jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
andrewsb píše: Proč myslíš? princip bych řekl ,že je stejný aby převodovka nebyla v tahu když prerazujes a jestli ti jednotka vypne zápal nebo uberes je jedno ne pokud quickshift funguje jak má.
kdyz je ten cas nastavenej spatne - treba kratkej, tak motor zacne palit v okamziku kdy kola jeste nejsou dorazeny…
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Každopádně souhlasím s tím že blbě nastavenej QS je pro špajzku horší než člověQS. Proto jsem z rudýho masakra do měsíce ten rolingrův vynález zase vykuchal. (a taky proto, že jak šlo o prodej, reagoval do pěti minut i o vánocích, ale jak šlo o řešení jemu již dobře známého problému, zprávu si přečetl a již bezmála tři roky mu trvá na ni odpovědět.)
Naposledy editováno 15.09.2020 13:55:54
Bubrak , ale od chvíle kdy stlacis spínač na pace to vypíná takže převodovka taky není na chvíli v tahu ptz motor nepálí ne ale asi je to šetrnější když uberes no nevim., já to taky nepoužívám ptz přesně nechci dělat převodovku i když to mám radim se spojkou porad ,takže mi to vlastně vypíná zapalování a jeste mačkam spojku ale co člověk to názor .Někdo ti řekne že řadit se spojkou je horší než bez ní atd
Naposledy editováno 15.09.2020 14:16:44
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> A jak řadí člověk? Opře se nohou o řadičku a "uvrkne" plyn. Jenže po dobu než dojde k "uvrknutí" kurvíš zase prozměnu vidličky. A ten ráz do bočních zubů je tam stejně, citovka necitovka - ale to i se spojkou.
Každopádně souhlasím s tím že blbě nastavenej QS je pro špajzku horší než člověQS. Proto jsem z rudýho masakra do měsíce ten rolingrův vynález zase vykuchal. (a taky proto, že jak šlo o prodej, reagoval do pěti minut i o vánocích, ale jak šlo o řešení jemu již dobře známého problému, zprávu si přečetl a již bezmála tři roky mu trvá na ni odpovědět.)
ne, zadny opirani o radicku, uberu plyn a v ubrani to tam kopnu (kdyz citim, ze je motor bez zaberu), je to cisty bez zadnych razu (naopak na rozdil od razeni se spojkou)
oxygen píše: Jste srabi, já na Yamaze řadím nejen nahoru, ale i dolů bez spojky a almara stále špajzkuje no problema
taky obcas podradim na masakru
ale treba na ZX9R sem v Brne z kopce pred zatackou musel podrazovat bez spojky, se spojkou mi tam skakaly falesny neutraly, bez spojky to tam krasne cvaklo. nerozumim cim to bylo, ale je to tak.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 15.09.2020 14:41:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
assassin píše: Btw nedavno jsem opravoval QS na k1300r a tam je uvnitr pruzinka, tzn nejdriv stlacujes pruzinku a tim padem soucasne tlacis na řadicí vidlicky a soucasne s tim se na konci tycky pohybuje magnet, kdyz se dostane na úroveň hall senzoru tak to přeruší zapalovani a ta pruzinka tam soupne kvalt ... takze dost podobny jako kdyz tlacis na radicku a uberes plyn...
no a to je spatne prave, takze uz to chapete? rucne uberu a az motor neni v zaberu, tak to tam kopnu. a to je vyrazne lepsi pro spajzku nez QS nebo tlaceni na radicku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
andrewsb píše: Bubrak-ZX10R> Ne ,jak že to děláš? už chápu proč si ještě nedělal spojku ,tvl ty ji nepouzivas
pouzivam, kdyz sem to sledoval, tak radim podle nalady, ale z 60-70% se spojkou
ale na zada jedine pres spojku (az na vyjimky) a tolik sprintu sem odjel ze by u jiny motorky odesla spojka uz 10x, nemluve o celkem 60km na snehu kdy je spojka porad v polozaberu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Me se povolilo viko alternatoru..malem mohlo bejt vymalovano...a pomalu toho zacina bejt dost.. ? ..ale desitku ma dneska kazdej druhej...a me se treba nelibi zadek na tom modelu 11/12 a zase mi vlastne libi gsxr od 17 roku...se musim poinformovat co a jak...ale treba mi to uz bude jezdit ty rsv..pristi rok budu mit dve...a k tomu veteran..tak mozna pak treba v roce 27...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |