Ahoj, můžu dodat, že přeci jen v Hondě něco málo opravili (ale trvá jim to hrooóóózně dlouho).
Letošní svolávačka asi z února 2023 na možné selhání/vynechání motoru přinesla toto, po ujetí 6000km můžu konstatovat (celkově 38000km najeto) :
- Automatické denní svícení (sice o tom svolávací akce nebyla, nebo to s tím souvisí) konečně funguje, doopravdy samo aniž by se jen tak z ničeho nic po např. projetí pěti tunelů vyplo.
- Chcípání se kterým se u tohoto stroje potýkám se mnohonásobně zlepšilo. Sice to není 100% odstraněné, ale nechová se to jak přes kopírák úplně nečekaně... dokonce mám i tušení kdy k tomu dojde (neumím momentálně popsat jak, ale dejme tomu na "půl" vteřiny dopředu vím, že to zakopne (i třeba na tom kruhovým objezdu)... je to smutné, ale považuji to za úspěch .
Vestavěná f-ce mlhovek se ale sama vypíná... v menu zapnuto, za neurčitý čas se světla spolu s kontrolkou vypnout, přitom navolené je to stále na zapnuto (!)... je to krám. Oživit to jde většinou bez záruky až po vypnutí a zapnutí zapalování.... stále se jim tam patrně něco laguje, tak jako ta jejich slavná načítací obrazovka, která dopředu říká s trhavou grafikou loga Africa Twin jak moc je to vychytaný
Svolávací akce:
Původní úvod z roku 2020:
Ahoj, budu rád pokud si zde sdělíme dojmy z nový Afriky 1100.
Osobně mohu sdělit, že jisté motorické necnosti jsem s tím už zažil, z toho několik jako přes kopírák z Afriky 1000, ty co jsem ze starých diskuzí našel a osobně jsem se s nimi setkal dávám níže jako printscreeny do příspěvku. Než jsem si je nedávno vyhledal, drobek zamrzelo, že věci od představení litru v roce 2016, nijak výrazně nebyli eliminovány.
Nechci aby toto téma vyznělo jako pomluva. Má pomoci všem co si chtějí sdělit anomálie, posloužit jako potvrzení či vyvrácení vnímaného problému. Tento problém zde řešit, druhým poradit pokud naleznou řešení.
Mimochodem, pokud jsem správně pochopil problémy u litru, tak se vyskytují převážně u manuálních převodovek, DCT na to choulostivé není. Dost často chcípání bejvá u vrknutí plynem, "meziplynu"...
Naposledy editováno 22.07.2023 22:25:44
Druhý problém, ten som už aj riešil na prvom servise, občas sa mi stane (nie vždy), že páčka prednej brzdy mi zíde skoro až na doraz. Brzdová kapalina sa mi nestráca, nezdá sa , že by niekde niečo tieklo , v servise mi to odvzdušnili , ale už mi to urobilo zas. Tak neviem čo s tým, prednú brzdu by som chcel mať určite v 100 % stave.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
A ta kombinace řazení se jak objednává nebo jak to funguje?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Naposledy editováno 27.07.2021 21:58:34
dave-lister píše: LuigiCB1300> Ono dost záleží jak si nastavíš předpětí zadní pružiny, tedy to jak se ti motorka zasedne když si na ní sedneš. Správně to máš mít seřízený na 30% z celkového zdvihu.
ted jsem zjistil ze mi to v servsiu dali zas moc nizko tak jsem steloval a zjistil ze mají v návodu chybu .. pravy svetlo se reguluje stejne jako levý tzn proti smeru hod. rucicek se i pravy svetlo zvedá nahoru ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Velké pozitivní překvapení, jak je po rozjetí pocitově lehoučká. 21 přední kolo je na mě a mé jezdění velké a je to prostě zatáčkách cítit. Víc jsem čekal od motoru, protože před pár dny jsem testoval V-Strom 1050 a tam ten motor tahal víc. Zpětně musím říct, že ta Suzuki mi překvapivě seděla víc (vzhledově ovšem jednoznačně Africa).
Co jsem ovšem na ATASu nepochopil je to originální sedlo. Takové sedlo na cestovní motorku? To bych měnil jako první. Zadek mě bolel už při usednutí.
Tolik lidí, tolik chutí, proto tolik druhů motorek.
V-Strom 1050: Výkon 79 kW / 8500 ot/min Točivý moment 100 Nm / 6000 ot/min
ATAS 1100: Výkon 75 kW / 7500 ot/min, Točivý moment 105 Nm / 6250 ot/min
Tady asi výkonově od ATASE čekat něco navíc proti V-Stromu moc nelze. Tedy jen dotaz na jaký režim jsi s ATAS jezdil a jaký výkon motoru měl nastaven ?
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
ATAS mi nesedl jinými věcmi...21 kolo, sedlo... Škoda. Je to jedna z nejkrásnějších motorek.
Naposledy editováno 13.08.2021 11:04:17
Minulý rok jsem zkoušel Versys 650 se 17 kolem a klidně bych snesl i to.
Ale znám dost lidí, co Afriky mají a stejně jezdí jen silnici.
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Naposledy editováno 14.08.2021 22:42:43
2 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Ahoj, mě Africa 1100 stále žere olej. Vychází mě to 133 ml na 1000 km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Oldag píše: Dan-2013> Mě 1000 nežere skoro nic,od výměny k výměně nedolívám,skoro bych řekl,že jí máš blbě zajetou.
teď sem tam nedávno u vás byl trochu pojezdit a zrovna na Africe nevím kolik zrala oleje a benzínu málo1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Origo padaci rámy na Afriku Honda CRF1100L Africa Twin | Tycik1 | 4 | Včera v 11:23 Tycik1 |
Propojení android auto Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | fanda5 | 2 | 2.6.2024 v 16:47 fanda5 |
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 63 | 21.5.2024 v 17:26 Metric |
Konfigurace Hondy Africa Twin Adven... [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Bigbear | 58 | 19.5.2024 v 10:17 Bigbear |
Afrika Twin 2024 Honda CRF1100L Africa Twin | JAVR | 13 | 18.4.2024 v 11:02 JAVR |