globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mitas E07+ vzadu a na co předek
Zdravím všechny,
pokud příroda dovolí, brzy z jara dolítám své Pirelli Scorpion Trail II a na poznávací okružní cestu do Albánie chci nazout na zadní kolo Mitas E-07 PLUS.
Na předek ji ale nechci. Vím, že se zadní E07+ běžně kombinuje s TKC80. Osobně s ní zkušenost nemám, jezdí ji jen mí kámoši na stejných motorkách a všichni ji mají hodně oskákanou. Holt není divu při váze a výkonu motorky.

Zadní Mitasku bych tedy rád zkombinoval s Pirelli Scorpion Rally na předku.

Máte někdo zkušenost nejen s touto kombinací, ale třeba i s celou sadou Pirelli Scorpion Rally na těžkém silném enduru na cestě dlouhé 4500 km, kde podíl asfaltu výrazně přesahuje podíl nezpevněných cest?

Pokud vás téma zaujalo, ale nechce se vám k tomu nic psát, hlasujte prosím alespoň dole v anketě.

Předem díky všem

Naposledy editováno 08.01.2022 09:31:07
Anketa: Jaké pneu byste volili vy?
sada Mitas E07+
75%
15
Mitas E07+ dozadu, dopředu jiná
0%
0
sada Pirelli Scorpion Rally
10%
2
sada Continental TKC80
15%
3

3 reakcí na tento příspěvek Mitas E07+ vzadu a na co předek

8.1.2022 v 10:45 | Nahoru | #1
Nepřemýšlej nad tím a dej sadu E07+. Letos jsem byl v Albánii na E07+ a místy jsem byl hoooodně rád, že jsem je obul. Mimo jiné je díky své hybridní konstrukci dost odolná proti průrazu, na vodě vede dobře, na suchu také a neubývá před očima. Cesta byla celkem 4500 km a nemusíš jí po návratu hned přezout, ještě něco najede. Je jen trochu hlučnější, protože je hrubá, ale to adventure jezdce nemůže odradit. Také si zjisti dostupnost pneumatik na trhu a to ti také napoví, abys šel do Mitasů.

(reakce na) Mitas E07+ vzadu a na co předek

8.1.2022 v 17:06 | Nahoru | #2

PETRREVNICE píše: Nepřemýšlej nad tím a dej sadu E07+. Letos jsem byl v Albánii na E07+ a místy jsem byl hoooodně rád, že jsem je obul. Mimo jiné je díky své hybridní konstrukci dost odolná proti průrazu, na vodě vede dobře, na suchu také a neubývá před očima. Cesta byla celkem 4500 km a nemusíš jí po návratu hned přezout, ještě něco najede. Je jen trochu hlučnější, protože je hrubá, ale to adventure jezdce nemůže odradit. Také si zjisti dostupnost pneumatik na trhu a to ti také napoví, abys šel do Mitasů.



Osobně si myslím, že Mitasy zatracují hlavně ti, kteří na nich nikdy nejeli.
Tím se však nechci nikoho dotknout.
Já s nima mám jedinou zkušenost a to tu, že jsem je jen viděl na jedné AT 1000 na žehnání motorek. Nic víc

(reakce na) Mitas E07+ vzadu a na co předek

15.10.2022 v 22:54 | Nahoru | #3
PETRREVNICE> co to?E7+ a klasicka E,7 je pekelny rozdil? Klasicka E7 vydrzii hodne ale na vode -,maras
Zato E7+ je gut, ale po 8tis.byla na vyhozeni, tak oskubanou( odrolenou pneu,) takze jak neubyva?;(((ubyva pekelne, bavime se o zadnii pneu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Diagnostika Triumph Tiger 1200 Explorer Triumph Tiger 1200 Thomsonson 11 Včera v 09:59 Thomsonson
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS fajgara 7 25.4.2024 v 19:21 ja1
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Vzdálenost stupaček jezdce a spoluj... KTM 1290 Super Adventure bikerp 10 18.4.2024 v 15:16 truk
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01


TOPlist