Každopádně bych rád nasál rady těch, kdo už to na okruh přestrojovali, co na tom kdo měnil, předělával, a případně s jakým výsledkem. Je jasný že hodit na to lamináty a přepákování a jezdit je ta nejsnažší varianta, a a vzhledem k tomu jak to fungovalo už se zrcátkama asi i preferovaná.
Jako pro šestkaře je pro mě naprosto nová celá elektronika. Vyhazuje se z toho na okruhy ABS, nebo se to tam nechává? Osobně jsem neměl pocit že by mě omezovalo, a dokonce se to nechalo na brzdách v Mostě dostat kousek do luftu zadní kolo, takže to funguje jak to je, ale stejně by mě zajímalo zda to někdo předělává/vyhazuje.
Má cenu kratší plyn? Nezdálo se mi že bych měl problém s tím otočit do plnejch. Sání a vejfuk chci zatím kromě koncovky nechat v sérii, abych mohl na Sachsenring kterej miluju, a kde nic jinýho než tichošlápek neprojde. Ale ... řešili jste? Měnili jste ? Máte změřeno před a po?
Rychlořazení nahoru i dolů mi funguje dobře, tady není co řešit.
Co všechno vyžaduje když na to člověk koupí závodní ECU a kabelovej svazek "bez píčovin a světel", funguje na tom všechno "jako v sérii' ? Nebo je už ten origo svazek udělanej tak rozumně že se odcvakaj světla, blinkry, a lítá se?
Bude fajn když kdokoli napíšete jakoukoli zkušenost, na nový motorky se informace shání špatně. Jinak pokud jsem správně pochopil některá videa na Youtube, i v sérii jde jednotka ladit, jak palivové mapy, tak třeba úrovně spínání QuickShifteru.
Co jsem sledoval ve Španělsku jak trénují pomalíci jako Miller, Redding nebo Folger, tak ti tam maj klidně nechanej i klakson, a trouběj na sebe na pitlajně, takže bych řekl že tam závodní svazek nemají
Mno a poslední věc .... podvozek? Zatím jsem neměl pocit, že by mě seriová tuctová Showa BPF nějak limitovala.
Mám samozřejmě zásadní výhodu že vážím v plné polní cca 80 kilo, takže jsem zhruba tak těžký na co je to nastavované. Schválně jsem nekupoval Rko s BFF, jednak proto že mi BPF přijde jednodužší na servis, a pak taky proto, že když by to člověka limitovalo, stejně by asi řešil komplet Ohlinse .... které používá i SERT. Tak proč připlácet za podvozek stejně potenciálně na výměnu. Ale myslím že tak daleko se v přestavbě nedostanu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
proste takovej vetsi pitland
Naposledy editováno 23.02.2023 14:31:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
assassin píše: nevis co je dobry nizke naklady, po padu to obvykle jen zvednes ze zeme a porovnas riditka ...
proste takovej vetsi pitland
Asi bych tomu musel dat vic casu no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
(pýta sa Slovák píšúci českým dialektom )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Destroyer píše: Ozzy_> hele Ozzáku vole, dy to jedete do španěl? pač marně vyhlížím report...
(pýta sa Slovák píšúci českým dialektom )
Akce Aragon se jede 10.-12.3 Viz titulní příspěvek okruhového vlákna, tam je to přehledně podchyceno.
Naposledy editováno 23.02.2023 21:20:32
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
A jak říkám, brzdy teď za mě uplně jiná liga. Přesto že jedu seriový desky Brembo LA, a Nissin pumpu a Brembo brzdiče co jsou tam z výroby.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Jindřej píše: Ozzy_> a nemá ta Sufurki nejak jinak (blbě) řešeny to abs? Já mám na Ducati zaply abs jen na předek a ani jednou jedinkrát se mi nestalo, ze by mi nějak keclo do brzd nebo dělalo jakoukoliv neplechu… Nevidět na displeji hlásku abs front only, tak nevím ze tam nějaký je.
Hele nevim, jedina dalsi motorka s ABS co jsem zkusil byl ten bawor loni, a ten mel abs vypnuty A na zuzce jsem s tim jezdil, a nerikam ze to vadilo nejak strasne, ale proste nebylo to uplne tak "jasny" jako ted kdyz tam neni. Uvidime Most/Brno ....
