1 reakcí na tento příspěvek Startovat auto se spojkou nebo bez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovat auto se spojkou nebo bez
Alfa70: u MHEV je to startergenerator , některe značky pouzivaji ten reverzni alternator...
Vojín Kefalín, čo si predstavujete za rozdiel medzi startergeneratorom a reverzním alternátorem? Inak štartérgenerátor sa používa len v niektorých posledných generáciách áut, roky sa používal takmer výhradne len štartér. Dovolil by som si tvrdiť, že pred Euro V to nemal okrem hybridov nikto - potrebuje to celkom výkonnú elektroniku, čo obyčajné auto inak na nič nepotrebuje.
Edit: hráme sa na slovíčkarenie a považuješ za štartérgenerátor len elektromotor hybridu?
Naposledy editováno 05.04.2021 20:46:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovat auto se spojkou nebo bez
1 reakcí na tento příspěvek Startovat auto se spojkou nebo bez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovat auto se spojkou nebo bez
Čépa85 píše: assassin> Asi nemoc Peugeotů. Já takhle jel s benzínovou 306 do servisu 3x. Na křižovatce jednička přes startér, a pak už normálka bez spojky. Chtělo to jen trochu citu v pravé nože a pazouře. To už je taky pár let.
Tak nemoc aut s lankem, že se přetrhne lanko. U kapalinového ovládání odejde jeden z válců. U obou systémů pak může dojít k únavě něčeho mechanického na ložisku. U ojetého auta se to prostě stane.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovat auto se spojkou nebo bez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovat auto se spojkou nebo bez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovat auto se spojkou nebo bez
I v automatických převodovkách je parkovací "kvalt" přestože je to mechanika navíc, která pro jízdu nemá použití. Z dobrého důvodu to tam automobilky dávají, ač to znamená nějaké výrobní náklady (automobilky šetří každý halíř) a auto je i tak vybaveno parkovací brzdou.
1 reakcí na tento příspěvek Startovat auto se spojkou nebo bez
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovat auto se spojkou nebo bez
Borntobewild píše: A z jaký strany se má správně loupat banán?
Čau tak toto viem presne. Pri lúpaní banánu musíš využiť fen-šuej mužský a ženský princíp. Ide totiž o jing a jang. , lúpanie banánu pôsobí na potenciu a preto muži musia baná lúpať z toho správneho konca a ženy z opačnej strany. No,už som normálne postihnutý z tohoto fóra , pri štartovaní ráno som stlačil spojku , už som celý vyonačení z Kratimírovho pindíka a teraz toto štartovanie a k tomu som na dôvažok som sa dočítal o tej ručnej brzde, som z toho už celkom na nervy.
1 reakcí na tento příspěvek Startovat auto se spojkou nebo bez
Jáj, poznámka k tej ručnej brzde, nech sa niekto neopováži na Fóbii hattatítla power parkovať na kopci bez zatiahnutej ručnej brzdy, len zo zaradeným kvaltom. totiž tie nákoupné vozíky , hlavne tie dvojvačkovce, , u nich povolí ten hydraulický šponovák a keď na kopci premôže váha auta kompresiu motoru a pootočí nedajbože kľukovkou tak sa stane čo???? soudruzi , ten bicyklový reťaz, čo tí retardi dali na rozvod preskočí a je to v riti. Ten nešťastný motor sa ešte stále vyrába a zmenili názov na MPI a že JOY, jojojoj, retiazku už dali ozubenú. Keď to parkuje hore brehom tak sa môže dokonca povoliť celý rozvod , ten nie je zaistený perom , len trením, aretuje sa to cez kolíky pri montáži, vačka voči kľuke nasadíš plechové kolieska a hurá. Keby to uvidel Kerut , čo vymysleli tak sa zrúti. Čo za hovná sa teraz vymýšľajú v tých autách hrôza des.
1 reakcí na tento příspěvek Startovat auto se spojkou nebo bez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovat auto se spojkou nebo bez
kerut píše: krokos = nejlepsi prispevky
Čau, keď si už to prečítal, videl si ten rozvod v tej fóbii? To kedy vymysleli ten kafemlejnek? 1998 rok? A akú tam dali retiazku ? také sa používali niekedy v roku 1975, asi. Ešte šťastie, že nevyrobil drevené piesty. Ďakujem za pochvalu.
