1 reakcí na tento příspěvek Spojkové plechy hladké vs vroubkované
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojkové plechy hladké vs vroubkované
Naposledy editováno 02.11.2022 20:23:58
2 reakcí na tento příspěvek Spojkové plechy hladké vs vroubkované
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojkové plechy hladké vs vroubkované
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojkové plechy hladké vs vroubkované
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojkové plechy hladké vs vroubkované
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojkové plechy hladké vs vroubkované
1 reakcí na tento příspěvek Spojkové plechy hladké vs vroubkované
Asi bych radši zkontroloval tloušťku a rovinnost starých plechů a použil je znova, než si zničit spojový koš (vygugleno , tohle taky , a ještě )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojkové plechy hladké vs vroubkované
Koudy01 píše: wáca> Já spojku trhám na všech motorkách, co mají spojku v oleji. I na fungl Tenerce s olejem z autorizáku...už to beru jako standard. Jediná motorka, která mi spojku nelepila, bylo 20 let starý XJ600 s origo lamela a plechama. Po výměně lamel ale začala taky.
To je hodně zajimavé, já a snad všichni okolo mě + lidicoke mě jezdí tak nikdio. Prostě dáme za 1 a hotovo.Krom toho jednoho bandita 600 a intrudera 1400
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojkové plechy hladké vs vroubkované
wáca píše: To je hodně zajimavé, já a snad všichni okolo mě + lidicoke mě jezdí tak nikdio. Prostě dáme za 1 a hotovo.Krom toho jednoho bandita 600 a intrudera 1400
Taky můžu dát za 1 a hotovo. Ale je to šlupka s cukancem. I když teď ráno dojedu do práce, odstavím motorku a odpoledne k ní dojdu a zařadím jedničku s vypnutým motorem a zmáčknutou spojkou, tak s motorkou bez většího cuknutí nepohnu. A to stojí jen asi 8 hodin.
XJ600 po výměně, Bandit 650 s původní, Tenere 700 s původní, skoro nejetej Marauder 800 s původní, co měl kamoš...vše to dělalo nebo dělá. Měl jsem na výměnu spojky XJR1300. S původní spojkou ok a s novou lepení. Asi na to mám štěstí. Vždy nastartuju, zmáčknu spojku, vrknu do plynu, ať se to rozlepí a až pak řadím.
Naposledy editováno 03.11.2022 06:56:15
PETARDAK píše: To "vroubkovaní" odstraňuje vnitřní pnutí v materiálu a plechy jsou méně háklivé na přehřátí a následné kroucení...
Ještě jeden krok dopředu, to vroubkování vznikne při rovnání plechů po stříhání. Pak platí tvůj příspěvek. V důlcích zůstane trochu oleje a ten hraje určitou roli při změně z mokrého tření na suché. Rozdíl koeficientů ocel na ocel je 0,07 na 0,7. Já vím je tam materiál obložení, většinou kovokeramika. Majitelé starších Suzuki V Strom 1000 mají určitě zkušenost s cukáním při rozjezdu na plný plyn.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojkové plechy hladké vs vroubkované
Koudy01 píše: Taky můžu dát za 1 a hotovo. Ale je to šlupka s cukancem. I když teď ráno dojedu do práce, odstavím motorku a odpoledne k ní dojdu a zařadím jedničku s vypnutým motorem a zmáčknutou spojkou, tak s motorkou bez většího cuknutí nepohnu. A to stojí jen asi 8 hodin.
XJ600 po výměně, Bandit 650 s původní, Tenere 700 s původní, skoro nejetej Marauder 800 s původní, co měl kamoš...vše to dělalo nebo dělá. Měl jsem na výměnu spojky XJR1300. S původní spojkou ok a s novou lepení. Asi na to mám štěstí. Vždy nastartuju, zmáčknu spojku, vrknu do plynu, ať se to rozlepí a až pak řadím.
Taky to slyším poprvé. Teda poprvé, že by se to stávalo každý den i po několika hodinách. asi olej na hovno, ne? Zkoušel si dát jiný (lepší) ? Trochu se divím, že zrovna tobě se to stává a necháváš to tak
e: mne snad nikdy a to ani po zimě. Castrol olej
Naposledy editováno 03.11.2022 09:57:57
1 reakcí na tento příspěvek Spojkové plechy hladké vs vroubkované
MartasUS píše: Taky to slyším poprvé. Teda poprvé, že by se to stávalo každý den i po několika hodinách. asi olej na hovno, ne? Zkoušel si dát jiný (lepší) ? Trochu se divím, že zrovna tobě se to stává a necháváš to tak
e: mne snad nikdy a to ani po zimě. Castrol olej
Motul, Repsol, Ipone - je to jedno. V Tenerce je nejspíš Yamalube, děla to od novoty a sahali na ni jen na garančkách v autorizáku.
Nechávám to tak, protože to nevidím jako závadu. A kdybych to chtěl řešit, nevím jak.
e: po každém zařazení myslím i to že člověk někdy poskakuje v koloně a vyřazuje. Rozjezd vždy v pohodě
Naposledy editováno 03.11.2022 10:15:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojkové plechy hladké vs vroubkované
Koudy01 píše: Vždy nastartuju, zmáčknu spojku, vrknu do plynu, ať se to rozlepí a až pak řadím.
