přemýšlím že si na jaro pořídím nějaké horské kolo, ale rozumim tomu jak koza petrželi, tak bych byl rád kdyby mi někdo poradil. chci to na každodenní dojíždění do práce (cca 5 km) a víkendový ježdění po lese a místních cyklostezkách. nejsem náročnej, takže mi stačí něco kolem 10 tkč (max 12 tkč), víc se mi investovat nechce, protože to stejně nevyužiju. klidně to může být doprodej starších ročníků, ale podmínka je že chci nový, žádný z druhý ruky. v okolí mělníku, litoměřic, roudnice popř prahy bych se na to jel osobně mrknout, kdyby někdo věděl kde se dá dobře pořídit... díky za info
lecomondo píše: foxdive> ako si spokojný s tým IsoSpeed rámom je cítiť že to pruží, alebo je to kravina?
Jde to poznat neskutečně. Už jenom to moje F-Si má něco podobného, převzatého ze silniček. Pro porovnání jsem sednul na hliníkové kolo a objel trasu, kterou jezdím. Potom jsem to jel na karboňáku s jako že vlastnostma (pruží i karbonová sedlovka) a je pravda, že je ta jízda úplně jinde. To kolo je mnohem pohodlnější, pruží to, pohupuje a kope do předu. Když už něco najezdíš, poznáš rozdíly. Když na to sedneš po prvý a nemáš moc s čím porovnat, tak ti to i to přijde normální.
Naposledy editováno 21.03.2022 10:28:29
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
"Ahoj, moc prosím o malou laskavost. Připravil jsem projekt cyklostezek na Kaňku u Kutné Hory a k jeho realizaci potřebuju co možná nejvíc hlasů v anketě organizované městem KH: https://www.mobilnirozhlas.cz/app/anketa/otazky/hd85iWcI
Je to projekt č. 14 „Sedlec – cyklostezky“, můžeš si tam prohlédnout prezentaci, jak by to mělo vypadat. Pro potvrzení hlasování to vyžaduje telefonní číslo, na které přijde bezplatně kód v SMS, číslo se nikam nezaznamenává. Moc mi to pomůže, když to pošleš i dalším lidem, aby se nám povedlo tenhle projekt uskutečnit. Díky moc. :)"
E: nterpunkce
Naposledy editováno 22.03.2022 21:13:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
náhodou, jsem čekal kdy se Vsetín dostane do extraligy a vono pořád nic...ale prachy do Rychlebek, Trutnova, Klínovce atd. utrácet jezdit můžu nee...:D
E: slovíčko a nebrat prosím vážně, ano...:)
Naposledy editováno 23.03.2022 09:05:58
2 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
drít i nipl seženu, ale jde mi o opravu srze bezdušovou pásku - stačí přelepit s přesahem (cca přes okolní dráty) pásku na pásku nebo to přelepit druhou vrstvou pásky celé dokola nebo sundat a dát novou?
Mě se v roce 2019, když jsem koupil nové kolo, trefil dycky něco - co vyjížďka, to klacek ve výpletu! V zadním! Tři krát po sobě! Jsem myslel že mě jebne..
No a pak už nikdy nic, ani defekt, ani špice, nic, další dvě sezony pohoda.
2 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
Honza-TA950 píše: vyzuto mám, ale nikdy jsem dosud neřešil bezdušové kolo - musím buď tu pásku sundat nebo jen udělat díru abych tam dal nový nipl a pak to zase utěsnit
kdyby byl nipl dobrej tak prehodit drat je v pohode, takhle to je predelat bezdusi.
Paska je levna, vygoogli tesa 4289 a objednej prislusnou sirku (hanak trade ti to myslim najde). Je to stejna paska jako stans no tubes.
Pri aplikaci musi byt rafek cisty a odmasteny, paska i rafek aspon pri pokojove teplote. Paska se musi pri lepeni hodne natahnout, pokud se u toho nezapotis tahal jsi malo :) Pak to zajistis ventilkem a jeste vyhladis bubliny. Ja pak davam plast a nafouknu to nasucho kompresorem jestli pneu drzi, pak dam pres ventilek tmel. Takhle mi to funguje. Paska by mela vypadat nejak takhle.
Naposledy editováno 23.03.2022 12:51:54
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
páska není problém, spíš musím vymyslet jakou šířku - ráfky jsou GE35 tj. 35 mm šířka a co jsme ot tak prohlížel tak je páska ještě malinko ohlá nahoru ke krajům tj. jako širší ale to se musí strašně blbě aplikovat, přišlo by mi lepší když bude široká akorát - ale je ot tam takhle od výroby
Tak jsem googlil a fakt má být o 2 mm širší než vnitřní šířka ráfku
Naposledy editováno 23.03.2022 15:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
foxdive píše: Ja teď daval duši do bezduse duše mě prostě přijde lepší ale já jezdím hovno no
Já na novým SJ taky nechávám duše. Bezduše a nové pláště jsem udělal na předešlém SJ a v terénu to skoro nepoznal. Když je správnej tlak (předek 1,6 a zadek 1,8) kvalitní plášť (Specialized Butcher grid a Eliminator grid trail, nebo jak se to jemenuje) a hlavně kvalitní tlumení, tak je ten rozdíl zanedbatelný. A když to nezalepí mléko, stejně tam musíš vrazit duši a ten bordel okolo, než to v lese přezujseš, mrdat.
Na víc, mléko vysychá, dvakrát za sezonu to zezut, dolét, hovno vím, kolik toho uvnitř je. Pak sa tam udělá "ježek" atd.
Neshledal jsem na tom žádný extra bonus, než víc práce a jebání. Jsem hovno jezdec, ale asi to na kole úplně nepotřebuju.
Honza-TA950 píše: Stev> díky za info, nipl je prasklý - to mě docela překvapilo čekal jsem že praskne drát, proto musím spodem
páska není problém, spíš musím vymyslet jakou šířku - ráfky jsou GE35 tj. 35 mm šířka a co jsme ot tak prohlížel tak je páska ještě malinko ohlá nahoru ke krajům tj. jako širší ale to se musí strašně blbě aplikovat, přišlo by mi lepší když bude široká akorát - ale je ot tam takhle od výroby
Tak jsem googlil a fakt má být o 2 mm širší než vnitřní šířka ráfku
mam pasku 25 mm a uz na sesti rafcich 30mm funguje v pohode, dal bych 30 nebo 35. Jeste chci experimentovat s uzsim paskem kterej by zakryl jen tu drazku, ale to mozna nebude fungovat. Podle me o neco uzsi nevadi. Vyjimka byly assassinovi rafky, kterej ma vyplet vyosenej od stredu, tam to fakt chtelo sirsi. Navic tam mel problem s tesnosti kolem ventilku, jak to tam mel sikmy.
e: ohlou ke krajim ji nemam nikdy, spis je mezera par mm od kraje nebo je oriznu u kraje na uzkym rafku. Ale internet rika to co pises ...
na obrazku je taky 25 paska na 30 rafek, a jsou tam cca 3mm od kraju, pri moji aplikaci to nevadi
Naposledy editováno 23.03.2022 16:48:38
drippera píše: Já na novým SJ taky nechávám duše. Bezduše a nové pláště jsem udělal na předešlém SJ a v terénu to skoro nepoznal. Když je správnej tlak (předek 1,6 a zadek 1,8) kvalitní plášť (Specialized Butcher grid a Eliminator grid trail, nebo jak se to jemenuje) a hlavně kvalitní tlumení, tak je ten rozdíl zanedbatelný. A když to nezalepí mléko, stejně tam musíš vrazit duši a ten bordel okolo, než to v lese přezujseš, mrdat.
Na víc, mléko vysychá, dvakrát za sezonu to zezut, dolét, hovno vím, kolik toho uvnitř je. Pak sa tam udělá "ježek" atd.
Neshledal jsem na tom žádný extra bonus, než víc práce a jebání. Jsem hovno jezdec, ale asi to na kole úplně nepotřebuju.
drippera píše: Já na novým SJ taky nechávám duše. Bezduše a nové pláště jsem udělal na předešlém SJ a v terénu to skoro nepoznal. Když je správnej tlak (předek 1,6 a zadek 1,8) kvalitní plášť (Specialized Butcher grid a Eliminator grid trail, nebo jak se to jemenuje) a hlavně kvalitní tlumení, tak je ten rozdíl zanedbatelný. A když to nezalepí mléko, stejně tam musíš vrazit duši a ten bordel okolo, než to v lese přezujseš, mrdat.
Na víc, mléko vysychá, dvakrát za sezonu to zezut, dolét, hovno vím, kolik toho uvnitř je. Pak sa tam udělá "ježek" atd.
Neshledal jsem na tom žádný extra bonus, než víc práce a jebání. Jsem hovno jezdec, ale asi to na kole úplně nepotřebuju.
zalezi jak to kdo dela. Muzes mliko pravidelne menit nebo dolevat, nebo nedolevat, vozit s sebou lahvicku a v pripade defektu dolit, dofouknout, otocit kolo dirou dolu a chvili pockat. Tak to delam ja, ale treba zavodnik xc to tak samozrejme delat nemuze.
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
S tím pivovarem to máme podobný. Až začínám mít mít pocit, že jsem to kolo zaměnil za motorku jenom k vůli tomu pivu!