bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bezduvodne chcipnuti
14.6.2020 v 14:53
Ahoj. Uz delsi dobu patram a ani mechanik uz neví.....
Při jízdě se občas stane, že když podřazuju...např před křižovatkou, tak chcipne motor...olamžitě to jde nahodit starterem a zase v pohodě jede. Nicmene když se to stane v blbej okamžik je to i o hubu. Stane se to nekdy 1x za 100 km nekdy ne za 450 nekdy na 100km 3x...necuka,nic neni spatne proste najednou pustim spojku,a nejede ani se nenahodi rychlosti...musim vymacknout cvrnknu do starteru a jedu.
Toto vse jsem uz testoval a fyzicky vyzkousel:
- cerpadlo ( resil jsem v jinem vlaknu) z 98% ok ...jede necuka a pri plnym zatahu tahne jak ma
- spinace na stojaknku,chcipak,spojka,starter rozebrany vycisteny a ok
- svicky ok
- pridal jsem trochu na volnobehu
- ukazatel rychlosti vyrazenej
- komplet elektrila prostrikana kontaktolem a kontakty vycisteny
- baterka ok
- spotreba ok
- Filtr na vzduch novej
- dobijeni ok

Nekdo nejaky napad?
Diky

1 reakcí na tento příspěvek Bezduvodne chcipnuti

15.6.2020 v 13:05 | Nahoru | #1
No treba na zacatku chybi ta kontrola tps - btw jsou tam ty senzory dva, jeden je i na sekundarnich klapkach - ale to jsi psal, ze je ok pozdeji. No pak se jeste dela sychnronizace. Ad cerpadlo - kontrola znamena co ? Meril jsi i tlak a mnozstvi? Regulator tlaku paliva tudiz je ok? Palivovej filtr? Vstriky jsou urcite ciste?
Kontrola vsech senzoru podle manualu - treba teplotnich - jestli maji pri nejake urcite hodnote odpor jaky maji mit? Ve chvili kdy to nechce nastartovat bez starteru - sviti na displeji fi? Padove cidlo by slo obejit - asi teda nejakym rezistorem.. atd. Jako neni to snadny, ale proste prostrikat konektory kontaktolem neni uplne vse co jde v tomto pripade delat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezduvodne chcipnuti

15.6.2020 v 14:19 | Nahoru | #2
assassin> ten TPS jsem dělal po te co mi tu poradili, abych to udělal. Ten sekundární opravdu ale nezvládnu. Synchronizaci jsem delal podle navodu (podle ty čárky...když je v nule je čárka na středu, jak přidam je nahoře a po vypnutí plynu je zase na středu). Čerpadlo - kdyby nedávalo, tak to nejede a nebo cuká nebo nestartuje nebo něco - alespoň podle dost lidí. to samý filtr - byly by problémy permanentně nebo při zrychlení a hlavně při výkonu. Vstřiky koukal technik a jsou ok, senzor teploty vody a pod asi nebude způsobovat náhodné chcípnutí = spíš vypnutí jako bych cvrnknul do chcípáku.
Na displeji nic nesvítí, normálně 1-2 vteřiny po chcípnutí zabzučí čerpadlo a ok. Pádové čidlo nemám. Neprostříkal jsem prostě kontakty ale každý spínač o kterém vím a na který jsem narazil jsem vyndal, změřil, vyčistil, otestoval (cca 50x) a po namontování opět zkontroloval. Proto hledam co by dál šlo ještě zkontrolovat....regulátor jsem měřil (diody) a je ok, nabíjí to v pohodě...ještě změřim za tepla....ale i když jedu s navi a nabíjim tel a tak, tak je baterie ok.
nejhorší je ta nevyzpytatelnost a nejde měřit permanentně vše...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist