paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM Supermoto LC4
22.11.2007 v 23:34
Zdar lidi, mám takovou prosbu, neznáte někdo nějakou stránku kde je podrobný schéma motorku LC4 nevim jestli se to rozděluje podle roků..třeba 2002 oběm 620,640 , nebo jestli někod nemá nějaký ceníky, abych věděl co kolik stojí. Předem dík...zatim čus..!! ;)

KTM Supermoto LC4

15.5.2008 v 08:27 | Nahoru | #31
Mat> no podle všeho se vymačká to těsnění a pak už to neudrží ten tlak co tam má být ,možná si to víčko ale objednej nemají ho skladem 543 424 238

KTM Supermoto LC4

15.5.2008 v 16:03 | Nahoru | #32
ýbrc> ok, dík zastavím se tam jedu dnes okolo, tak uvidím

KTM Supermoto LC4

18.5.2008 v 09:30 | Nahoru | #33
taky se vám tak vlní kolem 140 km/h v přímým směru? v zatáčce to přestane.

KTM Supermoto LC4

18.5.2008 v 19:20 | Nahoru | #34
duch> no ani ne připadá mi to jako už moc velká rychlost a že ten motor trápím takže jezdím max 130 a nevlni se nic

KTM Supermoto LC4

18.5.2008 v 19:21 | Nahoru | #35
duch> ups píšu z mobilu tak se to poslalo takhle špatně

Naposledy editováno 18.05.2008 19:23:04

KTM Supermoto LC4

18.5.2008 v 19:34 | Nahoru | #36
její potenciál je jinde to je mi jasný já jí tam taky netlačim jen sem to zkusil no dam podvozek do standardu a snad bude klidnějsí

KTM Supermoto LC4

18.5.2008 v 19:40 | Nahoru | #37
duch>ja ti poradim jak tu věc přiměješ k slušnému chování. Ve vyšších rychlostech jsem měl taky pocit, že mě ta věc někam zahodí tak jsem dal jiný přepákování na zadní centralu. Zadek se sníží o cca 3cm a tim padem se trochu položí vidle a prodlouží stopa po rovině nemám problém. Pokud s tim jedu kolem 150 km/h po hrbatý silnici tak mi líta přední kolo do vzduhu a bez problému se to dá uřídit. V zatáčkách jsem upřimně nezaznamenal valné zhoršení jízdních vlastností ikdyž teoreticky tam jistě nějaké je.

KTM Supermoto LC4

18.5.2008 v 19:45 | Nahoru | #38
David_98> aha a já si myslel ze by to chtělo naopak, a stacilo by nastavit aby to bylo mekci zadek a tim padem by to vic sedelo?

KTM Supermoto LC4

18.5.2008 v 23:00 | Nahoru | #39
duch> no to neni dobrá cesta teoreticky tim docílíš toho aby si to sedlo ale prakticky tomu moc nepomužeš pač si z toho uděláš houpačku...

KTM Supermoto LC4

18.5.2008 v 23:06 | Nahoru | #40
neni to z me hlavy opajcnul jsem to na netu a fakt to funguje super...http://www.cs-ts.de/Bikes/KTM_620_SC_SM/Umbau_620_SC/Umlenkhebel.jpg

KTM Supermoto LC4

23.5.2008 v 15:00 | Nahoru | #41
David_98> Napadlo me jestli by to hazeni predniho kola nemohlo byt zpusobeny taky treba nekvalitni nebo ojetou pneu nebo spatnym nastavenim vidle?treba mas jednu nastavenou mekceji nez druhou a ve vysokych rychlostech by se to treba mohlo projevit...Ja s tim teda problem nemam, muzu jet 160 a kolo drzi stopu..
A kdyz jsi mluvil o tom centralu..pouzivate nekdo to velky spodni kolecko nastaveni centralu? jakoze kdyz to dam na max, a sednu na masinu, tak zadek spadne ak o 15 cisel dolu a zustane tak..tvrdej jak beton..takovy nastaveni snad neni ani pouzitelny ne? mozna na okruh..

KTM Supermoto LC4

24.5.2008 v 19:12 | Nahoru | #42
no je to rychlost vrácení toho tlumiče tovarní nastavení je 5 myslim z těch 11 stupnu a tvrdost tovarni 3, jinak ta vidle je seštelovana ok

KTM Supermoto LC4

26.5.2008 v 15:21 | Nahoru | #43
Kdo máte na LC4 640 KN filtr? Zajímají mě zkušenosti, abych věděl jestli do toho jít. Laďáky to trochu otevřely, ale ještě bych to trochu chtěl poškádlit.

KTM Supermoto LC4

26.5.2008 v 20:40 | Nahoru | #44
zkoušeli jste někdo 16 zubí kolečko z endura? na SM

KTM Supermoto LC4

26.5.2008 v 20:46 | Nahoru | #45
Mat>na 640 KN nedělá filtr koupil jsem filtr DNA pasuje do origo airboxu...

KTM Supermoto LC4

27.5.2008 v 07:18 | Nahoru | #46
David_98> aha, tak to jsem netušil. A to DNA je prosím tě co? Otevřenej filtr? Zlepší se nějak výkon?

KTM Supermoto LC4

27.5.2008 v 08:45 | Nahoru | #47
Mat> je to bavlněnej filtr v principu to samé co KN. Ma daleko větši propustnost než origo molitan. S molitanem sem nedokazal dostat do motorky dost vzduchu takže to bylo uškrcený. Jinak jsem musel vyhodit i bočbní dekl a nahoře takzvanej"šnorch" navíc jsem vyřízl celý vršek pod sedlem. Jinak KN dělá super filtr ale ma to haček musíš vyhodit baterku protože se to tam nevejde. Tohle řešení je dělaný pro SMC ale klasický LC4 640 je kompromis...

KTM Supermoto LC4

27.5.2008 v 11:41 | Nahoru | #48
David_98> Aha, díky, takže to nechám tak jak to je
leda bych vyměnil rozetu... otázka je kolik to potom pojede.

KTM Supermoto LC4

27.5.2008 v 13:13 | Nahoru | #49
16 ku kolecko pouzivam...rozdiel je cca 10km/hod na kazdom prevode cize na 5 stupni sa da ist v pohode okolo 95 km/hod co mi pri 17 tke motor nedovolil (hadzal som 5 az nad 100 km/hod).
Momentalne mam objednanu rozetu 44 zub. a kolecko davam 17.
Inac filter mam priepustnejsi od ktm sommer tak isto trysky aj ihlu a vsetky veci na tuning som objednal od ktm sommer.

KTM Supermoto LC4

27.5.2008 v 14:30 | Nahoru | #50
MadButcher> prosím tě jak to potom jezdí? Myslím hlavně jak to jde na zadní? Těch 95km/hod maximálka, je moc málo, chtěl bych aby to aspoň 120 jezdilo, ale šlo to líp na zadní. Zatím jsem dal jen otevřený výfuky, zvuk je krásnej, spodek ožil, ale ještě mě tam něco pořád chybí.

KTM Supermoto LC4

27.5.2008 v 14:41 | Nahoru | #51
max nerikal 95 on myslel že na 5 muze jet 95 v klidu

KTM Supermoto LC4

27.5.2008 v 15:13 | Nahoru | #52
duch> aha, už to vidím. holt si to člověk musí přečíst 2x

KTM Supermoto LC4

27.5.2008 v 16:19 | Nahoru | #53
duch to vysvetlil po pretryskovani s prevodom 16-42 som dosiahol maximalku 170 km/hod ale aj tak jazdim najviac do 110 potom je to uz zbytocne trapenie jak pre stroj tak pre mna.Takze od cca 30km/hod to uz ide na 2 po plyne hned hore alebo ti lieta zadok zo strany do strany .Vobec netreba motor vytacat ide hned zospodu.Na dvojke sa da ist plynule v minimalnych rychlostiach ...brutalna vyhoda v mestskej premavke kde seriu treba spojkovat lebo cuka jak salena .Ten vykon a tocak je dost cititelny.Inac pri serii som nedal po plyne predok na 2 hore nikdy ani s 16 z. koleckom.
No tryska je namiesto 152,5-170 a volnobezka 1,1
ihla ma iny konus spustena na 2 zareze a filter je priepustnejsi.Odpojil som epc,vzduchovy box je otvoreny z hora aj z boku + koncovka akrapovic.Spotrebu som cakal nad 7 litrov ale spotreba sa nezmenila pri sviznej jazde do 5,5l.
Zatial spokojnost.

KTM Supermoto LC4

27.5.2008 v 16:29 | Nahoru | #54
MadButcher>Tak to je parádní, budu to muset teda promyslet. Objednávat z německa se mě to nechce, nerozumím německy ani blaf, tak se pokusím poptat v KTM v Brně, jestli by dokázali podle toho cos mi teď napsal, s tím něco udělat.Co jsem slyšel tak 2 plynem se dá, ale prej to chce cvik, mě se zatím nevede, asi málo trénuju

KTM Supermoto LC4

27.5.2008 v 16:39 | Nahoru | #55
skus ja som to vsetko prevolal dokonca aj ktm u vas...jedine zozenies hlavnu trisku a ta sama o sebe vela nezrobi.

Naposledy editováno 27.05.2008 16:40:00

KTM Supermoto LC4

27.5.2008 v 19:48 | Nahoru | #56
hele co je to to epc to je ten šit na tom karburátoru? nebo co to je

KTM Supermoto LC4

27.5.2008 v 20:04 | Nahoru | #57
koukam ze se tu vytahujou maximálky taky se tedy pochlubim mam převod 17 - 42 a digitalni tachometr tvrdí 184 km/h...no nevim možná trochu kecá ale každopádně to jede hodně rychle Jinak zada plynem jen na jedničku dvojka by šla ale musela by se zapojit spojka a to je líto...

KTM Supermoto LC4

27.5.2008 v 20:06 | Nahoru | #58
184 to ti letí hodně rychle s origo převodem

KTM Supermoto LC4

27.5.2008 v 20:10 | Nahoru | #59
MadButcher> ...tak mě se povedlo naučit to žrát, leju do toho jen 100ok benzin a najedu tak 120km na 9 litrů což je plná do rezervy

KTM Supermoto LC4

27.5.2008 v 22:18 | Nahoru | #60
tak aby som upresnil z vlastnych skusenosti model 2004 ktory mam nesiel po plyne za 2 hore vobec.Model 2005 mi siel na 2 po plyne len tomu trebalo vediet pomoct.Obidve stroje kupovane nove bez uprav(640 lc4 sm).Po upravach mi 2004 ide za dva hned ani sa nemusim snazit v 3 sa to podvihne tiez ale to uz musim tahat rajdy ozivot .Vrch nevyuzivam skoro vobec vyjazd zo zatacky na pol plynu a koleso je hned v drifte Vykonovo a vahovo to urcite nikdy nebude husar ale uz sa na tom jazdi ovela lepsie.
To epc je na karburatore a brani privodu paliva v 2 a 3 faze.Odpojis to tak ze upchas vrchnu hadicku na karburatore.Inac to kmitanie co som tu cital je mi dost zahadou.Kmitala mi po prezuti... dal som vyvazit kolesa a bolo po kmitani....ani naznak.
David a mas to upravovane???Dost velka spotreba na lc4.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 29 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM W.Geronimo 16 24.4.2024 v 07:46 Pavel_G
cestování na KTM 690 KTM 690 Supermoto majkyno 13 30.6.2021 v 22:04 ZdendaZB
KTM 690 supermoto R nebo SM KTM 690 Supermoto, KTM 690 Supermoto R Dan_stk 6 21.3.2021 v 11:39 K660S
Pomoc identifikovat tajemni krabice... KTM 690 Supermoto BramboR1 12 3.3.2021 v 21:05 BramboR1


TOPlist