1 reakcí na tento příspěvek Startovat auto se spojkou nebo bez
Co se týče Krokoše, tak všichni víme, že je to zaměstnanec M.cz a je placen od návštěvnosti. A kromě tohodle nicku má ještě Kraťomír, Malgranda, ZávodničekBeďa, Yeuop...
3 reakcí na tento příspěvek Startovat auto se spojkou nebo bez
Tak jeste jednou pro Moto68: u koncernovych aut jsi tohoto dilematu zcela usetren, jinak nez se spojkou nenastartujes a ted pozor ! Rozuzleni:
Predstav si, ze v praxi vydrzi auta co byla startovana se spojkou uuuuuplne stejne jako ta co byla startovana bez spojky a vis proc ? Nevis, ale povim ti to - pripadny problem s opotrebenim lozisek se projevi davno za hranici rentabilni opravy, tj. V dobe, kdy ma auto najeto takove statisice kilometru ze uz to realne nikdo opravovat nebude a bud se da cely druhy motor z vrakace nebo jde auto do smelcu.
Proto je to diskuse o hovne - protoze kazdej kdo nema v hlave nasrano vi, ze je fuk, jestli spojku mackas nebo ne, stejne jako to jestli jezdis v textilu/kuzi atd...
karf píše: Smysl to má a šetří to hlavně spojku. Když jsem na služební oktávce cestou z rakous kdesi u Salzburgu prošlápl spojku až na podlahu, vzpomněl jsem si na každej start se spojkou a když jsem si představil nedělní superdrahou možnost odtahu až do vzdálené čr, tak jsem při každém zařazení na tvrdo bez spojky vzpomínal, jak jsem pravidelně podřazoval a meziplynem (2x spojka). Takže za mě určitě spojku nemačkat. Šetříte nejen ty axiállágry, tak i spojkovej váleček. A to za těch 2400kč stojí.
To je zas pičovina Já mám v manuálu Honda Civic - spuštění motoru - plně sešlápněte pedál spojky, kup si novou Mazdu a že máš sešlápnout spojku před startem ti píše displej na palubovce a určitě to bude stejné i u jiných značek. Na šetření válečku ti seru protože za 25 let mačkání spojky u japonského auta ani nevím co to je ale zato to myslím že to budou moc dobře vědět u značky Škoda Peněz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovat auto se spojkou nebo bez
karf píše: Smysl to má a šetří to hlavně spojku. Když jsem na služební oktávce cestou z rakous kdesi u Salzburgu prošlápl spojku až na podlahu, vzpomněl jsem si na každej start se spojkou a když jsem si představil nedělní superdrahou možnost odtahu až do vzdálené čr, tak jsem při každém zařazení na tvrdo bez spojky vzpomínal, jak jsem pravidelně podřazoval a meziplynem (2x spojka). Takže za mě určitě spojku nemačkat. Šetříte nejen ty axiállágry, tak i spojkovej váleček. A to za těch 2400kč stojí.
Takže za jízdy řadíš co nejméně, aby se neopotřebovával spojkový válec (je to ocelový váleček s těsněním a pružinkou v hliníkovém obalu, rozhodně jde koupit levněji, pokud nestačí vyměnit to těsnění a výměnu zvládneš na parkovišti, pokud máš hadičku a flašku brzdovky).
Také pokud možno nebrzdíš, protože brzdové pístky jsou konstrukčně identické, jejich těsnící kroužky také nejsou věčné.
Auta devadesátých let jsou pryč, pokud chcete jezdit rozpočtovými šunty (v podstatě vše vyrobené v tomto tisíciletí) tak se musíte naučit si poradit tak jak to uměli naši předci v žigulech, stodvácách a Favoritech, protože někam tam se spolehlivost moderních aut dostala po letech brutálního tlaku na snižování výrobních nákladů.
Takže s novějším autem patří do kufru bedna nářadí, náhradní čidla a další "spotřebák" dle modelu, montérky a diagnostiku do mobilu. Spolehlivé auto nekoupíte, už se nevyrábějí.
Naposledy editováno 07.04.2021 18:00:57