Jak to máte s dovolenou v zahraničí? Jedete vždycky jen a pouze na moto, protože člověk je tak víc součástí měnícího se okolí, nebo jsou dovolené, kdy chcete být přeci jenom víc schovaní, takže sáhnete po offroadu.?
Jaký jsou vaše důvody.?
Kjá začnu; do zahraničí jezdím jenom na mašině, a to z důvodu, že se se svým Patrolem tak daleko bojím :D ale doposud jsem ani nepocítil potřebu, abych musel jet autem, spíš je to zvědavost..
Jinak po Čechách jezdím autem zdatně. Jednu dobu dokonce každý víkend. Dost mě to baví, ale příhodnejch cest je tu málo, takže si člověk koleduje... Ale jinak je to paráda! V tom autě člověk nikam nespěchá a má čas vejrat okolo..
Naposledy editováno 28.12.2020 07:36:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
Drakl píše: kerut> údajně je nej pod kapotou mít Holden 2,2.
A co třeba GAZela? Rsfsrford 4x4?
Kámoš měl Pajero a teď má Nivu, ubylo problémů i místa...
Jinak za mě V3S a T 815 8x8
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
To je auto spíš tak do lesa v místě, než se s tím snažit někam dojet.. Otázkou je, zdali a o kolik je ta Praga horší, než Unimog..
A jestli je pravda, že lovil kočky mezi tupláky, tak je fajn, že karma funguje
selkie píše: kerut> vejda je hlavně strašidelně pomalá.. Běžná rychlost na silnici (na šípech) cca 60, když jsi jel rychleji, začaly se dít věci.. Na silničních gumách to bylo znatelně lepší, ale ty zase neměly žádnou trakci v terénu. Po "úpravě" čerpadla uměla ta věc jet skoro 90, ale ten motor dostával strašnej záhul, si myslím...
To je auto spíš tak do lesa v místě, než se s tím snažit někam dojet.. Otázkou je, zdali a o kolik je ta Praga horší, než Unimog..
A jestli je pravda, že lovil kočky mezi tupláky, tak je fajn, že karma funguje
k ty Vejtre jen tolik, ze je to mrdka pred 20 lety, kdy to jeste realne jezdilo... kazdej ridic prosil, aby mohl jezdit Tatrou... historky starejch zbrojnosu, kam vsude Vejtra vyjede jsou sice legendarni, ale to umi kazdy moderni auto taky, a s vetsi jizdni pohodou...
Kazdopadne, kamarad ma eSpetku... tak se docela tesim, az me v ni sveze...
1 reakcí na tento příspěvek Offroad vs enduro, jak to máte
Vilem> ohledne te prujezdnosti teda nevim, bud mam zkresleny predstavy co se da projet cestovnim endurem (jezdil jsem jen lehce na EXC, ale pocitam ze nalozeny cestovni projede spis min nez vic ne ?) nebo ty co se da projet tim autem BTW stopu budes resit spis na moto, s autem se "mezi dve prekazky" proste bud vejdes nebo nevejdes, a nemuzes si moc vybirat jestli ten kamen nebo diru objedes ci projedes....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
Myslel jsem si ale, že autem jde projet víceméně to samé, možná i víc...
Asi záleží na řidiči - já jako lempl možná projedu ten stejný prd na motorce i v aute
1 reakcí na tento příspěvek Offroad vs enduro, jak to máte
Jestli jsi na exc jel jednou, nemas nejspis vubec predstavu co se na tom da jet kdyz to umis, ja mam v offu treba 70mth a neumim vlastne nic...
po cestach (i lesnich, rozbitejch) urcenejch pro auto projedes i s troskou sikovnosti s beznym autem na silnici... (starickou, nevykonnou 105kou jsme kdysi vykrosili po louce na hrebecnou az k jame tamejsiho znameho dolu) ...v terenaku to projedes bez sikovnosti a rychlejs ale na cestach vetsinou neradis ani 4x4 natoz redukci..
