pokud příroda dovolí, brzy z jara dolítám své Pirelli Scorpion Trail II a na poznávací okružní cestu do Albánie chci nazout na zadní kolo Mitas E-07 PLUS.
Na předek ji ale nechci. Vím, že se zadní E07+ běžně kombinuje s TKC80. Osobně s ní zkušenost nemám, jezdí ji jen mí kámoši na stejných motorkách a všichni ji mají hodně oskákanou. Holt není divu při váze a výkonu motorky.
Zadní Mitasku bych tedy rád zkombinoval s Pirelli Scorpion Rally na předku.
Máte někdo zkušenost nejen s touto kombinací, ale třeba i s celou sadou Pirelli Scorpion Rally na těžkém silném enduru na cestě dlouhé 4500 km, kde podíl asfaltu výrazně přesahuje podíl nezpevněných cest?
Pokud vás téma zaujalo, ale nechce se vám k tomu nic psát, hlasujte prosím alespoň dole v anketě.
Předem díky všem
Naposledy editováno 08.01.2022 09:31:07
3 reakcí na tento příspěvek Mitas E07+ vzadu a na co předek
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E07+ vzadu a na co předek
Předek je cca na 50 % a zadek ještě asi 1000 km dá. Ale do bláta to rozhodně není,což asi žádná z podobných pneu. Teď budu přezouvat a zkoušet Anlas Capra X.
Na Tigerovi 800 XC jsem měl Shinko 804/805 a taky nebyly špatný. Nájezd cca 9000
Naposledy editováno 08.01.2022 12:28:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E07+ vzadu a na co předek
Kohlstein píše: E-07 je mimo suchou polňačku v podstatě neúčinná a mít ji na předku a namlátit si kvůli tomu? Radši cokoliv, co alespoň trochu vypadá jako špalky, i když je po x tisících oskákaná - E-09, Anakee Wild, TKC80, Scorpion Rally, atd.
Zas to tak nehrot, ja loni projel Albanii a kousek Recka na Anakee 3, coz je v podstate silnicni guma a ikdyz mistama bylo trochu mokro, nikdy jsem nemel problem s trakci. Ale nejsem magor, znam svoje limity i hmotnost mastodonta a nepoustel jsem se na mokrou mekkou travu nebo do hlubokyo bahna. E07+ bude na Albosku uplne v pohode. Akorat je potreba podlepit predni gumu na rafku, jinak ma tendenci uchazet Tohle teda mam vycteny z diskuze...
Já bych klidně jel na silničních Pirellkách, které jsou teď na asfaltu úplně skvělé. ALE... Kamarád, co pojede se mnou na KTM 1090 SAR a navíc je mimo asfalt celkově zdatnější než já, jezdí stále na TKC80.
Doma má novou nepoužitou sadu Continental Attack 3 a nechce je nazout. Chce je prodat, protože se nechce vzdát spontánních výletů po nezpevněných cestách.
Já vím, že na mojí motorce ty TKC80 spálím strašně brzy. Už i jemu neustále bliká kontrola trakce a modrá zadní kotouč. Co to teprve bude dělat u mne je mi už teď jasné.
Nikdy dřív jsem pod sebou neměl 160 koní. Netušil jsem, co za problémy budu díky tomu výkonu řešit.
Cítím se jak blázen a stále si ne a ne vybrat. Ať mu mimo cestu aspoň trochu stačím a ať vzorek neubývá před očima.
Naposledy editováno 08.01.2022 16:12:18
PETRREVNICE píše: Nepřemýšlej nad tím a dej sadu E07+. Letos jsem byl v Albánii na E07+ a místy jsem byl hoooodně rád, že jsem je obul. Mimo jiné je díky své hybridní konstrukci dost odolná proti průrazu, na vodě vede dobře, na suchu také a neubývá před očima. Cesta byla celkem 4500 km a nemusíš jí po návratu hned přezout, ještě něco najede. Je jen trochu hlučnější, protože je hrubá, ale to adventure jezdce nemůže odradit. Také si zjisti dostupnost pneumatik na trhu a to ti také napoví, abys šel do Mitasů.
Osobně si myslím, že Mitasy zatracují hlavně ti, kteří na nich nikdy nejeli.
Tím se však nechci nikoho dotknout.
Já s nima mám jedinou zkušenost a to tu, že jsem je jen viděl na jedné AT 1000 na žehnání motorek. Nic víc
E07 jsem měl na XT660 a tam fungovali skvěle. Do bahna jsem ale obouval C19 a C02, ty byly ještě lepší, ale na Balkán s nima nedojedeš.
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E07+ vzadu a na co předek
Edit:
No jo, ty máš Teneree.
Tak ty budeš nadšený, si myslím.
Když tak si pak můžeme sdělit první dojmy.
Ale já tu svou leštěnku ven asi hned tak nevytáhnu.
Naposledy editováno 17.01.2022 21:59:02
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E07+ vzadu a na co předek
Edit 29.4.2022
Tak Anlas mě natolik zaujaly, že jsem si je taky koupil ve verzi Capra R. Jsou dost podobný Metzelerkám Tourance, který mám teď na motorce na dojetí. V půlce května je přehodím, abych je trochu zajel, páč koncem května odjíždím do Anglie. Tourancky bych tam dojel na plátno. Na Anlasky jsem hodně zvědavej, protože cokoliv, co jsem o nich četl, vypadá moc dobře. Ještě jednou dík za Anlas promotion zkušenějších borců tady na motorkářích, snad toho nebudu litovat
Naposledy editováno 30.04.2022 00:05:28
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E07+ vzadu a na co předek
Na Anlas Capra X a plně naložené KTM 1290 SAS mám odjeto 9.400 km.
Foto jejich stavu níže a věřte, že jsem je ve světě nijak nešetřil. Po dálnicích byly naprosto klidné i v rychlostech 180 km/h a na šotolinách, mokrých kamenitých a blátivých cestách i brodech také skvěle podržely. Za poslední 3 týdny najeto 6900 km a už teď vím, že jak je dojedu tady doma po asfaltě (dají ještě tak 1500 km), půjdu do nich znovu!
Naposledy editováno 03.06.2022 11:52:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E07+ vzadu a na co předek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E07+ vzadu a na co předek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E07+ vzadu a na co předek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 5 | 12.6.2024 v 20:36 Apo-Rider |
tlumiče Suzuki DL 1050 V-Strom | standox | 2 | 12.6.2024 v 16:42 nevo7 |
Voda v blinkrech KTM 1290 Super Adventure | runis | 18 | 11.6.2024 v 07:48 31081 |
Rumunsko BMW R 1200 GS | Tom73x | 1 | 28.5.2024 v 20:09 DolphinXXL |
Hlučnost motoru BMW R 1250 GS BMW R 1250 GS | jerrygtl | 10 | 20.5.2024 v 15:11 Ravel |