globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mitas E-10 zadní kolo
10.6.2022 v 17:08
Máte někdo osobní zkušenost s použitím.Mitas E-10 na zadnim kole? Jak se chová na silnici a v terénu?
Jaká je její životnost?
Je v provedení i podle trůzné vrdosti směsi?
PS
Na internetu jsem narazil na udaj "zlutý Praha měkčí směs"

Mitas E-10 zadní kolo

10.6.2022 v 18:04 | Nahoru | #1
PRAHA možná bude mít souvislost s tím, že Mitas koupíš slovinskou Savu..a možná rozdíl v kvalitě? Mě na skútrů slovinské mitasky moc dlouho nevydržel..

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-10 zadní kolo

10.6.2022 v 20:14 | Nahoru | #2
Žlutý pruh má verze Dakar, má o plátno navíc a je celkově mnohem tužší. Přezouvat to na cestě je celkem očistec. Mám klasickou E-10 (bez pruhu), na 890 AdvR na ní najeto cca 1500 km a vzorek je cca na půlce... Nájezd zadní pneu není zrovna její silná stránka, ale jinak funguje dobře i na silnici. Lepší dát E-10 jen na předek a dozadu E-09

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-10 zadní kolo

10.6.2022 v 21:25 | Nahoru | #3
ahoj, zajazdil som 3 sady Mitas E10 Dakar na 1150 GSA, terén 500 km a guma stratí hrany. Na asfalte 3000 km a máš slicky v teréne fungujúce asi ako akákoľvek cestná guma. Maximálny nájazd (ešte netrčali kordy ale cez dezén v pierdoli <1mm) bol okolo 7.000km stred ide dole na asfatle rýchlosťou blesku, keď si krutý na plyn tak boky zdereš veľmi podobne a vzniká tak taká hrana cez ktorú sa to trošku divne preklápa. Niečím podobným však trpí asi každá špalkofka, ale aj Karoo 3 a tá nemá také vlastnosti ani na asfalte ani v teréne.
ALE! grip jaxviňa, asi najlepší na akejkoľvek štupľovej gume akú som kedy jazdil (okrem radiálky Anakee wild) v daždi je to rovnaké korčuľovanie ako na TKC80 ale ten GRIP v teréne a na ceste stojí za to. Motorku nakloníš kde len chceš, a to som sa na nej aj vykosil lebo som to po 20 km klopil ako na radiálkach Scorpion Trail 2
keby nešlo o peniaze a výlety by mali do 2.500 km, tak kupujem len E10.

Mitas E-10 zadní kolo

11.6.2022 v 12:47 | Nahoru | #4
Připadá mi, že u E-10 je strašně špatně ta široká drážka mezi středovými špalíky a střídání špalků bez drážky - s drážkou.
Přední KTM 1190 po 8000 km :

Zadní po 2500 km na AT :

(reakce na) Mitas E-10 zadní kolo

11.6.2022 v 14:08 | Nahoru | #5
E9 mi připadá už takovy hodně brutální hreben ve vztahu k jízdě po silnici.

(reakce na) Mitas E-10 zadní kolo

11.6.2022 v 14:16 | Nahoru | #6
Díky,
Předtím jsem měl Continental tkc 70 Rock, byla vsude výborná, ale v blátě to s ní nešlo. Proto koukám poE10, protože je i levnější než např. Anakee Wild, kterou jsem měl za favorita.

Mitas E-10 zadní kolo

11.6.2022 v 23:13 | Nahoru | #7
E09 je trošku kĺzačka na asfalte akonáhle nie sú dobré podmienky, čistý Rock&Roll (rozumej 18°C a viac)
inak životnosť na KTM 890 som dal 7500 km a stále je tam dezén. Od 4.000 stred dosť zodratý, ale stále v teréne použiteľná. Funguje aj v saharskom piesku

Mitas E-10 zadní kolo

12.6.2022 v 15:17 | Nahoru | #8
Dal jsem E09 na crf250l a docela zklamání. Takový pionyr a guma se trhala a mizí před očima. Byla Teda v rozměru 110/80-18. V terénu na mokru taky k hovnu. Zalepil jsem ji bahnem a bylo to jak slick.

Mitas E-10 zadní kolo

12.6.2022 v 18:35 | Nahoru | #9
opravujem sa, dal som E09 Dakar, na diaľnici som musel stále sledovať tlak, vlastne aj celkovo na ceste, aby bol v rozmedzí 2.0-2.4 bar a po 1.500 km on road z toho 500 km diaľnice nezmizlo nič viditeľné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Odtah sardinie [1, 2] KTM 890 Adventure Token 34 6.4.2024 v 21:43 Flaxa
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE JAVR 30 16.2.2024 v 10:28 NUTELIER
Tlumiče Andreani KTM 890 Adventure Token 17 14.1.2024 v 12:59 assassin
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE JAVR 0 28.12.2023 v 11:47 JAVR
Kalkulátor sekundárního převodu KTM 890 Adventure R, KTM 890 Adventure Vamir 29 3.12.2023 v 00:50 zdenysrx6


TOPlist