paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Mitas E-10 zadní kolo
10.6.2022 v 17:08
Máte někdo osobní zkušenost s použitím.Mitas E-10 na zadnim kole? Jak se chová na silnici a v terénu?
Jaká je její životnost?
Je v provedení i podle trůzné vrdosti směsi?
PS
Na internetu jsem narazil na udaj "zlutý Praha měkčí směs"

Mitas E-10 zadní kolo

10.6.2022 v 18:04 | Nahoru | #1
PRAHA možná bude mít souvislost s tím, že Mitas koupíš slovinskou Savu..a možná rozdíl v kvalitě? Mě na skútrů slovinské mitasky moc dlouho nevydržel..

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-10 zadní kolo

10.6.2022 v 20:14 | Nahoru | #2
Žlutý pruh má verze Dakar, má o plátno navíc a je celkově mnohem tužší. Přezouvat to na cestě je celkem očistec. Mám klasickou E-10 (bez pruhu), na 890 AdvR na ní najeto cca 1500 km a vzorek je cca na půlce... Nájezd zadní pneu není zrovna její silná stránka, ale jinak funguje dobře i na silnici. Lepší dát E-10 jen na předek a dozadu E-09

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-10 zadní kolo

10.6.2022 v 21:25 | Nahoru | #3
ahoj, zajazdil som 3 sady Mitas E10 Dakar na 1150 GSA, terén 500 km a guma stratí hrany. Na asfalte 3000 km a máš slicky v teréne fungujúce asi ako akákoľvek cestná guma. Maximálny nájazd (ešte netrčali kordy ale cez dezén v pierdoli <1mm) bol okolo 7.000km stred ide dole na asfatle rýchlosťou blesku, keď si krutý na plyn tak boky zdereš veľmi podobne a vzniká tak taká hrana cez ktorú sa to trošku divne preklápa. Niečím podobným však trpí asi každá špalkofka, ale aj Karoo 3 a tá nemá také vlastnosti ani na asfalte ani v teréne.
ALE! grip jaxviňa, asi najlepší na akejkoľvek štupľovej gume akú som kedy jazdil (okrem radiálky Anakee wild) v daždi je to rovnaké korčuľovanie ako na TKC80 ale ten GRIP v teréne a na ceste stojí za to. Motorku nakloníš kde len chceš, a to som sa na nej aj vykosil lebo som to po 20 km klopil ako na radiálkach Scorpion Trail 2
keby nešlo o peniaze a výlety by mali do 2.500 km, tak kupujem len E10.

Mitas E-10 zadní kolo

11.6.2022 v 12:47 | Nahoru | #4
Připadá mi, že u E-10 je strašně špatně ta široká drážka mezi středovými špalíky a střídání špalků bez drážky - s drážkou.
Přední KTM 1190 po 8000 km :

Zadní po 2500 km na AT :

(reakce na) Mitas E-10 zadní kolo

11.6.2022 v 14:08 | Nahoru | #5
E9 mi připadá už takovy hodně brutální hreben ve vztahu k jízdě po silnici.

(reakce na) Mitas E-10 zadní kolo

11.6.2022 v 14:16 | Nahoru | #6
Díky,
Předtím jsem měl Continental tkc 70 Rock, byla vsude výborná, ale v blátě to s ní nešlo. Proto koukám poE10, protože je i levnější než např. Anakee Wild, kterou jsem měl za favorita.

Mitas E-10 zadní kolo

11.6.2022 v 23:13 | Nahoru | #7
E09 je trošku kĺzačka na asfalte akonáhle nie sú dobré podmienky, čistý Rock&Roll (rozumej 18°C a viac)
inak životnosť na KTM 890 som dal 7500 km a stále je tam dezén. Od 4.000 stred dosť zodratý, ale stále v teréne použiteľná. Funguje aj v saharskom piesku

Mitas E-10 zadní kolo

12.6.2022 v 15:17 | Nahoru | #8
Dal jsem E09 na crf250l a docela zklamání. Takový pionyr a guma se trhala a mizí před očima. Byla Teda v rozměru 110/80-18. V terénu na mokru taky k hovnu. Zalepil jsem ji bahnem a bylo to jak slick.

Mitas E-10 zadní kolo

12.6.2022 v 18:35 | Nahoru | #9
opravujem sa, dal som E09 Dakar, na diaľnici som musel stále sledovať tlak, vlastne aj celkovo na ceste, aby bol v rozmedzí 2.0-2.4 bar a po 1.500 km on road z toho 500 km diaľnice nezmizlo nič viditeľné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Erzberg Hammer KTM 890 Adventure R, KTM 890 Adventure Kohlstein 7 20.6.2024 v 12:01 assassin
Aerodynamika- cestovní moto [1, 2] KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE JAVR 36 25.5.2024 v 15:04 Eddie83
Odtah sardinie [1, 2] KTM 890 Adventure Token 34 6.4.2024 v 21:43 Flaxa
Tlumiče Andreani KTM 890 Adventure Token 17 14.1.2024 v 12:59 assassin
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE JAVR 0 28.12.2023 v 11:47 JAVR


TOPlist