...jako po lesnich a lesackejch cestach s tim umim "jezdit" i ja (vubec nemam B), to fakt neni teren, to je jizda jak s fabkou po asfaltu..
BTW napr. ten typek co byl ve zpravach ze stroskotal na jedlove.. znam tu cesto dost dobre, kdyby nebyl linej dat na to retezy tak tam i s timhle uplne v klidku vyjel (a po silnici ktera tam vede taky tim spis)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
Když vynechám nějaké extrémy na naviják, tak ani potuněný off-road prostě nemá proti velkému enduru šanci. Právě kvůli tomu, že s motorkou 99 % pro auto nepřekonatelných překážek nějak objedeš. Úplně stačí velbloudí tráva nebo velké šutry mezi skálou. S motorkou prokličkuješ, ale u auta řešíš každých pět metrů, kudy to projet a neurvat diferák nebo prahy. No a když někde zapadneš, tak dva lidé motorku povětšinou ven dostanou. Ale k vyproštění auta potřebuješ buďto (funkční) naviják nebo druhé auto.
Naposledy editováno 02.01.2021 15:23:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
jako jo, v takovym ceskym svicarsku nebo v ceskym raji by auto na motorku urcite nemelo snaci, to jo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
podle me si jel s nejakejma ofroudakama co maji jako cil te cesty proste tu cestu, a snazej se si to tudiz co nejvic "uzit" (tzn bavi je vymejslet a resit zbytecny problemy)
viz muj uplne prvni prispevek..
1 reakcí na tento příspěvek Offroad vs enduro, jak to máte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
2 reakcí na tento příspěvek Offroad vs enduro, jak to máte
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
assassin píše: Zajima me to, podle toho popisu maji kerut a kamaradi bud nadpozemske schopnosti, nebo zijeme v uplne jine realite..
A na tos přišel až teď?
Reagovat se mi tak nějak nechce, vím co umí projet vilemx na starý Africe
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
Strata> je les a les, ale tak husty lesy tu v evrope teda fakt nemame a skrz ostruzini nebo neprorezany maly stromy bych nejel ani na ty motorce..
jako nereknu s tou v3s nebo tatrou, ale s osobakem fakt projedes (co do velikosti) skoro cokoliv..
Wenca24 píše: TomElefant750> To je právě ono...jestli je zrovna vilemx reprezentativní vzorek
No každopádně lidí který projedou na enduru 200+ kilo těžkým neskutečný věci znám určitě velký desítky, videa ale nikam veřejně dávat nebudu
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek Offroad vs enduro, jak to máte
takovejch valu nebo skarp jsme uz prejizdeli.. problem nejsou valy, ani prudky kopce (vona ta frontera je docela lehka, oproti patrolu treba), problem jsou spis relativne maly ale cetny nerovnosti, typycky kameny o polomeru treba 0,3m nahusto.. kde je proste vejskovej rozdil vetsi nez svetla.. tam ma urcite moto vyhodu ze nejak proklickuje.. taky jsou problem ostrejsi diry, kde je potreba fakt brutalni najezdovej uhel, protoze to tam zapichnes, ledasco se da jet "nastorc" ale stejne.. mnohdy je to vzit lopatu a trochu to dno zplostit.. s moto jedine vjet dovnitr hodne na storc a vyjet taky tak.. pak samozrejme mista kam se nevejdes, ale nejakych skalnich prurev zas tolika nepotkas, to uz je spis takova teoreticka...
1 reakcí na tento příspěvek Offroad vs enduro, jak to máte
Ja s fronterou jezdil a tahali jsme jo traktorem uz jen z hodne rozbahnene polnacky. Takze mi proste nejde do hlavy jak s tim jezdíte lesem mezi stromama
Btw koleje napříč uz jste prejizdeli?
Naposledy editováno 02.01.2021 18:34:35
E: jj, kdyz je ostrejsi nasep je to drsny, navic to trosku hrabe, ale da se..
(a musis to ježt zase jako vsechno na storc, treba 45° samozrejme, na primo to tam povesis)
Naposledy editováno 02.01.2021 18:42:11