aku mate skusenost s jazdou v lete v meste. Ked je tak dobrých 35 stupnou, asfalt a budovy su este same osebe ako radiatory a mate motorku so vzduchom chladenym motorom. Sice sa daju obehnut kolony ale aj tak sa stale ide pomaly od semaforu k semaforu. Konkretne myslim motorky s vacssim objemom ako napr Yamaha midnight star 950.
Jak napsal John, asi si s pokorou stoupnu opodál. Kalhotky nenosim, takže ty mě spadnout nemůžou a na posrane trenky asi není nikdo zvědavý
Naposledy editováno 23.01.2023 18:23:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchom chladený motor v prehriatom meste
Ferfi píše: FrancisR> Tak taky se třeba měří teplota hlavy válců a tam je to běžná teplota.
V motorsportu se měří kde co, obzvlášť dnes s možností mít velký display s více virtuálními "budíky". Běžná "turistická" motorka si vystačí s teplotou oleje u vzducháče nebo teplotou kapaliny u vodníka, BFU by z více údajů byl beztak zmatený a nevěděl by, co z kombinace mnoha údajů vyvodit k úpravě stylu jízdy.
1 reakcí na tento příspěvek Vzduchom chladený motor v prehriatom meste
Kubák: Rozumim tomu spravne?
Ak nie si marna, tak tomu rozumieš správnePáni, keď som neutavil FJ, na ktorej mám napiču voľnobeh skoro 2000, tak nie je dôvod, aby sa utavil hocijaký civilizovaný motor.
Naposledy editováno 23.01.2023 19:08:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchom chladený motor v prehriatom meste
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchom chladený motor v prehriatom meste
Nad to mnoho motorek vzducháčů neukazuje řidiči ani teplotu oleje a tak jsou v prodeji přídavné teploměry např. do zátky pro nalévání oleje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchom chladený motor v prehriatom meste
Yura píše: Moto Guzzi V85TT, 850ccm vzducháč, Vidin, západní Bulharsko, červen 2022, teplota ve stínu kolem 36°c, totální záser města kamionama, nějaká nehoda, neprůjezdné silnice, nešlo ani objet, asi hodinu jsme tam poskakovali, než se dalo volně pokračovat. Motorka rozžhavená po předchozí 200 km jízdy. Žádný přehřívání se nestalo. Motor to úplně v klidu pobral. Buď bez obav. Předtím jsem jezdil řadu let na XV 1100, a taky nikdy problém.
...úplně stejnej případ ...Bandit 1200, SACS motor, červenec 2015, Rijeka, odpolední špička, nehoda, ve stínu 37 st.C, já vařenej, žena omdlívala, na teploměru v zátce 135 st.C na oleji, motor si chrochtal a dával to líp než my...stejně tak okruhový dny a Endurance závody, kdy ten vzducháč s pauzama na dotankování a výměnu jezdců dával 6ti hodinovky jako fík...nevidim důvod mít obavy z přehřátí a utavení vzduchem chlazenýho 4taktního motoru...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchom chladený motor v prehriatom meste
FrancisR> Ta zátka je fajn nápad. Ikdyž možná ten rozsah je celý normální pro vzducháče
Jinak jsem byl u přehřátí vzduchem chlazenýho 4T endura, kde nakonec fouklo těsnění pod hlavou a při opravě bylo nutný hlavu zbrousit, protože se zkroutila. Jestli to byl důsledek přehřátí, nebo měl motor i jinej problém nevím....