Edit: Treba na cilovce v Moste me to parkrat nepekne zapumpovalo, navic to pak meni krapet pozici packy kdyz donutis ABS zabrat ... proste za me pumpa a 2 hadice ke dvoum trmenum a hotovo
Naposledy editováno 22.03.2023 21:36:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Jindřej píše: Ozzy_> to samozřejmě chápu, ze když to začne cvičit, není to nic moc a muže to byt i nebezpečný. Spis mě udivuje, proč se vůbec aktivuje. Jsou tam nějaký režimy, neměl jsi nějaký road nastavení?
Nep, na zuzce na tom nic nastavit nejde.
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Jindřej píše: Postupně, zamakal jsi na tom, teď je potřeba to poradně pokřtít. A kačer má barevný motorky nejradši
Tak mise splnena
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Motorka fakticky v serii, motor seriovej, svody seriovy, katalizator i privera, do jednotky se nesahnuto, tzn motorove jako z kramu. Podvozek seriovej, a to ten horsi, neni to R ale klasickej bajk na obycejnym Showa BPF podvozku. I prevod jezdim seriovej. V Brne petikvalt. Ale treba v Mugellu se dlouhej prevod hodil A v Aragonu na ty nekonecny rovine z kopce taky. Je vyhozeny ABS (eliminator na konektor, vykuchana jednotka ABS a natazeny primy hadice). To je tak jedinej upgrade.
Brno 2:12, Most 1:44 v rukou takovyho neumetela jako jsem ja. Takze ten bajk je neskutecnej. Vyjezdy ze zatacek, zatah, zrychleni, velka parada.
Chtel sem tam dat pres zimu komplet podvozek, ale zatim mi to prijde zbytecny, krom loni fakt horkyho a klouzavyho brna zatim necitim ze by me limitoval.
A na davani svodu a ladeni motoru se zatim vykaslu uplne, zatim mam porad problem davat plnej plyn i tak jak to je
Za me pomer cena/vykon u Suzuki vazne neuveritelnej cena za kterou sem ji bral vyprodejovou z kramu byla min nez R6ka v dany dobe (330 versus 350 kkc), a pritom nevidim proti Aprilii nebo Bavoraku za vic jak pul mice serie, ktery sem zkusil na okruhu celkem dost zadny hendikep. Motor vubec, a podvozek asi krapet horsi je, ale ten nakonec stejne clovek vymeni za neco lepsiho okruhovyho, treba od pana Ohlinse, tak proc pripracet za lepsi kterej clovek stejne vynda .....
Uaaaa, nadsenej
Naposledy editováno 16.09.2023 13:47:11
Tzn riditka jsou ve stejne vysce jako seriie, zhruba stejne rozevrena ale malinko sirsi. Jetprime plyn se seriovejma lankama dosahne az do kraje. A brzdovy hadice jsem musel tu levou objednat jeste o kousek delsi. ted nechavam vyrabet u PP dylky 61cm (prava) a 67cm (leva) mereno cista mira stred stred.
Hadicejsou i na vyvesene motorce volne, a brzda jde krasne posunovat po riditku hodne doprava a sklonit hodne dolu, coz mi na brzdach vyhovuje a nezalamuju si zapesti.
Takze od PP zvysena riditka. Hadice 61/67cm
A ted tam jeste zkousim dat Brembo RCS 19 x 18-20 tak uvidime. Nissin nebyl spatnej, ale v Brne jsem mel problem s brzdama (nakonec se ukazalo ze za to mohlo uplne neco jinyho nez pumpa, rozpadla se mi jedna brzdova deska), ale neni od veci mit nahradni pumpu ktera to na riditku snadno odnese pri padu. takze na bajk jde Brembo, a Nissin se stehuje do role nahradnika pro pripad ztroskotani
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1228, 1229] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36863 | Dnes v 19:17 assassin |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |
Rozbitý tachometr - dotaz na servis Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 5 | 12.9.2024 v 13:18 Baca13 |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |