se-se píše: assassin> to jsi dítě štěstěny. Můżeš si ubastlit vodováhu z nohy vod stolu
Mam tri, koupil jsem si dva přední a jeden zadni stojan. No jeden ten přední omylem, vypada stejne jako ten zadni, jen je o 100mm užší a v každým byla bublinka.
Trochu se bojim ze to ten stul na jedne noze uz nerozchodi
Stev píše: To se dava na riditka aby ses vic snazil v naklonech, az se bublinka dostane za ty chicken strips, jedes solidni tempo
Sakra, budu muset tisknout dalsi držák na datalog s integrovaným drzakem na umelej horizont
2 reakcí na tento příspěvek Nova loziska v kolech - zajizdeni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova loziska v kolech - zajizdeni
mmp píše: ...a nebude při konstantním náklonu za jízdy ta bublinka náhodou pořád uprostřed? Co vlastně bude provádět za jízdy - podle mě se bude hýbat pouze při změně náklonu...takže velikost náklonu asi neukáže, jenom rychlost jeho změny?
Jasne ze se vodovaha na motorce nebude chovat jako gyroskop, to byl for
t_freedom píše: A díky těmhle problémům se vzduchem jsem se na celej vzduch vysral a foukám gumy vodou... Jasněže destilkou. Má to mnoho výhod.
Třeba stopu to drží tak dokonale, že s tím sotva zatočíš. Nebo když máš defekt, vzduch hned uteče, ale voda prýští déle a HLAVNĚ vidíš že jsi píchl. Ohledně úspory paliva snad ani nemusím nic říkat, z kopce vymáčknu spojku a jede to ještě 3km samo.
Zajížděj si ložiska jak dlouho chceš, třeba až do doochodu a ještě to předej pak do dědického řízení ...
mmch. to je evidentně problém dnešní doby, kdy se naprostým hlupcům a technickým diletantům dostává do ruky něco co se jim do pazourů nikdy dostat nemělo ..
Naposledy editováno 26.06.2020 00:28:03
2 reakcí na tento příspěvek Nova loziska v kolech - zajizdeni
Dawe-Rc píše: Ložisko se správně zabíhá před montáží pomocí kompresoru, kde se měří otáčky ložiska a výška tónu, které ložisko vydává. Po srovnání těchto dvou velčin se podíváme do tabulky kde pro každý rozměr ložiska máme předepsané otáčky a výšku tónu.
To je zbytečně komplikovaný, dneska už jsou na to přístroje na bázi ultrazvuku
3 reakcí na tento příspěvek Nova loziska v kolech - zajizdeni
lubosch píše: udinar> Naopak, me to bavi. Tak jsem se zeptal na peknou blbost, neni to porve ani naposledy. Jsem uz dost stary, aby me to nerozhodilo a sranda na muj ucet mi taky nevadi. Ze 75 odpovedi mi je celkem jasne, ze loziska se nezajizdi. Sranda musi byt.
...
lubosch píše: udinar> Naopak, me to bavi. Tak jsem se zeptal na peknou blbost, neni to porve ani naposledy. Jsem uz dost stary, aby me to nerozhodilo a sranda na muj ucet mi taky nevadi. Ze 75 odpovedi mi je celkem jasne, ze loziska se nezajizdi. Sranda musi byt.
Tak to máš u mě obdiv a palec nahoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova loziska v kolech - zajizdeni
lubosch píše: udinar> Naopak, me to bavi. Tak jsem se zeptal na peknou blbost, neni to porve ani naposledy. Jsem uz dost stary, aby me to nerozhodilo a sranda na muj ucet mi taky nevadi. Ze 75 odpovedi mi je celkem jasne, ze loziska se nezajizdi. Sranda musi byt.
Čau, pripájam sa k udinarovi, ja som sa k tejto téme vrátil, aby som sa trošku ráno zasmial. Teraz , ale vážne k tým ložiskám, kto tu z vás kontroluje ložisko pred montážou? Nikto a ani ja. Pozriem naň, či je všetko OK a drbnem ho tam kam patrí. Teda podľa okolností , ho vyberiem z mrazáku, kde som ho strčil rovno v krabičke. Nikto ho neumyje od vazelíny a nečumákuje doň.Raz som robil nejakú lištovú kosačku, vybehaná kľuka, veľký dvojtakt, vôľa na hlavných ložiskách. Tak som to rozobral a pozeral som ako mucha puk. Už som zažil všeličo, že vypadol ten nit, čo drží klietku pohromade, že praskla klietka, a guličky sa nastrkali na jednu stranu, ale v tomto ložisku chýbala gulička a všetko bolo inak v priadku. Nebola to žiadna čína. Veľké guličkové ložisko bez jednej guličky. Ale aj po tomto zistení ložiská nekontrolujem, teraz som strkal do kolies na endure nové, čínske asi. Dal som 2xZ , tak som do toho nečumákoval, aj tak by som na to sral.
PS: teda, som zistill, že čítať toto fórum sa oplatí, lebo mi to možno zachránilo život, teda trošku preháňam, ale bola tu téma o páde na križovatke a tu nejaký prispievateľ upozornil zakladateľa témy že môže mať nenamazaný piestik przdového valca( predná brzda) a pri brzdení sa to prejavuje tak, že nebrzdí , nebrzdí, veľké trenie na sústave páčka a piestik a potom to skočí a blokne koleso. Toto, som presne mal na svojej Inazume , aj som padol, jedna s príčin bola ja toto. Po namazaní OK.
Naposledy editováno 27.06.2020 07:50:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova loziska v kolech - zajizdeni
gagtoy píše: Dawe-Rc> nutno dodat, že to ložisko musí mít navlečené na prstě při tom roztáčením vzduchem....
Čau, no toto roztáčanie na prste by som fakt neskúšal, som počul, že jednému takému expertovi ako ste vy to bloklo a pekne zlomilo paznecht.
PS: to ešte pokračujete v pičovinách , pardon.
Naposledy editováno 27.06.2020 19:19:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nova loziska v kolech - zajizdeni
krokoš píše: Čau, pripájam sa k udinarovi, ja som sa k tejto téme vrátil, aby som sa trošku ráno zasmial. Teraz , ale vážne k tým ložiskám, kto tu z vás kontroluje ložisko pred montážou? Nikto a ani ja. Pozriem naň, či je všetko OK a drbnem ho tam kam patrí. Teda podľa okolností , ho vyberiem z mrazáku, kde som ho strčil rovno v krabičke. Nikto ho neumyje od vazelíny a nečumákuje doň.Raz som robil nejakú lištovú kosačku, vybehaná kľuka, veľký dvojtakt, vôľa na hlavných ložiskách. Tak som to rozobral a pozeral som ako mucha puk. Už som zažil všeličo, že vypadol ten nit, čo drží klietku pohromade, že praskla klietka, a guličky sa nastrkali na jednu stranu, ale v tomto ložisku chýbala gulička a všetko bolo inak v priadku. Nebola to žiadna čína. Veľké guličkové ložisko bez jednej guličky. Ale aj po tomto zistení ložiská nekontrolujem, teraz som strkal do kolies na endure nové, čínske asi. Dal som 2xZ , tak som do toho nečumákoval, aj tak by som na to sral.
PS: teda, som zistill, že čítať toto fórum sa oplatí, lebo mi to možno zachránilo život, teda trošku preháňam, ale bola tu téma o páde na križovatke a tu nejaký prispievateľ upozornil zakladateľa témy že môže mať nenamazaný piestik przdového valca( predná brzda) a pri brzdení sa to prejavuje tak, že nebrzdí , nebrzdí, veľké trenie na sústave páčka a piestik a potom to skočí a blokne koleso. Toto, som presne mal na svojej Inazume , aj som padol, jedna s príčin bola ja toto. Po namazaní OK.
Nevím jak kdo, ale já třeba u těsněných ložisek do kol před montáží opatrně vyloupnu to ploché gufero a přidám tam ložiskový tuk, skoro do plna, při těch malých otáčkách, jaké to má v kolech se to nezahřeje a hlavně tam nemůže voda (výrobce tam toho tuku moc nedává, i když je to třeba SKF, kvůli použití při vysokých otáčkách, aby nevylítal ven po přehřátí), některé motorky ani nemají ložiska schovaná za simerinkem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda Transalp XL700V/ABS 2008 Honda XL 700V Transalp | lifik | 5 | 4.5.2024 v 20:32 MartinXL650V |
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp | MartyR | 11 | 17.4.2024 v 22:14 lifik |
Počasí v Bosně začátkem května + ti... [1, 2] Honda XL 700V Transalp | Kratas14 | 46 | 6.2.2024 v 11:45 Radek2107 |
Boční (horní) kufry na Transalp 700 Honda XL 700V Transalp | Svejk1 | 6 | 13.1.2024 v 07:18 Millhausse |
Honda TransAlp XL700V - debata maji... [1, 2, 3, 4] Honda XL 700V Transalp | DoktorII | 119 | 23.12.2023 v 10:58 Millhausse |