Nemáte někdo zkušenosti s rozechvěním/rozkmitáním řidítek nebo celé motorky kolem 160-170 km/h?
Už dvakrát sem pociťoval tenhle stav při dosáhnutí této rychlosti, poprvé s bočními kufry a podruhé i bez kufrů........
Na 990 sem s kuframa nic takovýho nezažil,tak mě zaráží, že by inženýři z Mattighofenu něco zanedbali na stroji o 11 let mladší než 990?!
Slyšel sem dát hustější olej do tlumiče řízení ale nemyslím si, že to bude něco platný.
Díky za rady
Venca
1 reakcí na tento příspěvek Rozechvění 1190 R
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Podle mě na tom blbě sedíš a tahas si za řídítka, na 21 kole pri tom kalupu je to prostě nervoznejsi, pritvrd podvozek, zasedni nádrž a nesvirej a netahej ty řídítka uvidíš že to bude lepší
Myslel jsem, že když si koupím motorku o 10 let mladší a o 60tis méně najeto, tak že nebudu muset řešit něco takovýho.Na 990 jsem měl maximálku 202 s kuframa (boční i top case) vím, že si spousta lidí bude klepat na čelo , proč taková rychlost na cest.enduru ale chtěl jsem to prostě vyzkoušet a jinak jezdím normálně.
Každopádně zkusím ten krk i když tam žádná vůle cítit není ale závadu bych rád odstranil.
1 reakcí na tento příspěvek Rozechvění 1190 R
venca1982 píše: Je mi spíš divný že tak brzy........... má to 17xxx natočeno.Jak dosáhnu 160-170 musím hned povolit heft,jinak bych se vykokotil
Když celej ten soubor náhradních dílú má životnost jak pacholík tak tohle není brzy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 18.04.2022 15:38:23
1 reakcí na tento příspěvek Rozechvění 1190 R
1 reakcí na tento příspěvek Rozechvění 1190 R
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Fakty ku KTM 1290 SA (ročník asi 2018, neviem presne):
Pri 150 km/h zavibrovali riadidlá, nastal "shock", vytrhli sa jazdcovi z ruky a celá motorka preletela ponad predné koleso. Jazdec letel tiež. Bez vážnych zranení, ale zas nie celkom bez zranení. Každopádne odišiel po svojich.
Predná jazdená E07 pravdepodobne nebola príčina. Ráfik v poriadku. Nič s predným kolesom.
Rám prasknutý pri krku riadenia - obe horné trubky, medzera 1-1,5 cm (odhad z foto).
Či rám praskol počas jazdy, alebo potom motorka narazila niekde a praskol, to ja neviem. Mali by to vedieť v KTM, kde motorka skončila na "obhliadku".
Viac informácií a fotky zverejním len so súhlasom jazdca, ale ten asi nedostanem.
Oficiálne závery čo sa vlastne stalo nepoznám.
Dnes kamoš jazdí na 701 enduro v plnej paľbe, tak vybavenú 701 som pred tým ani nevidel.
Len dodám, že mi tvrdil, že jemné vibrácie riadidiel u tejto motorky sú normálne, ale pri 200km/h, nie pri 150km/h.
Více na: https://www.motorka...40768.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz
Doplním, že motorku kupoval novú, pojazdil nejaké Alpy (asfalt) a stretli sme sa v Gruzínsku, kde žiaden tvrdý "offroad" nejazdil, žeby mal tam motorku dojebať.
Riešil to cez právnika a bola to mierna naťahovačka. Chceli (KTM) mu ju vymeniť (v rámci reklamácie) za 790 ADV, ale odmietol. Tak sa dostal ku 701 v plnej paľbe, ale "nepochválil sa", či ju dostal na výmenu, alebo či mu vrátili prachy alebo ako to bolo. Nechcel o detailoch rozprávať. Preto si myslím, že sa s KTM dohodol aby držal hubu.
Problém vidím v tom, že mi doslova povedal, že po zavibrovaní mu riadidlá vytrhlo z rúk a komplet motorka aj on preleteli ponad predné koleso.
Ako sa toto mohlo stať? Praskol mu ten rám počas jazdy? Ak áno, tak to je kurva problém...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 1190 Adventure, vykon, motory... [1 ... 10, 11] KTM 1190 R Adventure, KTM 1190 Adventure | RadisPCE | 313 | 29.5.2024 v 18:26 KubaLC8 |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R | Dovizioso04 | 9 | 7.4.2024 v 17:42 Eso_Rimmer |
KTM 1190 Adventure R - prolíná spoj... KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 12 | 19.3.2024 v 11:02 Mates008 |
Jaký vzduchový filtr pro KTM 1190 A... KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 8 | 23.10.2023 v 10:41 Mates008 |