Co tam mám dát ?
S komplet oblečením a chrániči vážím: 100 kilo
+ nářadí, duše, flaška s vodou, nosič, druhá nádrž, světla, atp. udělá: 17 kilo
+ brašny: 26 kilo
Takže celkem 145 kilo náklad. A motorka váží 156 kilo. Celkem teda 300 kilo.
https://www.teknikmo...rna/701-enduro/2021/
Pokud vidím správně, standardní pružina má 6,9kg/mm
Na tvou váhu (bez další zátěže) je 8,5kg/mm
Dá se tam i rovnou objednat, ale za 245$ bez dopravy, cla a DPH mi připadá jako dost, ikdyž můžeš mít různý barvičky.
Já jsem si jí nechal na XT1200 namotat podle zdání v Invelu v Plzni (222mm, 14,9kg/mm), cena byla skoro přesně 2 tisíce Kč. Jeden z parametrů (krom vnitřních a vnejších průměrů) je ale maximální stlačitelnost bez deformace (délka tvojí pružiny na 701čce je 220mm, dráha tlumiče 56mm, takže stlačitelnost minimálně na 160mm).
kontakt
INVEL PLUS spol. s r.o. - provoz pérovna
areál ŠKODA, budova 59
Tylova 57
327 00 Plzeň
tel. +420 378 136 675
mob. +420 608 778 930
E-mail: zakazky2.perovna@invelplus.cz
Naposledy editováno 12.09.2022 15:25:15
Tuhost je trosku orisek, a je mozne, ze bude treba prepodlozkovat tlumic. Precijen bude tlumit vic energie... Ale tuhost pruziny je absolutni zaklad, a zacal jsi dobre.
podíval jsem se na ty stránky a jediný co bych byl schopnej spočítat je podle sagu , grafy jsou zajímavý a další povídání taky, ale tomu nerozumím
https://www.shimrest...spring-selection.htm
Asumi:
tabulka je teda zajímavá, takže z fabriky jde motorka na 80kg zátěž, když odečteme 10 kilo oblečení jezdce tak vychází 70 kilovej chudák, to je docela na hlavu ne, když většina lidí váží mnohem víc
Naposledy editováno 16.09.2022 11:56:13
1 reakcí na tento příspěvek Výměna pružiny v zadním tlumiči Husqvarna 701
je to tak správně ?
Naposledy editováno 16.09.2022 11:59:12
takže dám pružinu, našteluju a už na to nesáhnu
protože jsem měl už dva xtrigy, oba se rozpadly během pár štelování a nakonec mi vrátili peníze, jsou to normální celohliníkový šmejdy, včetně šneku, fakt neskutečnej šlendrián (a to nejsem sám evidentně)
sháněl jsem hydraulickej s ručním točákem, ale nic na to neexistuje
tuning stroje, prostě vše co visí na stroji navíc, včetně duší, nářadí, dílů, benzínu a nosiče +15kg
já oblečenej = 100kg
motorka nikdy nebude lehčí a já taky ne, takže výslednej jakoby jezdec je 115 kilo a to je na rozmezí 105-115 115-125
tudíž 9kN nebo 9,6kN pružina
taky je třeba počítat, že pro cestování naložím dalších cca 25 kilo přímo na zadní kolo a kvůli tomu nebudu točit pružinou, takže zůstane ve stavu jako když jezdím prázdnej
raději koupím hotovou, než řešit namotání o pár stovek levnější, potřeboval bych to co nejdřív, protože ta stlačená origo pružina blbě funguje
a dá se předpokládat, že pružina, která je tam vložená bez změny předpětí maticí funguje líp než částečně stlačená pružina ?
no a kde ji koupit, prodáváte někdo ? nebo máte kontakt na někoho ?
dík
Naposledy editováno 22.10.2022 12:16:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
HQ701, KTM690 má smysl nějak dotěsň... KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 3 | 30.5.2024 v 07:29 ZdendaZB |
Na sever do tajgy a tundry Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 6 | 30.5.2024 v 07:23 ZdendaZB |
KTM690, HQ701 - vadí něčemu, že se ... Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 2 | 27.5.2024 v 13:09 ZdendaZB |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Snížení Husqvarny 701 enduro Husqvarna 701 Enduro | ondrej-ek | 13 | 24.5.2024 v 10:14 ZdendaZB |