008 v 15:38 | Nahoru | #81
duch> jo, teče to dost, řetěz nemám lepkavej od mazadla, ale mokrej od motorovýho oleje. A podsedlovka a výfuky jsou věčně od oleje..., ikdyž se mi zdá že se to nějak teď umoudřilo.S těma nejtama to slyším poprvé, to je síla lol

KTM Supermoto LC4

10.6.2008 v 16:31 | Nahoru | #82
no on je to německej lauf sr racig plášť je titan a ty konce nerez no a dole mi 3 nejty ustřelily, byly hlinikový tak zkusim dát ocelový, jinak ten titan je na hovno sice to váží tak dvě kila asi, ale už mi na jednej straně popraskal ten plášť, takže je o 1 cm kratší

KTM Supermoto LC4

10.6.2008 v 16:52 | Nahoru | #83
duch> tak to je prd. Já mám nerez a spokojenost maximální, jsou lehoučký. Byl jsem teďka asi hodinku trápit dvojku a nedaří se, vždycky jenom tak 10cm, jen jednou to bylo jakš takš slušný. Zkouším jenom plynem, spojku trápit nechci. Zkouším to i po předním, ale zatím jenom dobržďovat na víc si netroufám, jednou jsem měl pěkně namále
Příště zkusím sundat kryt na vzducháč, jestli to třeba trochu nepomůže. Až pak bych asi řešil to menší kolečko. Teď jdu trápit zase Fazera (jenom normální provoz, na něm mám strach blbnout, je trochu těžkej).

KTM Supermoto LC4

10.6.2008 v 17:53 | Nahoru | #84
já to dělám pres spojku na 2 kolem 40 liznu spojku, někdy se zadari někdy ne, na ho.vno je jak de guma do kopru rychle z toho, tak na to prdim obcas z nakyho semaforu lol ted to de ale daleko lip

KTM Supermoto LC4

11.6.2008 v 08:03 | Nahoru | #85
NO s nitama na vyfuku mam taky scoje zkusenosti, na vfr se mi porarilo za jednu jizdu postracet veschny(byli hlinikove)
Jedu a najednou rachot jak prase, konec vyfuku v haji kraval jak cert, tak jsem zastavil sebral koncovku a po prijezdu do garaze jsem dal nerezove nity a uz je klidek a pohoda

KTM Supermoto LC4

11.6.2008 v 16:45 | Nahoru | #86
ja koupil ocelový, ptž sem nerezový za boha nemoh nikde sehnat

KTM Supermoto LC4

12.6.2008 v 19:55 | Nahoru | #87
asi blbej dotaz,ale přece ..jak často a čím čistíte vzduch filtr ten KTM molitan ? Aj bych byl rad za postup ,díky

KTM Supermoto LC4

12.6.2008 v 21:37 | Nahoru | #88
v jarovej vode peru a vyfoukam kompresorem a znova napustim jinak co 2500 km zhruba

KTM Supermoto LC4

12.6.2008 v 21:45 | Nahoru | #89
duch> nejtky seženeš nerezový http://www.fabory.com/?ch=CZE maj pobočku v Budějovicích tam bys na KTM mohl dojet

KTM Supermoto LC4

12.6.2008 v 22:05 | Nahoru | #90
ahaaa tak to díky to sem nevedel ja prošel v čb 3 železářství a nikde nic tak díky moc
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 29 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM W.Geronimo 16 24.4.2024 v 07:46 Pavel_G
cestování na KTM 690 KTM 690 Supermoto majkyno 13 30.6.2021 v 22:04 ZdendaZB
KTM 690 supermoto R nebo SM KTM 690 Supermoto, KTM 690 Supermoto R Dan_stk 6 21.3.2021 v 11:39 K660S
Pomoc identifikovat tajemni krabice... KTM 690 Supermoto BramboR1 12 3.3.2021 v 21:05 BramboR1


TOPlist