Na fóru jsem se dozvěděl již plno obecných rad od místních znalců a odborníků, ale nic konkrétního. V nových modelech po jistých změnách se nikdo nevyzná, jak jsem pochopil a nikdo to neřešil. A dokonce ani místní odborníci na tunění elektra se v tom nevyznají, což mě překvapilo.
Naposledy editováno 18.10.2022 10:29:41
Nejedná se mi o tunění motoru, nastavování vstřiků a úpravu mapy. jen chci náhradní krabičku, kterou v případě poruchy vyměním a hotovo.
Možná by se hodilo zrušit bezpečnostní spínač stojanu, protože tam je prý jakási halova sonda a v případě poruchy, nebo utržení se nedá motor nastartovat. Zkratovat dráty prý nepomůže. Řešení hodno šílených konstruktérů oranžády.
Naposledy editováno 18.10.2022 10:29:02
Takže jsem asi vyhrál vadnej počítač.
Trpaslíky u kliky větráku jsem pořešil, blinkry mi moc nevadí, to nebudu přece předělávat na bimetal o kterej mě okradli, šmejdi fabrický a další závady kromě těch tří se nevyskytly. Zatím.
Originál ecu nepotřebuju, stačí i nějaká tunící, jenže bych potřeboval vědět kdo to nastaví, aby mi stroj normálně chodil a nebylo to ještě horší. Sám to asi nenastavím, když jsem to nikdy nedělal a nic k tomu nemám. A rovnou by se k tomu hodila i nějaká diagnostika na cesty.
Zlatej karburátor s dynamem.
Naposledy editováno 18.10.2022 10:55:21
2 reakcí na tento příspěvek ECU pro HQ701 od r 2020
Assassin: no spíš bych řekl, že nikdo neví, protože za celej rok jsme se k ničemu konkrétnímu nedobrali. Jen plno teoretizování okolo, ale bez konkrétního výsledku. A než sem psát zase tuny nesmyslů, tak raději nic.
Každopádně, až někdo bude vědět, tak se rád podělí. To je jistý.
No a taky by m+ě zajímalo, třeba se to taky dozvím, bez kterejch senzorů a snímačů motorka může normálně jet a co je opravdu nezbytně nutný pro normální běh motoru.
Naposledy editováno 18.10.2022 12:25:44
Co ja vim tak se tu řešilo přehrávání sw v jednotce a ne nakup náhradní? Proste jen kupa lži, blábolu, chvastani, editování a mazání…
Tolik k blábolům. No třeba se ozve někdo kdo tomu rozumí a ví jak na to. Třeba taky ne, uvidíme, čas ukáže, jestli je tady někdo věci znalej. Chytráků je plnej internet, s opravdovejma znalcema je to už horší.
Jen pro odlehčení tématu, nemá chybu.
Zvýšení rychlosti o 1KM/H a snížení spotřeby o -0,3L/100km. Takže se spotřeba vlastně zvýší A vidláci ani neví, jak se správně píšou jednotky. A jen za 5272 mi zrenovujou váhu vzduchu, a dají i asistenční služby
Dozvědět se více: Klik: Tudy cesta nevede
Takže už k nim jedu....
https://www.autochip..._enduro/uHXOZlV_w3U/
Naposledy editováno 18.10.2022 12:51:45
1 reakcí na tento příspěvek ECU pro HQ701 od r 2020
Ona i huso-kvarna má občas tak nějak nedostatečnej výkono krouťák při hodně pomalejch výjezdech do smrťáků. Natož nějaká třístovka.
Třeba se ukáže někdo, kdo zná ecu na nový huso-kvarny.
Naposledy editováno 18.10.2022 14:33:26
A co se tyce jizdy ve dvou, da se (mam verzi LRA). Letos takto 3t Km (BiH, MNE, kousicek ALB). Okresky, sotky a treba TET Ramsko - Blindije ci Velky Sator uplne v pohode, vice je ve dvou stejne nic moc. Pri kratke jizde po dalnici pri objizdce Zagrebu ci v Madarsku se dalo jet stabilne cca 115, ale koho bavi dalnice, ze…
Problem pro spolujezdce jsou ale zadni stupacky. Jsou celkem vysoko, to kluci sikmooci moc nevymysleli.
Naposledy editováno 18.10.2022 15:09:11
2 reakcí na tento příspěvek ECU pro HQ701 od r 2020
Jinak v čem je výhoda crf oproti 701, když váží jen o 10 kilo méně, kromě hodně nízkýho sedadla ? (nechci nikoho provokovat, nebo dráždit, jen píšu svůj názor a normálně se ptám)
Jak říkáš, plno lidí sem napíše hromadu kravin, to musím souhlasit, ale pokud ty máš tolik dotazů ohledně tohohle tématu, tak asi nejdřív hledej informace sám, abys taky věděl o čem píšeš a ne něco jako tohle: "No a taky by m+ě zajímalo, třeba se to taky dozvím, bez kterejch senzorů a snímačů motorka může normálně jet a co je opravdu nezbytně nutný pro normální běh motoru." Je to totiž u každýho systému jiný.
Diagnostika na cesty-našla by se varianta, ale je otázka, jestli bys za to dal 15000. Náhradní řídící jednotka je taky dobrá, ale drahá sranda, kup si "tunící" třeba od Ignitechu, pokud ti to s tím bude dobře fungovat, ale spolehlivost těchto jednotek z mé zkušenosti není dobrá, na to, že to stojí ranec...nejlepší je vždy originál, funguje nejlíp, pokud nejseš závodník a nepotřebuješ extra parametry.
