Naposledy editováno 06.11.2021 09:47:54
Robertek píše: Mcz topic story:
1. Založit vlákno a vznést dotaz
2. Z šedivých nor okamžitě vylezou pochybovači, kteří k tématu nic nemají ale přesto si neodpustí rýpnutí typu: “Nikdy jsem o tom za svůj život neslyšel, tak to přeci musí být nesmysl”.
3. Ten, kdo má co říct je pochybovači lynčován
4. Pochybovači začnou pochybovat o svých názorech a už se tu neukážou
5. Mezitím se najde člověk, co si ze všech začne dělat srandu
6. Zakladatel chudák neví, jaký názor si vybrat
7. Pochybovač no.1 přijde a řekne: “Je to takhle a takhle, protože umím dobře chytat za slova a rozhodit všem sandál! Už mě tu neuvidíte, nestojíte mi za to”.
8. Zakladatel uzná, že kloudného názoru se mu zde nedostane, naštve se a konečně zvedne telefon a zeptá se odborníků na svém místě.
Takze vlakno nakonec splni ucel pro ktery bylo zalozeno.
krokoš píše: No, musím si tú mienku o Klasik poopraviť. Myslel som si totiž, že tomu trošku rozumie. No , keď napísal, že tie valce sú dokonale oválne.... A ďalšia perla, tam kde píst neběhá je struktúra pekne zachována..... tam kde piest nebehá bude zachována aj po 100 000 km, bude zachována na večné veky ako naša láska k Leninovi. Tak tady končím tvá Máňa.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde mi obnoví honování bez výbrusu
24099 píše: Mě by spíš zajímalo proč tohle řešíš?Motor je bez komprese nebo žere olej?Nebo si ho rozebral jen tak ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde mi obnoví honování bez výbrusu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde mi obnoví honování bez výbrusu
1 reakcí na tento příspěvek Kde mi obnoví honování bez výbrusu
Akorát u hliníkových válců je to jinak, tam se po nanesení nové vrstvy nikasil, alusil apod. (elektolyticky, něco jako elox třeba) brousí většinou opět na původní rozměry jako u novýho.
Samozřejmě honovací hlava funguje jinak než ta kravina z odkazu , to je celkem k ničemu, max na srovnání přidřenych stop po pístu.
Kameny v honovací hlavě jsou pevně upnuté a v krocích se mikrometricky posouvají na větší průměr, až se dostaneš na rozměr. Tím řešíš i ovalitu a ostatní vady. U honovačky je možno, resp. Nutno nastavit i počet zdvihů na otáčku hlavy, aby se dosáhlo správného počtu a úhlu křížení na mm čtvereční. Zrnitost kamenů pak řeší tvar brusné stopy- drsnost.
Když dojdeš na první opravný rozměr, změřit. Pokud všechny válce vyjdou v celé ploše, dobrý. Když ne musí se jít na další opravný rozměr podle dostupné sady ( tzv. Druhý výbrus) . Obvykle se dělají sady na max třetí výbrus a pak se to vyhodí.
U cenných motorů a veteránů se dá pokračovat ale musí se vyrobit vlastní písty a kroužky na další větší rozměr.
Jak se to ojebe, nikdy to nebude dobrý a je to zbytečná práce...
Naposledy editováno 28.09.2020 23:05:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde mi obnoví honování bez výbrusu
1 reakcí na tento příspěvek Kde mi obnoví honování bez výbrusu
Bylo to starsi auto, hlavne bylo moje a nechtelo se mi vytahovat motor ven, protoze jsem tehdy "bastlil" v garazi bez eletriky a na montazni jame ve ktere byla neustale voda
Takze jsme sel touto cestou a vysledek me mile prekvapil.
Takze na nejake presmrncnuti olesteneho valce bych to klidne pouzil.
Naposledy editováno 29.09.2020 09:21:42
Mám ho radši než kameny, prorože napriklad u 2t kde je válec jak cedník se nezachytává o hrany kanálu a neštípe se.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde mi obnoví honování bez výbrusu
Vlada píše: to je moc. Už jen to jak to má upnutý na hulváta ve svěráku bež měkkých čelistí...válec zasraný jak jetel ani to neomyl, a co to má mít jako za výsledek, proč to nazývá výbrusem ? Prostě blbec který neví co dělá.
Nejvtipnější na tom je, že ten týpek na tom pak dokázal dojet do Chorvatska a zpátky fechtl snese všechno
Anti píše: Kafoholik> On nepotřebuje brousit,jen opravit honování.Takže to tam píchne,krapet orovná,ubere stovku a jede se dál.Válec má rýhování,a furt je v toleranci.
Noo, stovka není málo v tomto kontextu... Asi lepší než to nechat, ale dobrý to nebude. A ty kroužky musí i tak dát, starý se nechytnou většinou. Jestli se to vyplatí, těžko říct
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kam na servis s GPZ 900 R [1, 2] Kawasaki GPZ 900 | RED-MAN | 33 | 16.1.2022 v 19:14 RED-MAN |
Kde mi obnoví honování bez výbrusu Kawasaki GPZ 900 | Klasik | 6 | 5.10.2020 v 16:26 docent |
Prosím o pomoc, repase tlumičů Kawasaki GPZ 900 | Georgezz | 8 | 3.5.2020 v 08:28 Georgezz |
objednávky membrán karburátorů Honda CB 500, Kawasaki GPZ 900, Yamaha XS 400 | SmokinCBR | 5 | 16.3.2017 v 09:47 SmokinCBR |
Vyndání karburátorů Kawasaki GPZ 900 | Sinfected | 13 | 23.8.2015 v 21:51 Georg34 |