Při jízdě se občas stane, že když podřazuju...např před křižovatkou, tak chcipne motor...olamžitě to jde nahodit starterem a zase v pohodě jede. Nicmene když se to stane v blbej okamžik je to i o hubu. Stane se to nekdy 1x za 100 km nekdy ne za 450 nekdy na 100km 3x...necuka,nic neni spatne proste najednou pustim spojku,a nejede ani se nenahodi rychlosti...musim vymacknout cvrnknu do starteru a jedu.
Toto vse jsem uz testoval a fyzicky vyzkousel:
- cerpadlo ( resil jsem v jinem vlaknu) z 98% ok ...jede necuka a pri plnym zatahu tahne jak ma
- spinace na stojaknku,chcipak,spojka,starter rozebrany vycisteny a ok
- svicky ok
- pridal jsem trochu na volnobehu
- ukazatel rychlosti vyrazenej
- komplet elektrila prostrikana kontaktolem a kontakty vycisteny
- baterka ok
- spotreba ok
- Filtr na vzduch novej
- dobijeni ok
Nekdo nejaky napad?
Diky
1 reakcí na tento příspěvek Bezduvodne chcipnuti
1 reakcí na tento příspěvek Bezduvodne chcipnuti
TPS nevim co je...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezduvodne chcipnuti
Jen tyhle věci buď fungujou nebo ne a mě nejde do hlavy, že to dělá jednou za čas náhodně....
to čidlo je toto? jen netušim kde to na moto je...v manuálu je to tak popsaný, že vim prd
čidlo
Naposledy editováno 14.06.2020 16:02:35
Ten ukazatel pro nastaveni ma zpozdeni. Pomalé padani odporu TPS je potreba zmerit primo, Ohmmetrem nebo v pripade mereni zapojeneho senzoru tak voltmetrem. Odpor nebo napětí musi kopírovat pohyb plynové rukojeti.
Naposledy editováno 14.06.2020 17:18:59
1 reakcí na tento příspěvek Bezduvodne chcipnuti
Foxdive...vycistene a zmerene a je ok
Naposledy editováno 14.06.2020 18:35:23
Vennom píše: Tak tps zmereny...nasel jsem v manualu postup...sry sem cumel na jinou kapitolu. Proud je na 5V a odpory jsou trosku vyssi teda pri zavrenym ma byt 1.1ohm a pri max 4.3.ja mam 1.23 a 4.55 ohmu...jinak vse ok...ze by tot?reakce rychla a kontinualni
Foxdive...vycistene a zmerene a je ok
taky muzes mit chybu v mereni… nektere gsxr mely problem, ze ten odpor mel za otocenim klapek zpozdeni, diky tomu se pri podrazovani s "vrknutim" plynem motor uchlastal a zdechnul…
tzn nemyslim si, ze u tebe bude problem s TPS.
pokud se neco deje sporadicky, tak to tezko nameris v okamziku kdy vse funguje.
udelal bych veskera serizeni co se delaji - synchro, tps. pripadne vse vycistit - vstriky, palivovej filtr. a pak uz ti nezbyva nez menit komponenty co by to mohly zpusobovat a zjistit kdy to zmizi…
1 reakcí na tento příspěvek Bezduvodne chcipnuti
1 reakcí na tento příspěvek Bezduvodne chcipnuti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezduvodne chcipnuti
Vennom píše: To cidlo natoceni klapky asinemate nekdo nejake voditko jak zkontrolovat.....
jde zmerit ohmetrem/volmetrem - ale pokud by jen jednou za cas ztracelo dotek )studenak + vibrace) tak to nezjistis. nusel bys na motorce loggovat vsechny senzory a v okamziku kdy to vynecha vse projet, co vykazovalo nestadndardni chovani. Jenze sehnat + zapojit nejakej takovej datalogger bude drazsi a komplikovanejsi, nez menit dily ktery by to mohly zpusobovat s jinou moto.
prvni bych udelal takovy ty bezny serizeni + cisteni. tim se nic nezkazi.
btw proud 5V - to asi ne, napeti je 5V …. proud se meri v A
Ten spinac spojky ti chodi jak ma?
Naposledy editováno 15.06.2020 08:11:02
1 reakcí na tento příspěvek Bezduvodne chcipnuti
1 reakcí na tento příspěvek Bezduvodne chcipnuti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezduvodne chcipnuti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezduvodne chcipnuti
1 reakcí na tento příspěvek Bezduvodne chcipnuti
Kontrola vsech senzoru podle manualu - treba teplotnich - jestli maji pri nejake urcite hodnote odpor jaky maji mit? Ve chvili kdy to nechce nastartovat bez starteru - sviti na displeji fi? Padove cidlo by slo obejit - asi teda nejakym rezistorem.. atd. Jako neni to snadny, ale proste prostrikat konektory kontaktolem neni uplne vse co jde v tomto pripade delat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezduvodne chcipnuti
Vennom píše: Filipvele> uf to je zase kde co? to neni měnič....
No on to neni ani stabilizator ani menic... ale nejspis myslite oba to same regulator nabijeni.
Vennom píše: Ivos> relátko...hmmm to znídobře, to jsou svině co umí zlobit...kde jaký?
Hm no asi vsechny kntery maji vliv na zapalovani a vstrikovani? Je tam tusim na stojanek, na benzinovou pumpu atd atd
Ale opet, tam tazko neco nameris v okamziku kdy vse funguje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezduvodne chcipnuti
assassin píše: No on to neni ani stabilizator ani menic... ale nejspis myslite oba to same regulator nabijeni.
Pravdu má náčelník. Říkám stabilizátor, myslím měnič.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 9 | 17.9.2023 v 21:03 dzudas |
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom | akimek314 | 1 | 8.9.2023 v 06:36 milor |