Dělám elektroniku na motorkách přes 11 let, diagnostika na vše, opravuju řídící jednotky, přístrojovky, ABS, Immo a další jednotky, jak po stránce HW, tak i SW, úpravy mapování a nastavení dělám taky a plno dalších věcí, takže pokud máš nějaký správný dotaz, tak se ptej, rád ti na to odpovím...
Naposledy editováno 18.10.2022 16:24:07
Po dalnici nejezdim a ani jezdit nebudu, maximalne nejaky obchvat, kdyz neni zbyti. Nemam problem se presunovat po okreskach, cesta je cil.
Na bezne silnici nejsi na te tristovce za brzdu, i ve dvou to jede bez problemu kolem toho kila.
Jezdit off ve dvou, kde musis pracovat telem, rozumne nejde, a na lehci offik je to v pohode.
Kdyz to stacilo Robovi - uzivatel Erbe na cesty po ose do Pamiru (jeste 250L, za dva roky cca 80t Km), nevidim zasadni prekazku, proc by to nestacilo treba mne. Ale to je vsechno strasne individualni, kazdy ma jine pozadavky. Ja chvili nad 701 premyslel, ale pro me zbytecne moc vykonu do lesa, pro dva stejna "mrdka" (co se tyce pohodli), vetsi provozni naklady, spolehlivost Hondy. Proste kdyz bych hledal motku hlavne do lesa,sahl bych spise po lehcim ostrejsim enduru. Ja spise strasne dlouho vahal, jestli nevzit T700. Jenze kdyz jsem si uvedomil, ze jeji klady pro me budou jen nejake 2-3 tydny v roce, kdyz pojedeme nekam ve dvou, bylo rozhodnuto. Kazdej ma ty preference ale jiny.
Naposledy editováno 18.10.2022 17:44:36
A když nebudeš jezdit po dálnicích tak musíš mít fakt hodně času na přesuny, protože jet třeba na jih albánistánu po okreskách je fakt utrpení. Ono i po té dálnici ve stodeseti to trvá. A to nemám větrnej štítek, jinak bych dával minimálně 900, protože by mě nezničilo hučení helmy a cukání hlavou od větru.
Hele k Erbemu se nebudu vyjadřovat, abych se zase nestal terčem, ale on moc terén nejezdil. Ani v pamíru, ani na bamu, kde dokonce jel spolu se silniční motorkou. Kdybych ty destinace neabsolvoval a neužil si tam mimo dobrý cesty, tak bych nic neříkal.
Naposledy editováno 18.10.2022 18:04:41
Nesmíte tady číst ty naše povídačky o neustálým generálkování a Jarova kompletní přestavba celýho stroje po Kurdistánu včetně novejch ráfklů a výměny všech ventilů spolu s rozvodovým řetězem.
Mě naopak příjemně překvapila spolehlivost. Ani neklekla pumpa, ani nevytekl spojkovej válec v motoru, ani neshořel alternátor, dokonce i startér je ok. Tfu Tfu Tfu. Jen mám nový gufera ve vidlích a těsnění zadního tlumiče. Ale to prej bylo zaschlý bláto.
Naposledy editováno 18.10.2022 18:10:24
1 reakcí na tento příspěvek ECU pro HQ701 od r 2020
Naposledy editováno 18.10.2022 18:19:38
Každopádně, kdybych si mohl vybrat, tak nějak. Tak to tady nakonfiguruju:
HQ701, hmotnost 130 kilo, výška sedla 840 nad zemí, světlá výška 350mm,zdvihy tlumičů by mi i stačily. Spotřeba 3l na 100. Výkon přepínání 100 koní asfalt, 70 koní terén. Lehký dynamo s magnetem pro zapalování svíčky, 6x led homologovaná světla po 4 tisící lumenech, hlučnost na plnej kotel cca 60 decibel. Bez složitýho karburátoru, jen takovej polokarburátor jak u křovinořezu. Nosnost 240 kilo. Redukovaná jednička na polovinu pro tlačení a trial. Mechanický neporouchatelný abs, proptiprokluz a skákací podvozek jako u bmw gs 1300 hevy offroad, nez elektroniky, všechno mechanický. Životnost motoru 200 tisíc do výměny rozvodů a ventilů. Vzduchem chlazenej motor s ventilátorem, samozřejmě mechanickej náhon a náhon předního kola o hmotnosti 3 kila. Cca 20% výkonu stroje, zapínatelný do 30 kilometrové rychlosti.
Cena do 300 tisíc kč.
Naposledy editováno 18.10.2022 18:25:12
1 reakcí na tento příspěvek ECU pro HQ701 od r 2020
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tak nakonec sev cestou z Komi do AO [1, 2] Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 43 | 5.9.2024 v 12:13 ZdendaZB |
Kterak jsem zničil motorku a málem ... [1, 2] Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 38 | 18.7.2024 v 07:19 ZdendaZB |
Přední duše 21 v zadním kole 140x18 Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 26 | 12.6.2024 v 07:54 ZdendaZB |
Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 58 | 6.6.2024 v 09:08 ZdendaZB |
HQ701, KTM690 má smysl nějak dotěsň... KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 3 | 30.5.2024 v 07:29 ZdendaZB |