globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Test BMW R 1250 GSA
3.12.2021 v 06:53
Asi tak



Naposledy editováno 03.12.2021 22:23:18
Předchozí
1 2
Následující

Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 07:12 | Nahoru | #1
jen ta cena je fakt hrozná!!

1 reakcí na tento příspěvek Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 07:24 | Nahoru | #2
Což Sršeň, ten už toho nakecal o motorkách.

Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 08:36 | Nahoru | #3
Motorka je to pěkná,jen je to spíš promo video než nezávislý test. Jak na začátku Sršeň říká, že tyhle motorky nemá rád,to je klasický marketingový fígl.

Naposledy editováno 03.12.2021 08:36:55

1 reakcí na tento příspěvek Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 09:38 | Nahoru | #4
musím s ním súhlasiť, jazdil som na nej (a aj na iných konkurenčných) tento rok. Podľa mňa dokonalá motorka, popri GSA 1250 cesťáky typu RT či Goldwing mi vôbec nedávajú zmysel...
Do terénu by som ju nebral, lebo už mám niečo odjazdené na ťažkej GS v teréne.
Vie rýchlo, vie pomaly, vie diaľnice vie si zašportovať na kľukatej ceste...
Akurát som si povedal, že ma vlastne serie to, že ma na nej nič neserie. Už ani netrasie ako tie staré. Gyroskop nič... hotovo.

1 reakcí na tento příspěvek Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 09:41 | Nahoru | #5
JJ souhlas až na to jak hned na začátku řekne, že s tím může do terénu i dement. !!! NEMÚŽE !!!
To co tam, ale předváděl na tom jeho poligonku je malinko k smíchu. Ta mašina zvládne daleko víc. Záleží jen kdo má opratě v ruce
Tohle vlákno bude žít do ledna 22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 09:45 | Nahoru | #6
MartasUS> spíš možná do ledna 23
... ale za chvíľu prídu hejty od ľudí ktorí na rok nikdy nesedeli.

(reakce na) Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 09:56 | Nahoru | #7

Destroyer píše: MartasUS> spíš možná do ledna 23
... ale za chvíľu prídu hejty od ľudí ktorí na rok nikdy nesedeli.



jj asi i do '23 Ty hejteři jsou právě ti co ten plamínek pořád rozdmýchávají

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 10:05 | Nahoru | #8

Destroyer píše: (...) popri GSA 1250 cesťáky typu RT či Goldwing mi vôbec nedávajú zmysel... Do terénu by som ju nebral (...)



Jasné, lebo cestné enduro na ceste dáva väčší zmysel ako turistická motorka... napríklad má asi teda prednosť zbytočne vysokého ťažiska?

Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 10:11 | Nahoru | #9
Video, super a že to je perfektní mašina o tom není pochyb.
Ale co si budeme povídat, s takvou těžkou krávou do většího terénu, no....
Cesťák je to samozřejmě skvěvlej a benefit je, že se s tím nechá bez obav projet i lehčí terén.
Jinak do terénu bude vždycky lepší buď čistokrevný enduro a nebo ještě líp kroska

1 reakcí na tento příspěvek Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 11:16 | Nahoru | #10
nemužes to srovnavat s kroskou, bmw je univeralní moto na cesty ,akorat mne vadí že tam přidali navíc vodní chlazení, další starost navíc

(reakce na) Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 12:09 | Nahoru | #11
FJRPEPA> Přesně tak Pepe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 13:12 | Nahoru | #12

ja1 píše: ...,akorat mne vadí že tam přidali navíc vodní chlazení, další starost navíc


To jo,jednou za čas vyměnit chladící kapalinu,strašnej oser
Jak by si chtěl to stádo koní uchladit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 13:23 | Nahoru | #13
marna> keď ma ťažisko 250kg vo výške 55 cm je to predsa rozdiel ako mať ťažisko 350kg vo výške 45 cm. Momentovú rovnicu si dopočítaj sám...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 13:31 | Nahoru | #14

Anti píše: To jo,jednou za čas vyměnit chladící kapalinu,strašnej oser ...

... jasne - a semtam gufero/gufera mezi olejem a vodou, cerpadlo, vetrak, hromadu cidel, tesneni pod hlavou, deravej chladic ...

(tusim ze debatu o bezporuchovost vodniho chlazeni uz jsme vedli )

(reakce na) Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 14:04 | Nahoru | #15
Medved> Vycházím z toho že se jedná o novou motorku, takže bude pár let klid.
Holt se jednou za čas udělá těsnění vodní pumpy,no...

1 reakcí na tento příspěvek Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 14:34 | Nahoru | #16
proc delat z jednoduchého vzduchem chlazeného motoru komplikovany vodník, postrada to jednoduchost motoru, přínosem vidím saní do valce horem, ale ten už mneli poslední 1200 , na druhou stranu eko ochranci budou spokojeni

Naposledy editováno 03.12.2021 14:45:37

Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 14:50 | Nahoru | #17
Jak chcete bez vodniho chlazeni udelat asi EU normy? A uz vubec bych z toho nedelal nejakou poruchovou vec. Cim chladite motor v aute? Chladice pohlidaj valce a tuna doplnku Tuuuuuratech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 15:09 | Nahoru | #18

Destroyer píše: marna> keď ma ťažisko 250kg vo výške 55 cm je to predsa rozdiel ako mať ťažisko 350kg vo výške 45 cm. Momentovú rovnicu si dopočítaj sám...


Nech ďaleko neodbieham, zostanem v teriróriu Bavorov z Berlína: našťastie v praxi je tých rozdielov medzi RT a GS viac než čo vypočítaš rovnicou.
Pozerám, ty budeš teda taký laboratórny motorkár-teoretik s PC pripnutým na net

BTW Hovoril som už, to manipulovanie reality ti moc nejde - GS 249 kg vs RT 279 kg... teraz si to spočítaj

E-preklep

Naposledy editováno 03.12.2021 15:10:26

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 15:17 | Nahoru | #19

ja1 píše: proc delat z jednoduchého vzduchem chlazeného motoru komplikovany vodník, postrada to jednoduchost motoru, ..


Tak jasně,mohl to být prastarý vzducháč,ideálně s nuceným ovládáním výfukového ventilu,kladívkama v zapalování a knotovým karburátorem
Pro dělat? Protože konkurence nespí?Těch 80 Kw ze vzducháče dnes nikoho neohromí,obzvlášť když konkurence nabízí mnohem víc. A pak tu máme normu Euro....

Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 15:26 | Nahoru | #20
jasně, proc jezdit na počítač do servisu když si to mohu opravit sám na silnici

Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 15:29 | Nahoru | #21
auta taky mužou jezdit na naftu a na močovinu stejně tak i starší na topny olej

Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 15:30 | Nahoru | #22
diky ekologum si za chvíly ani nezozdelas venku ohýnek

(reakce na) Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 15:40 | Nahoru | #23

Anti píše: (...) Těch 80 Kw ze vzducháče dnes nikoho neohromí,obzvlášť když konkurence nabízí mnohem víc.



Pozri kam to zdokonaľovanie GS doviedlo - je to drahý, komplikovaný a v teréne už schopnosť vyššej pilotáže vyžadujúci stroj, o ktorom niekto dokonca vysloví také kacírstvo, že super motorka, ale mimo silnici by som ju nebral Časť klientely GS sú prosto snobi. Vidím jasnú paralelu s Mercedesom triedy G.

Mnohí velebia rad (4ventilový boxer) GS len preto, že nezažili robustný jednoduchý blbovzdorný 2ventilový R 80 GS / R 100 GS, čo aj na cestovanie aj do terénu vystačil asi s polovičným výkonom a žiadna nuda to nebola.

S emisnou normou máš pravdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 15:57 | Nahoru | #24

Anti píše: Tak jasně,mohl to být prastarý vzducháč,ideálně s nuceným ovládáním výfukového ventilu,kladívkama v zapalování a knotovým karburátorem
Pro dělat? Protože konkurence nespí?Těch 80 Kw ze vzducháče dnes nikoho neohromí,obzvlášť když konkurence nabízí mnohem víc. A pak tu máme normu Euro....


ja nepotrebuji na motorce litat 200 po dalnici, ja preferuji spolehlivost a funkcnost

Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 17:08 | Nahoru | #25
Ale chlapci,kudy se posouvá vývoj určuje skupina lidí která kupuje nové stroje,ne srdcaři...
A taky jsem si nevšiml že by bylo BMW někdy levné. Vždy to byla výkladní skříň technologických možností.Můžete naříkat že je to složité a drahé,ale pokud vím tak je to nejprodávanější stroj v Evropě...

Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 17:13 | Nahoru | #26
No veď to je toľko tých snobov a asi rapperov

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 19:54 | Nahoru | #27
marna> 10 ročný chlapček z Dubnice s prázdnym profilom čo ešte nikomu nepomohol a napísal 20 príspevkov sa tu do mňa naváža a chytračí tu ako jediný oponent
...to ma podrž

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 20:12 | Nahoru | #28
Destroyer > Dubnice je neco jako u nas Senochrupy-Zmrdov?

Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 20:12 | Nahoru | #29
A já si teď všiml,že autor vlákna je ten milý člověk co mi poslal moc hezké soukromé zprávy.No tak se mu omlouvám,že mu zasírám vlákno

(reakce na) Test BMW R 1250 GSA

3.12.2021 v 20:36 | Nahoru | #30
Kubák> možno, ale ja neviem, zatiaľ to vyzerá že sú tam len šikovné deti nám ostatným zostáva dúfať že z toho vyrastú
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ATAS vs GS nebo [1, 2] BMW R 1250 GS Adventure, Honda CRF1100L Africa Twin ... Jakub-1 46 Dnes v 07:47 Zdenek1976
ESA R1250GSA BMW R 1250 GS Adventure Kajatko 3 18.3.2024 v 10:06 padr
Diagnostika na servis r1250gsa BMW R 1250 GS Adventure Kajatko 10 30.1.2024 v 12:24 crestik
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Havarijní pojištění BMW R 1250 GS Adventure Masér_Praha 20 14.12.2023 v 15:14 Pet1970

TOPlist