To mi připadá jako né až tak účiný pro rozlepení lamel. Tou zmáčknutou spojkou jen odlepíš třeba jednu plochu mezi lamelou a plechem, ale nemusí se odlepit všechny. Všechny se rozlepí právě až tou zařazenou jedničkou kdy se jedna část spojkového koše zastaví, ne? Nejlepší způsob jak jí komplet odlepit je asi jak si psal před tím. Dát jedničku při chcíplém motoru a se spojkou cuknout motorkou. Nebo se mýlím?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojkové plechy hladké vs vroubkované
MartasUS píše: To mi připadá jako né až tak účiný pro rozlepení lamel. Tou zmáčknutou spojkou jen odlepíš třeba jednu plochu mezi lamelou a plechem, ale nemusí se odlepit všechny. Všechny se rozlepí právě až tou zařazenou jedničkou kdy se jedna část spojkového koše zastaví, ne? Nejlepší způsob jak jí komplet odlepit je asi jak si psal před tím. Dát jedničku při chcíplém motoru a se spojkou cuknout motorkou. Nebo se mýlím?
Na to, aby to neudělalo při prvním zařazení na studeným motoru bombu, funguje to i to.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojkové plechy hladké vs vroubkované
Koudy01 píše: Na to, aby to neudělalo při prvním zařazení na studeným motoru bombu, funguje to i to.
No to cuknutí plynem se spojkou není na tuti, že se všechny lamely odlepí přeci. Třeba jo ale třeba ne. Ty slepené lamely ten koš můžou udržet. Není tam žádný odpor nebo jen minimální. To cuknutí motorkou bez motoru se spojkou a rychlostí je 100% že se odlepí všechny.2 reakcí na tento příspěvek Spojkové plechy hladké vs vroubkované
Mr.Dreamer píše: Proč je suchá spojka na Ducati tak hlučná a o suché spojce v autě ani nevím? Je to jiná technologie? Je to tím, že Ducati má více plechů a ty bouchají o sebe, zatím co auto má jen jeden velký?
Kdyz mas na suche predepsany vule a origo kryt, tak to taky skoro neslysis. Jenze vetsina majitelu si tam da otevreny kryt a hlavne jezdi i s dost rozmlacenym kosem a obitejma lamelama, proste proto, protoze to neklouze. Ja mel pred vymenou mezeru mezi kosem a lamelama 2mm - servisni predepsana vule je 0,5mm - s kosem vymlacenym presne, jak to tu postoval Ariette. A spojka furt spojkovala, jak ma. Jen to mlatilo, jak prumyslovej buchar.
Mr.Dreamer píše: Proč je suchá spojka na Ducati tak hlučná a o suché spojce v autě ani nevím? Je to jiná technologie? Je to tím, že Ducati má více plechů a ty bouchají o sebe, zatím co auto má jen jeden velký?
Hlavně u 99% aut s manuálem, je spojka suchá, ale jednolamelová a lamela je unášena středem, na drážkovaném hřídeli, tam v podstatě nemá co rachotit, proti lamelám volně nasypaným v koši, ještě řádně vymačkané, jak popisuje DrDNA01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojkové plechy hladké vs vroubkované
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojkové plechy hladké vs vroubkované
Naposledy editováno 03.11.2022 18:05:01
Koudy01 píše: Orebuch> Ale lepí. Jak píšu už výš. Když dám jedničku a zmáčknu spojku s vypnutým motorem, tak motorkou nepohnu. Musím ji odcuknout a pak s ní pohnu normálně. Schválně si to někdy zkus. Já si myslím, že to děla většině lidí. Akorát hodně z nich nevnímá tu znatelně větší bombu při prvním zařazení na studeným motoru.
Jo ty myslíš tohle škubnutí, tak to je uplně normální u všech motorek snad. Ikdyž je motorka ohřátá tak se ozve větší rána při řazení z neutrálu, někdy menší, že to člověk ani neslyší a někdy větší, že to s motorkou trochu škubne, ale motka vícemeně stojí na místě aniž bys držel brzdu.
já se bavil o takovém slepení přes který ten motor chcípnul jak u bandita tak i u velkého motoru s těžkou klikou jako je VS1400. Ale i u toho VS se to cca po půl roce odstranilo a prvni řazení je už bez chcípnutí.
MartasUS píše: Dle mne ty s důlky jsou pro někoho kdo hodně spojkuje bo se budou asi lépe chladit a hladké pro pohodovější jízdu. Ty hrany jak píše Ariete bych tak moc neřešil. Teda aspoň já ne
Měl bys si nastavit ke každému svému příspěvku dodatek, že je to stejně směroplatné, jako kdyby to říkala Máňa.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna/vyndání tlumiče na KLR Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 13 | 28.5.2024 v 22:23 Firecracker |
duplikát, prosím smazat Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 0 | 9.5.2024 v 18:58 Firecracker |
na smazání Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 0 | 9.5.2024 v 18:42 Firecracker |
Regulátor nereguluje (možná) [1, 2] Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 52 | 10.8.2023 v 20:29 Anti |
Regulátor nereguluje Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 1 | 13.7.2023 v 18:53 spac1 |