
Naposledy editováno 03.12.2021 22:23:18
1 reakcí na tento příspěvek Test BMW R 1250 GSA
1 reakcí na tento příspěvek Test BMW R 1250 GSA
Do terénu by som ju nebral, lebo už mám niečo odjazdené na ťažkej GS v teréne.
Vie rýchlo, vie pomaly, vie diaľnice vie si zašportovať na kľukatej ceste...
Akurát som si povedal, že ma vlastne serie to, že ma na nej nič neserie. Už ani netrasie ako tie staré. Gyroskop nič... hotovo.
1 reakcí na tento příspěvek Test BMW R 1250 GSA

To co tam, ale předváděl na tom jeho poligonku je malinko k smíchu. Ta mašina zvládne daleko víc. Záleží jen kdo má opratě v ruce

Tohle vlákno bude žít do ledna 22



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA

... ale za chvíľu prídu hejty od ľudí ktorí na rok nikdy nesedeli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA
Destroyer píše: (...) popri GSA 1250 cesťáky typu RT či Goldwing mi vôbec nedávajú zmysel... Do terénu by som ju nebral (...)
Jasné, lebo cestné enduro na ceste dáva väčší zmysel ako turistická motorka... napríklad má asi teda prednosť zbytočne vysokého ťažiska?

Ale co si budeme povídat, s takvou těžkou krávou do většího terénu, no....
Cesťák je to samozřejmě skvěvlej a benefit je, že se s tím nechá bez obav projet i lehčí terén.
Jinak do terénu bude vždycky lepší buď čistokrevný enduro a nebo ještě líp kroska

1 reakcí na tento příspěvek Test BMW R 1250 GSA
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA
ja1 píše: ...,akorat mne vadí že tam přidali navíc vodní chlazení, další starost navíc
To jo,jednou za čas vyměnit chladící kapalinu,strašnej oser

Jak by si chtěl to stádo koní uchladit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA
Anti píše: To jo,jednou za čas vyměnit chladící kapalinu,strašnej oser ...


(tusim ze debatu o bezporuchovost vodniho chlazeni uz jsme vedli

1 reakcí na tento příspěvek Test BMW R 1250 GSA

Naposledy editováno 03.12.2021 14:45:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA
Destroyer píše: marna> keď ma ťažisko 250kg vo výške 55 cm je to predsa rozdiel ako mať ťažisko 350kg vo výške 45 cm. Momentovú rovnicu si dopočítaj sám...
Nech ďaleko neodbieham, zostanem v teriróriu Bavorov z Berlína: našťastie v praxi je tých rozdielov medzi RT a GS viac než čo vypočítaš rovnicou.
Pozerám, ty budeš teda taký laboratórny motorkár-teoretik s PC pripnutým na net

BTW Hovoril som už, to manipulovanie reality ti moc nejde - GS 249 kg vs RT 279 kg... teraz si to spočítaj

E-preklep
Naposledy editováno 03.12.2021 15:10:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA
ja1 píše: proc delat z jednoduchého vzduchem chlazeného motoru komplikovany vodník, postrada to jednoduchost motoru, ..
Tak jasně,mohl to být prastarý vzducháč,ideálně s nuceným ovládáním výfukového ventilu,kladívkama v zapalování a knotovým karburátorem

Pro dělat? Protože konkurence nespí?Těch 80 Kw ze vzducháče dnes nikoho neohromí,obzvlášť když konkurence nabízí mnohem víc. A pak tu máme normu Euro....
Anti píše: (...) Těch 80 Kw ze vzducháče dnes nikoho neohromí,obzvlášť když konkurence nabízí mnohem víc.
Pozri kam to zdokonaľovanie GS doviedlo - je to drahý, komplikovaný a v teréne už schopnosť vyššej pilotáže vyžadujúci stroj, o ktorom niekto dokonca vysloví také kacírstvo, že super motorka, ale mimo silnici by som ju nebral

Mnohí velebia rad (4ventilový boxer) GS len preto, že nezažili robustný jednoduchý blbovzdorný 2ventilový R 80 GS / R 100 GS, čo aj na cestovanie aj do terénu vystačil asi s polovičným výkonom a žiadna nuda to nebola.
S emisnou normou máš pravdu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA
Anti píše: Tak jasně,mohl to být prastarý vzducháč,ideálně s nuceným ovládáním výfukového ventilu,kladívkama v zapalování a knotovým karburátorem
Pro dělat? Protože konkurence nespí?Těch 80 Kw ze vzducháče dnes nikoho neohromí,obzvlášť když konkurence nabízí mnohem víc. A pak tu máme normu Euro....
ja nepotrebuji na motorce litat 200 po dalnici, ja preferuji spolehlivost a funkcnost
A taky jsem si nevšiml že by bylo BMW někdy levné. Vždy to byla výkladní skříň technologických možností.Můžete naříkat že je to složité a drahé,ale pokud vím tak je to nejprodávanější stroj v Evropě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA

...to ma podrž


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kardany LC [1, 2] BMW R 1250 GS , BMW R 1250 RT, BMW R 1250 R, BMW R 1... | selkie | 59 | 26.4.2025 v 19:36 docent |
ATAS vs GS nebo [1, 2] BMW R 1250 GS Adventure, Honda CRF1100L Africa Twin ... | Jakub-1 | 57 | 11.3.2025 v 12:02 MMARTINK |
jaký používáte TOP CASE na 1250 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1250 G... | FM12 | 9 | 22.2.2025 v 18:58 Kulhys |
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Vibrování řídítek BMW R 1250 GS Adventure | Kajatko | 10 | 8.4.2024 v 13:26 Kajatko |