2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Á rád koukám vidím, že můj už 3 roky vlhkej nejvlhčejší sen, ten Cayman GT4 RS, má dalšího slintala
.. a ano, kombík nebo dokonce mpv taky považuju na daily za to nejlepší - pod podmínkou že má měkčí podvozek a překvapivě silnej motor aby to pod plnym umělo divoce žít aji bleskem předjíždět
na muj vkus by mohl byt lehci... ale asi bych se s tim smiril
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Sonicek píše: SLEEPER> na nahánění superbiků potřebuješ lepší náčiní Já měl tu čest teď potkat pár motorek s Nkem, jakože na rovince Ti naloží, tak prostě ty 2 kilča mají dřív, ale v zatáčkách si je namažeš na chleba jak nic, asi jak koho, ale prostě když se jedu projet a jedu stejnej úsek co jsem jezdil na motorce, tak to auto s přehledem jede o poznání rychleji....jinak jsem nedávno jel s kámošem A45S amg ( akrap+mapa=500hp) a dojela nás 6ka ninja chudák nás nemohl předjet ani na rovince
To vubec neni o nahaneni superbiků a lepsi nacini neni vubec treba, na cabrio je to neuveritelne tuhy, tvrdy, presny..., bych neveril, kdybych nezkusil.
Jen jsme se pred léeeeety na Zeleznakach bavili o tom, zda by tamni trat sla kosit stejne a nebo rychleji v aute nez na motorce.
Vubec nemam zapotrebi si neco dokazovat v plechovce a navic v dnesni dobe na bajku umi absolutni minorita. Motorkareni je dnes o fotkach na soc. site a zrani fast foodovych sracek.
A jedna vs. dve stopy jsou vzdy podle profilu trate. Treba v Brne bys musel mit nejakou formuli, abys stacil bajku. Na druhou stranu hory, uzka trat, zalomene zatacky, moznost sterku atd atd....., tam je to jasny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Sonicek píše: jinak to báwo jezdí v rukou amatéra v Brně za 2.22
To tak bude, okruhova e36 m3 jezdi Brno za 2:27, ale naopak e92 to dala za 2:17, ale mel nafoukany motor a pritom to bylo v ramci nemeckeho bmw cupu.
Sonicek: koukam, ze tu jedete uplne jinej vesmir… ja jsem rad, ze si k tomu drahemu benzinu cuchnu aspon (jenom) v praci
Jedno testovani:
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A do provozu mi úplně stačí ty lehký JCW za dvě kilča a Z4 za taky dvě kilča a něco - ani jednomu ještě na silničkách nikdy nic neujelo
.. holt na drsný fighty 0-100kmh a race na dálnicích nemám koule
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
... To i dvouvály v našich motojtách, ať malý nebo velký, točí max. jen kolem 11ti i točivá Panigale 1199 vejš už pak umírá
A kolik max. točí např. Deadmanův Ural, co, Michale -?
PS pro srovnání: omezovač starý R6R mi na cílovce kokrhával přesně při 18.500 otáček
Já vim, jasněže kecal, realita prý byla že na 16.400 - ale stejně bych tou klikovkou, při skoro 300 ot/sec neviditelnou, nechtěl dostat přes prsty..
Naposledy editováno 03.08.2022 13:39:20
taky dali na gt3 lehci dily, aby cayman nevysel lehci, ale i tak je to neskutecne rychle auto...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Stejně ale, když si uvedomíš že ten 4litrovej šestiválec v Caymanu točí skoro 9 tisíc? a v sérii, tj. životnost atd...?
... To i dvouvály v našich motojtách, ať malý nebo velký, točí max. jen kolem 11ti i točivá Panigale 1199 vejš už pak umírá
A kolik max. točí např. Deadmanův Ural, co, Michale -?
PS pro srovnání: omezovač starý R6R mi na cílovce kokrhával přesně při 18.500 otáček
Já vim, jasněže kecal, realita prý byla že na 16.400 - ale stejně bych tou klikovkou, při skoro 300 ot/sec neviditelnou, nechtěl dostat přes prsty..
Můj Ural točí 7 tisíc při maximálce 140 km/h. Omezovač nemá. Ale to už je na hranici sebevraždy pro motor i jezdce, častější provoz v tomhle režimu by nedopadl dobře.
Spousta věcí tam ale není sériových - airbox, hlavy, výfuk.
Naposledy editováno 03.08.2022 14:37:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Kdo by to byl par let zpet rekl, ze bude hundaj takhle rychle auto
Ja jo Podobne jsem to Brno s Hnujdajem drandil nekdy v r.2013. Jenze to koncilo driftovanim a nakonec posranym servorizenim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
kokonhead> ty brzdy jsou u Gen.coupe fakt bida. Dobre desky to trochu spravi, ale stejne po dvou ostrych kolech kopou a brzdi vyrazne min. Plus to blbe naprevodovane servo cerpadlo z Accentu, ktere se od 5000rpm vys v rejdu pridira...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
... a stačilo by mi i těch sériovejch 400ps vždyť kde si těch 100+ps vlastně trochu užiješ? je to jak litr vs šestka - těch pár sec slávy rovně, plnej až když už to rovnáš z výjezdů.. a o to dřív zas pak skákat na brzdy, který tě s gumama o to víc budou milovat
Ale Ural a 7 tisíc? Tyjo, to se jeho dnešní vnoučata GSa moc nikam neposunula teda jak vidno pochází ze země, kde fakt zítra znamenalo včera!
Naposledy editováno 03.08.2022 16:33:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
stejně jako pinkat křivky tenisu či kulébru namísto řešit trajektorii jak dostat Webba do Langrange bodu .. nebo dumat nad šachama místo nad supravodiči k udržení jaderný fúze