Ahoj, můžu dodat, že přeci jen v Hondě něco málo opravili (ale trvá jim to hrooóóózně dlouho).
Letošní svolávačka asi z února 2023 na možné selhání/vynechání motoru přinesla toto, po ujetí 6000km můžu konstatovat (celkově 38000km najeto) :
- Automatické denní svícení (sice o tom svolávací akce nebyla, nebo to s tím souvisí) konečně funguje, doopravdy samo aniž by se jen tak z ničeho nic po např. projetí pěti tunelů vyplo.
- Chcípání se kterým se u tohoto stroje potýkám se mnohonásobně zlepšilo. Sice to není 100% odstraněné, ale nechová se to jak přes kopírák úplně nečekaně... dokonce mám i tušení kdy k tomu dojde (neumím momentálně popsat jak, ale dejme tomu na "půl" vteřiny dopředu vím, že to zakopne (i třeba na tom kruhovým objezdu)... je to smutné, ale považuji to za úspěch .
Vestavěná f-ce mlhovek se ale sama vypíná... v menu zapnuto, za neurčitý čas se světla spolu s kontrolkou vypnout, přitom navolené je to stále na zapnuto (!)... je to krám. Oživit to jde většinou bez záruky až po vypnutí a zapnutí zapalování.... stále se jim tam patrně něco laguje, tak jako ta jejich slavná načítací obrazovka, která dopředu říká s trhavou grafikou loga Africa Twin jak moc je to vychytaný
Svolávací akce:
Původní úvod z roku 2020:
Ahoj, budu rád pokud si zde sdělíme dojmy z nový Afriky 1100.
Osobně mohu sdělit, že jisté motorické necnosti jsem s tím už zažil, z toho několik jako přes kopírák z Afriky 1000, ty co jsem ze starých diskuzí našel a osobně jsem se s nimi setkal dávám níže jako printscreeny do příspěvku. Než jsem si je nedávno vyhledal, drobek zamrzelo, že věci od představení litru v roce 2016, nijak výrazně nebyli eliminovány.
Nechci aby toto téma vyznělo jako pomluva. Má pomoci všem co si chtějí sdělit anomálie, posloužit jako potvrzení či vyvrácení vnímaného problému. Tento problém zde řešit, druhým poradit pokud naleznou řešení.
Mimochodem, pokud jsem správně pochopil problémy u litru, tak se vyskytují převážně u manuálních převodovek, DCT na to choulostivé není. Dost často chcípání bejvá u vrknutí plynem, "meziplynu"...
Naposledy editováno 22.07.2023 22:25:44
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Kdyz das uplne plnej, tak motorka jede stejne, at tam mas jakykoliv jizdni rezim nebo jakekoliv otacky.
Pokud treba nad 5.000 otacek pri Gravelu otocis heft na 75 %, je to stejne, jako kdyz na Tour otocis heft jen do pulky.
Kdyz na Gravel v nizkych otackach otocis heft do pulky, motorka prida stejne, jako kdyz na Tour otocis heftem jen do ctvrtky.
Proste to je prepinatko, jestli kdyz budes rukou tocit do pul otacky heftu, tak chces jet na litrove Africe, 1150 GS, stare Africe, nebo Dominatorovi :)
Naposledy editováno 25.08.2020 18:33:19
Jelikož jsem to 100% nevěděl tak jsem si hold objednal přímo v Hondě za raketku. Zkoušel jsem "levnější" NISSIN i přes Bonmoto, ale 13.7.2020 mi na přední odpověděli takto: "Bohužel NISSIN z námi neznámého důvodu vůbec přední brzdové destičky na Africu nenabízí a nedokážeme je tedy objednat."
PS: Kdyby měl někdo dotazy proč řeším brzo brzdy, tak jelikož jsem s tím nějak intenzivně vzádu brzdil... objednal jsem hold destičky nové. Ano oni píší o předních, akorát já mám ze zvyku si vždy do zásoby koupit oboje. případně foto stavu desek
Naposledy editováno 01.09.2020 19:25:17
Tak na 1100 to teda to samý nebude... pod sedlem je 8-pin a vepředu odhaleny jen 2-piny.
Pod sedlem 8-PIN
Hrubým měřením:
1x kostra
2x stálých 12V
1x 12V po zapnutí zapalování
1x zbývající neměřen
Zbylé tři zdířky jsou prázdné
Na bokách obou kapot, nezapojené postranní 2-PIN
Hrubým měřením:
1x kostra
1x neznámo, modrý vodič, ani na dálkové nereaguje (možná pouze má domněnka, že se to musí softwerově povolit, ale tomu nějak nevěřím)... doplnění, tak ano prý se to diagnostikou aktivuje, min. to, ze pod tlacitkem FN se ukryva i zapnuti mlhovek.
Pro ty co nemají zásuvku a chtěli by jí, foto odpojeného konektoru od zásuvky, pro porovnání s krytkou na modré vodiče - úplně odlišné 2-PIN konektory.
Pro demontáž kapot jsem použil návod "montáž chráničů chladiče".
Naposledy editováno 02.10.2020 21:09:13
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Zdroj: YouTube, Unboxing Jakarta
A vepředu má držák ani nevím na co... na nákupní košík
Naposledy editováno 10.10.2020 17:54:36
Takže kdyby to chtěl nějaký guru zkontrolovat, může mi říct co vše nesedí .
EXCEL - letecká pošta 30 dní
PNG - letecká pošta 30 dní
2 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Origo padaci rámy na Afriku Honda CRF1100L Africa Twin | Tycik1 | 4 | Včera v 11:23 Tycik1 |
Propojení android auto Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | fanda5 | 2 | 2.6.2024 v 16:47 fanda5 |
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 63 | 21.5.2024 v 17:26 Metric |
Konfigurace Hondy Africa Twin Adven... [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Bigbear | 58 | 19.5.2024 v 10:17 Bigbear |
Afrika Twin 2024 Honda CRF1100L Africa Twin | JAVR | 13 | 18.4.2024 v 11:02 JAVR |