jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
kokonhead píše: To je spis otazka na fejsbucek, ci Srsne, ten by to jasne rozsekl
Sršeň má vždy pravdu. V testu novýho SF třeba říká, že je chlazenej vzduchem a olejem.
GRASSEL píše: Tvl ja nevim ze mam furt potrebu se dohadovat kdyz nekdo keca kraviny, Hondy jsou fakt dobre ovladatelny a sc59 dokonce i jede, ma vybornej spodek a ses hned jak doma, jakobys na tom sedel odjakziva, muzes hned tahat ... Ja ale nikde nepsal ze neni ovladatelna.
No a zx10r ma akorat povest toho ze je neklidna a kratka, ale taky diky ty geometrii kterou zminujes a ramem nad motorem se vodi jak sestka a ma neskutecnou ovladatelnost, coz by ti rekl asi kazdej co jen necte blafy na googlu ale fakt se projel. To by ti rekl i Oxy, kterej taky nejakou tu motorku ma a mel a jel na ty moji ... i to tady psal. Ovladatelnost a lehkost byl nejpadnejsi argument proc jsem sahnul po zx10r sem do tech koncin okresek. Neveris? Prijed a uvidis, vic nevim co bych k tomu rekl. Je to nejvetsi argument pro masakra, neskutecna ovladatelnost.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Říkám zatáčí to normálně
Naposledy editováno 10.07.2020 11:51:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Hele jak jsem rikal, muj poznatek z ty tvoji byl jakobych mel podhustenou gumu, nechtelo se ji do zatacky a v zapeti se to zaviralo, ale v zapeti cim rychlejsi zatacka nebo pod plynem tak brutalni stabilita, ze bych se snad mohl rejpat v prdeli.
Zamerne jsem si ji prave pujcil na tu trasu kterou mam projetou na vsech bajkach ktery jsem kdy zkusil. Je tam ostrejsi zatacka ale jinak vsechny rychly plus rovinky a pred Milevskem jedna v doliku kde je i pretizeni.
A tahal jsem ji fest, ne ze ne
Kdyz bych chtel novejsi motorku po masakru tak tohle bude moje volba, jednak vzhledem a jednak jizdou a funkci. Jen teda nemam porovnani s obyc verzi bez uprav. Jen ta tvoje a pak kamose ale tu jsem neridil, az pak kdyz z toho udelal okruhovku.
Naposledy editováno 10.07.2020 12:19:03
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Tvl ja nevim ze mam furt potrebu se dohadovat kdyz nekdo keca kraviny, Hondy jsou fakt dobre ovladatelny a sc59 dokonce i jede, ma vybornej spodek a ses hned jak doma, jakobys na tom sedel odjakziva, muzes hned tahat ... Ja ale nikde nepsal ze neni ovladatelna.
No a zx10r ma akorat povest toho ze je neklidna a kratka, ale taky diky ty geometrii kterou zminujes a ramem nad motorem se vodi jak sestka a ma neskutecnou ovladatelnost, coz by ti rekl asi kazdej co jen necte blafy na googlu ale fakt se projel. To by ti rekl i Oxy, kterej taky nejakou tu motorku ma a mel a jel na ty moji ... i to tady psal. Ovladatelnost a lehkost byl nejpadnejsi argument proc jsem sahnul po zx10r sem do tech koncin okresek. Neveris? Prijed a uvidis, vic nevim co bych k tomu rekl. Je to nejvetsi argument pro masakra, neskutecna ovladatelnost.
To o te geometrii jsem tu pred léty psal na m.cz ja a pozdeji jsem prichazel na to, kolik lidi jsme s tim nasral.
KL intermoto - Kubíček - Látr, kde Látr byl sef technik a pripravoval motorky pro MS stock, nam prave to o te desine vykladal. Pry nejde nastavit tak, aby na vyjezdu fungovala jako treba ta honda. Jenze to plati pro lidi, kteri jezdi Brno za dve minuty, jinak je to samoze hrava, zabavna i pekna motorka.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Kazdopadne to povidal Latr, urcite to neni z moji hlavy, ale zase je to borec, co motocyklovemu setupu, hodne rozumi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 10.07.2020 13:05:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Kocandak píše: SLEEPER> Amíci když s tím závodili profi tak údajně převařovali krk řízení kvůli geo - ale možná je to totální kec Souhlasilo by to pak s tím co píšeš, nebo i grassel
Převařovali spíš svary okolo krku na rámu, ne? Ty při nějakým těžším nasazení dřív nebo pozdějc prasknou a je to známá věc, kdybych kupoval gen1, bude to spolu s podložkama altíku a kontrolou misek ventilů první věc co preventivně udělám.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Tvl ja nevim ze mam furt potrebu se dohadovat kdyz nekdo keca kraviny, Hondy jsou fakt dobre ovladatelny a sc59 dokonce i jede, ma vybornej spodek a ses hned jak doma, jakobys na tom sedel odjakziva, muzes hned tahat ... Ja ale nikde nepsal ze neni ovladatelna.
No a zx10r ma akorat povest toho ze je neklidna a kratka, ale taky diky ty geometrii kterou zminujes a ramem nad motorem se vodi jak sestka a ma neskutecnou ovladatelnost, coz by ti rekl asi kazdej co jen necte blafy na googlu ale fakt se projel. To by ti rekl i Oxy, kterej taky nejakou tu motorku ma a mel a jel na ty moji ... i to tady psal. Ovladatelnost a lehkost byl nejpadnejsi argument proc jsem sahnul po zx10r sem do tech koncin okresek. Neveris? Prijed a uvidis, vic nevim co bych k tomu rekl. Je to nejvetsi argument pro masakra, neskutecna ovladatelnost.
je to presne tak, me to pripomina SU-27, ktery je aerodynamicky nestabilni a to vyrazne zvysuje jeho manevrovatelnost. a ja tu nestabilitu jeste zvysuju peclivym vyberem pneu od popelnic.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
SLEEPER píše: To o te geometrii jsem tu pred léty psal na m.cz ja a pozdeji jsem prichazel na to, kolik lidi jsme s tim nasral.
KL intermoto - Kubíček - Látr, kde Látr byl sef technik a pripravoval motorky pro MS stock, nam prave to o te desine vykladal. Pry nejde nastavit tak, aby na vyjezdu fungovala jako treba ta honda. Jenze to plati pro lidi, kteri jezdi Brno za dve minuty, jinak je to samoze hrava, zabavna i pekna motorka.
Ono jde spis o to ze se toho jako vseho chytne dost lidi a prebira to po svym. Na okruh je urcite lepsi R1 a kdyby faros jel tak i on, tomu ale bohuzel chybi vykon a i kdyz tam das prevody tak pak zas maximalka.
Vubec nepopiram to ze na okruh jsou lepsi bajky
Ja jsem do ni sel hlavne kvuli ty brutalni ovladatelnosti kterou tady do tech koncin potrebuju nejvic na tech okreskach co jezdim a ovladatelnost sestky a jeji vykon, neni co resit proto jsem sel do ni ... a taky ze preziva Bubraka
No a nutno podotknout, ze jsem udelal kurva dobre
andrewsb píše: GRASSEL> jo hele mě připadá že se jinechce právě na těch d212 ty k3 ji sedí nějak víc.Ale ta ochota zatáčet je menší než u ty tvoji to je fakt Musíš to naklopit no aby si zahnul a ne kroutit řidítky jako to děláš ty.
RSV taky nejlip fungovala na K1 tak tomu verim
Jo vole, ja totiz rad vyjizdim a jen takkroutim riditkama na pohodu no
ale me to proste tak nebavilo na silnici jako masakr (a to vyrazne), mel sem obe soubezne asi rok a pul (ta R1 jezdila sezonu a oproti masakru byla zanovni motorka), tak snad muzu objektivne posoudit
CBR nejelo a mozna na drom taky bude lepsi pro sirsi masu
na GSXR je pro me debilni posez, tim to cely pada, ale k masakru ma nejbliz
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
kouknete kde je "masakr" a kde je ta nova hyper-RR honda ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: je to presne tak, me to pripomina SU-27, ktery je aerodynamicky nestabilni a to vyrazne zvysuje jeho manevrovatelnost. a ja tu nestabilitu jeste zvysuju peclivym vyberem pneu od popelnic.
