globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.8.2022 v 13:29 | Nahoru | #1
Stejně ale, když si uvedomíš že ten 4litrovej šestiválec v Caymanu točí skoro 9 tisíc? a v sérii, tj. životnost atd...?
... To i dvouvály v našich motojtách, ať malý nebo velký, točí max. jen kolem 11ti i točivá Panigale 1199 vejš už pak umírá
A kolik max. točí např. Deadmanův Ural, co, Michale -?

PS pro srovnání: omezovač starý R6R mi na cílovce kokrhával přesně při 18.500 otáček
Já vim, jasněže kecal, realita prý byla že na 16.400 - ale stejně bych tou klikovkou, při skoro 300 ot/sec neviditelnou, nechtěl dostat přes prsty..

Naposledy editováno 03.08.2022 13:39:20

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.8.2022 v 13:44 | Nahoru | #2
oxygen> jo, muj pan domaci to ma v gt3 ... jde z toho strach... v caymanu gts by seskrcenej na 400ps aby to nedelalo konkurenci GT3, ale do RS ho otevreli na 500ps... takze ma stejne jako GT3 (jo ted aktualni ma asi 15koni navrch) jen motor nema na spatnym miste. nema to auru a design 911, ale koncepci je to auto o kus dal.
taky dali na gt3 lehci dily, aby cayman nevysel lehci, ale i tak je to neskutecne rychle auto...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.8.2022 v 14:27 | Nahoru | #3

oxygen píše: Stejně ale, když si uvedomíš že ten 4litrovej šestiválec v Caymanu točí skoro 9 tisíc? a v sérii, tj. životnost atd...?
... To i dvouvály v našich motojtách, ať malý nebo velký, točí max. jen kolem 11ti i točivá Panigale 1199 vejš už pak umírá
A kolik max. točí např. Deadmanův Ural, co, Michale -?

PS pro srovnání: omezovač starý R6R mi na cílovce kokrhával přesně při 18.500 otáček
Já vim, jasněže kecal, realita prý byla že na 16.400 - ale stejně bych tou klikovkou, při skoro 300 ot/sec neviditelnou, nechtěl dostat přes prsty..



Můj Ural točí 7 tisíc při maximálce 140 km/h. Omezovač nemá. Ale to už je na hranici sebevraždy pro motor i jezdce, častější provoz v tomhle režimu by nedopadl dobře.
Spousta věcí tam ale není sériových - airbox, hlavy, výfuk.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist