Každopádně bych rád nasál rady těch, kdo už to na okruh přestrojovali, co na tom kdo měnil, předělával, a případně s jakým výsledkem. Je jasný že hodit na to lamináty a přepákování a jezdit je ta nejsnažší varianta, a a vzhledem k tomu jak to fungovalo už se zrcátkama asi i preferovaná.
Jako pro šestkaře je pro mě naprosto nová celá elektronika. Vyhazuje se z toho na okruhy ABS, nebo se to tam nechává? Osobně jsem neměl pocit že by mě omezovalo, a dokonce se to nechalo na brzdách v Mostě dostat kousek do luftu zadní kolo, takže to funguje jak to je, ale stejně by mě zajímalo zda to někdo předělává/vyhazuje.
Má cenu kratší plyn? Nezdálo se mi že bych měl problém s tím otočit do plnejch. Sání a vejfuk chci zatím kromě koncovky nechat v sérii, abych mohl na Sachsenring kterej miluju, a kde nic jinýho než tichošlápek neprojde. Ale ... řešili jste? Měnili jste ? Máte změřeno před a po?
Rychlořazení nahoru i dolů mi funguje dobře, tady není co řešit.
Co všechno vyžaduje když na to člověk koupí závodní ECU a kabelovej svazek "bez píčovin a světel", funguje na tom všechno "jako v sérii' ? Nebo je už ten origo svazek udělanej tak rozumně že se odcvakaj světla, blinkry, a lítá se?
Bude fajn když kdokoli napíšete jakoukoli zkušenost, na nový motorky se informace shání špatně. Jinak pokud jsem správně pochopil některá videa na Youtube, i v sérii jde jednotka ladit, jak palivové mapy, tak třeba úrovně spínání QuickShifteru.
Co jsem sledoval ve Španělsku jak trénují pomalíci jako Miller, Redding nebo Folger, tak ti tam maj klidně nechanej i klakson, a trouběj na sebe na pitlajně, takže bych řekl že tam závodní svazek nemají

Mno a poslední věc .... podvozek? Zatím jsem neměl pocit, že by mě seriová tuctová Showa BPF nějak limitovala.
Mám samozřejmě zásadní výhodu že vážím v plné polní cca 80 kilo, takže jsem zhruba tak těžký na co je to nastavované. Schválně jsem nekupoval Rko s BFF, jednak proto že mi BPF přijde jednodužší na servis, a pak taky proto, že když by to člověka limitovalo, stejně by asi řešil komplet Ohlinse .... které používá i SERT. Tak proč připlácet za podvozek stejně potenciálně na výměnu. Ale myslím že tak daleko se v přestavbě nedostanu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh




1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

proste takovej vetsi pitland
Naposledy editováno 23.02.2023 14:31:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
assassin píše: nevis co je dobry nizke naklady, po padu to obvykle jen zvednes ze zeme a porovnas riditka ...
proste takovej vetsi pitland
Asi bych tomu musel dat vic casu no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
(pýta sa Slovák píšúci českým dialektom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Destroyer píše: Ozzy_> hele Ozzáku vole, dy to jedete do španěl? pač marně vyhlížím report...
(pýta sa Slovák píšúci českým dialektom )
Akce Aragon se jede 10.-12.3

Naposledy editováno 23.02.2023 21:20:32
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
A jak říkám, brzdy teď za mě uplně jiná liga. Přesto že jedu seriový desky Brembo LA, a Nissin pumpu a Brembo brzdiče co jsou tam z výroby.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Jindřej píše: Ozzy_> a nemá ta Sufurki nejak jinak (blbě) řešeny to abs? Já mám na Ducati zaply abs jen na předek a ani jednou jedinkrát se mi nestalo, ze by mi nějak keclo do brzd nebo dělalo jakoukoliv neplechu… Nevidět na displeji hlásku abs front only, tak nevím ze tam nějaký je.
Hele nevim, jedina dalsi motorka s ABS co jsem zkusil byl ten bawor loni, a ten mel abs vypnuty

Edit: Treba na cilovce v Moste me to parkrat nepekne zapumpovalo, navic to pak meni krapet pozici packy kdyz donutis ABS zabrat ... proste za me pumpa a 2 hadice ke dvoum trmenum a hotovo

Naposledy editováno 22.03.2023 21:36:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Jindřej píše: Ozzy_> to samozřejmě chápu, ze když to začne cvičit, není to nic moc a muže to byt i nebezpečný. Spis mě udivuje, proč se vůbec aktivuje. Jsou tam nějaký režimy, neměl jsi nějaký road nastavení?
Nep, na zuzce na tom nic nastavit nejde.
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Jindřej píše: Postupně, zamakal jsi na tom, teď je potřeba to poradně pokřtít. A kačer má barevný motorky nejradši
Tak mise splnena




2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2023 :-) [1 ... 1046, 1047] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 31387 | Dnes v 19:15 Kubik19 |
Pneu mitas Suzuki GSX-R 1000 | karloss200 | 25 | 26.5.2023 v 14:07 StiefTomas |
servisní manuál Suzuki GSX-R 1000 | Gumis | 4 | 23.4.2023 v 08:19 Kohlstein |
EWC 2023, 2022 24h Le Mans, Spa, B... [1 ... 8, 9] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 242 | 18.4.2023 v 07:34 Ozzy_ |
Ghostrider je zpět Suzuki GSX-R 1000 | Pemik89 | 23 | 13.3.2023 v 22:29 vikki |