Bubro tvl
andrewsb píše: Bubrak-ZX10R> hele tohle je celkem irelevantní, Kawasaki do toho sype nejvíce financí ptz nejsou v GP a taky dělá hodně pan Rea když dáš stejnému jezdci Zx 10r a pak CBR 1000rrrrr tak pak to možná bude mít nějaký význam
ale dyk ja vim, ale hezky se na to kouka
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
kdyz uz tak, tak F-16...ta vynika zamyslenou nestabilitou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
kokonhead píše: Bubrak-ZX10R> top case s kufrikem jiste taky neco malo prida...
top case je uz ten kufrik, asi si myslel monorack s kufrikem, ale to je detail, protoze jinak mas velkou aerodynamickou pravdu
Jarrinn píše: tohle vlakno rad ctu.....to SU-27 je blbej primer
kdyz uz tak, tak F-16...ta vynika zamyslenou nestabilitou
jako ja tomu uplne nerozumim (a Kladno je bliz letisti nez Modrany), ale zase tady sem nasel peknou citaci, ze to s tou SU27 nebude tak hrozny :
"Na závěr předáme slovo jednomu z nejpovolanějších, pilotovy Anatoliji Kvočurovi a jeho hodnocení z Indonesia Air Show 1996: „Letoun Su-27 převyšuje v manévrovatelnosti zahraniční stíhací letouny 1,3krát až 1,4krát, a to dokonce ještě ve své původní podobě sériového stroje z první poloviny osmdesátých let. Výkony a manévrovatelností se k němu snad trochu přibližuje pouze nejnovější Lockheed Martin F-22. Náš stroje je ovšem sériový, plně vyzkoušený a dávno zavedený ve výzbroji. Americký letoun se za okolností v jakých Su-27 létá nezkoušel a zkoušet nikdy nebude. Vývoj Su-27 se však navzdory finančním potížím nezastavil, pokračuje novými obměnamí Su-35 a především ještě dokonalejším Su-37 s řízeným vektorem tahu. Tento systém UVT (TVC) umožňuje letounu zvýšení bojových schopností a manévrovatelnosti o desetinásobek!!! V zahraničí žádný takový bojový systém neexistuje a ani nelze očekávat, že by se v dohledné budoucnosti vyskytl.“"
Tam i k Masakru nejvetsimu vyborne sedi i to "Americký letoun se za okolností v jakých Su-27 létá nezkoušel a zkoušet nikdy nebude. "
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: Ono jde spis o to ze se toho jako vseho chytne dost lidi a prebira to po svym. Na okruh je urcite lepsi R1 a kdyby faros jel tak i on, tomu ale bohuzel chybi vykon a i kdyz tam das prevody tak pak zas maximalka.
Vubec nepopiram to ze na okruh jsou lepsi bajky
Ja jsem do ni sel hlavne kvuli ty brutalni ovladatelnosti kterou tady do tech koncin potrebuju nejvic na tech okreskach co jezdim a ovladatelnost sestky a jeji vykon, neni co resit proto jsem sel do ni ... a taky ze preziva Bubraka
No a nutno podotknout, ze jsem udelal kurva dobre
To ja bych rekl, ze i ten slabej faros je na okruh lepsi a nedostatek vykonu sel doledit s elektronikou HRC. Ale to je fuk, nejaky ten geometricky nedostatek v kombinaci skokove zmeny vykonu, vazne nemuze hobiky nijak ovlivnit, profiky asi trochu jo....
Verim, ze je to velmi dobra hracka, jen jsem teda ridil akorat rocniky 06, 08, 016 a samoze to jsou sakra fungujici stroje, mozna krom brzd u prvnich dvou generaci.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |