potřeboval bych poradit nějaké cestovní enduro do 100 000Kč. Díval jsem se na DL650 nebo XL700 Transalp.
Je něco vhodnějšího, spolehlivějšího?
Bude to moje první moto, přechod ze skútru 125ccm po dodělání papírů. V autoškole jsem jezdil na FZ6-N, což je moje záloha v případě, že bych nesehnal vhodný cestovní stroj. Budu jezdit převážně silnice 80% a tak 20% horší cesta.
Hodně jsem na scootru cestoval, takže to samé bude i na moto.
Nechci zase nic extra starého.
Díky za tipy.
Nebo druhá možnost: připustit, že to může spadnout a namontovat pořádné padáky, blastry a tak
Vstrom , ST1050 od 2008 už má zvýšený riditka , VFR800 a instalovat zvýšení řídítek , starší multisrandu atd...
Hlavně v 28 letech jít úplně do cendura je trochu “být strejda”
Naposledy editováno 03.11.2020 10:06:52
2 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
Zavazadla by neměla být vysoko (obrovská topcase naložená 30 kg matroše člověka snadno přepere při parkování a pod.).
Boční kufry by neměly motorku extrémně rozšiřovat.
Tak že si vyber mašinu, na kterou existuje vhodné příslušenství (stojan, nosiče atd.), ale nenech se zblbnout do mastodonta o váze přes čtvrt tuny, šířce kombajnu a s těžištěm ve výši Tvé brady.
Každému jeho nebe.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
pise ze 20% horsie cesty. To pocitam nejake sotoliny, nie klasicky off. A to sa pri rozumnom skille, pocasi a trpezlivosti da prest v podstate na comkolvek
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
650ccm píše: Tak že si vyber mašinu, na kterou existuje vhodné příslušenství (stojan, nosiče atd.), ale nenech se zblbnout do mastodonta o váze přes čtvrt tuny, šířce kombajnu a s těžištěm ve výši Tvé brady.
Až si na to navešia kufre, padáky a pod., tak bude mať takú váhu každá; a ťažisko vo výškej jeho brady, taký stroj neexistuje.Kúp si normálne cestovné enduro, je to pohodlné, ja som začínal na V-Strome, ale tie základné možnosti (Strom, Versys, Transalp, TDM, CB500X) Ti už spomenuli, tak si vyskúšaj, ako Ti sedia a niečo si vyber. Ešte tam môžeš pridať Ténéré, ale je to jednovalec, čiže bude o niečo viac vibrovať.
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
Naposledy editováno 03.11.2020 12:21:36
Nicméně jako nováček bych zvážil i fakt, že nemam nic najeto, vzít po autoškole hned velký cesťák s 3 kufry a asi i”batoh” je poměrně věc která odbourá možnost se “vyjezdit” na typu naked což si myslím že je přínosnější pro začátek
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
2 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
Takhle, TA i DL jsou obě dobrá volba. Obojí je vysoce spolehlivé a nenáročné. TA seženeš asi mladší ve srovnatelné ceně, ale to je právě proto, že neoslovuje tolik jak ten stromek.
Zkoušel jsem i Versyse650, ale to je vyloženě silničák, je i poměrně tvrdší do ruky než ty dvě výše uvedené. Na pěkné silnice je lepší, ale do horší cesty nebo terénu špatný. Míň místa, je to celkově menší motorka než Strom. Versys se mi líbil, ale volil bych ho na kratší ježdění, je zábavnější na takové ty skoky po odpolednech.
Varan je těžkej jak kráva, fakt moc. A zas tak to nejede, jak by mohlo. Ani nebrzdí a nic. Autobus pro postavy nad 120 kilo.
Zkus napsat uživateli Milor , jestli o dobrým Stromku neví. Je to navíc nejlepší mechanik v republice na tyhle motorky, pokud koupíš je dobře se s ním domluvit na vstupním servisu. Pak budeš mí nejspíš na dlouhá léta klid, protože při dobrém oleji je DL650 nezmar.
Pár stromků jsem zahlídl ve skupině VStrom ma FB, teď se celkem prodávají. Asi bych hledal tam.
Naposledy editováno 03.11.2020 12:59:48
CRF1000 píše: hlavně to bude NOVÁ motorka...se zárukou...
Novú by som asi na začiatok nekupoval, predsa len si potrebuješ trochu vykryštalizovať názor na to, čo Ťa baví a aké motorky Ti sedia a to pôjde len ťažko, ak si v živote sedel len na jednej.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
jetam píše: Kafoholik> jediný co, tak strom je nízkej na břicho takže v terenu opatrně, ale sady na zvednutí stojí pár korun a pak se s tím v terénu dá jezdit celkem slušně
Jojo. To je pravda. Ale toho zvyšování nejsem kamarád, vždycky tím změníš geometrii a pak se hledá proč to plave když si sednu dopředu a podobně...
Strom je břichoplaz, ale do podmínek kam se s tím dá efektivně jet to je v klidu, stačí kryt abys nepoškodil filtr a výfuk. Do podmínek kde by ta výška vadila hodně, je rozumný koupit jinou motorku. Třeba i KLE, starýho Alpa... pokud to musí být dvouválec.
Ta KLE se nezdá, ale pro jednoho to je taky skvělá motorka. Za ty ceny co se prodávají to podle mě je hodně muziky i na dálky.
Nejvíc chyba by byla ( podle mě ) koupit novou a bez zkušenosí se to pokoušet vodit v terénu... Jednak CB500X není terénní motorka už vůbec, ani CFMOTO 650. TRK je těžká . To RVM bych volil já v této kategorii.
Chyba protože utratíš, budeš se bát abys to nepoškodil a ve finále to stejně poškodíš a to tě bude srát. Tak se jí zbavíš a ztráta jak hrom.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 19 | Včera v 18:32 PIGO |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 13 | 13.9.2024 v 13:58 _Michal |
Řetěz na V-Strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 10 | 12.9.2024 v 17:17 karlos-transalp |
Kryty na říditka Honda XL 700V Transalp | kkralikk | 1 | 11.9.2024 v 04:15 Slam |