Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 01.06.2020 20:16:03
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: ja sem nahodil turistiku a mam Iklid lepsi jak na Goldwingu
Něco takovýho? https://www.motopla...-turisticke-d177.htm
Jestli můžeš prozradit, kolik měříš prosimtě?
Naposledy editováno 02.06.2020 09:33:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
tomasd. píše: Něco takovýho? https://www.motopla...-turisticke-d177.htm
Jestli můžeš prozradit, kolik měříš prosimtě?
mam podobne, ja mam tusim two brothers, ale hento MRA ma R.a.g.n.a.r myslim.
Ja mam 178cm, skusil sem nahodit seriove plego a strasne na mna fucalo, s tymto o hodne menej. samozrejme fuci trochu, ale oproti serii je to uplne ine.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
no da sa to nastavit v podstate. ono jedna vec je jaky mas vyfuk/filtr a chip a druha jak mas nastavene podtlaky a trimmy na ridicke.
Secko okrem chipu sa da nastavit aj doma v podstate. Chip sa da vymenit podla teho co tam mas na motorce.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: tomasd.> super, bude sa ti lepsi jezdit.
no da sa to nastavit v podstate. ono jedna vec je jaky mas vyfuk/filtr a chip a druha jak mas nastavene podtlaky a trimmy na ridicke.
Secko okrem chipu sa da nastavit aj doma v podstate. Chip sa da vymenit podla teho co tam mas na motorce.
Prozkoumám a kdyžtak to někam dám udělat, abych měl klidný spaní. Ale krom výfuku asi vše série. Jinak jsem to přivezl popuštěný v brýlích, teď při výměně gum a oleje jsme to zvedli a ochota zatáčet se docela změnila k horšímu, tak to budu asi vracet zpět, dal bych tak 2 cm z těch 3, co to bylo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
vis co, ja mam predek popuste na 4carku, resp este aj kusek vic lebo mam kvuli ohlinsom podlozky v bryloch, ktere jemne vycuhuju z nich ven a mam tu 4. carku vlastne az na urovni tej podlozky.
a co sem tento rok stihel spravit tak do 500 km, tak sa mi to lubi zatac to pjekne.
teraz sem ale este nahodil riditka z sxv tak su zvedavy jake to bude. su kusek sirsi ale aj rovnejsi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: tomasd.> jj jesli sa ti s tym nechce hrat tak to daj nekomu kdo aprilky pozna. toto je motor ktery potrebuje cloveka co to pozna a vi s tym.
vis co, ja mam predek popuste na 4carku, resp este aj kusek vic lebo mam kvuli ohlinsom podlozky v bryloch, ktere jemne vycuhuju z nich ven a mam tu 4. carku vlastne az na urovni tej podlozky.
a co sem tento rok stihel spravit tak do 500 km, tak sa mi to lubi zatac to pjekne.
teraz sem ale este nahodil riditka z sxv tak su zvedavy jake to bude. su kusek sirsi ale aj rovnejsi
To i kdyby se mi chtělo, tak vím jak by to dopadlo... Je někdo takovej v Praze a okolí?
S řidítkama jsem celkem v pohodě, jsou dost stejný jako na Triplovi... Případně mám v záloze jedny z malýho Streetfightera, který jsem donedávna měl právě na Triplovi, jsou lehce nižší a sklon velmi lehce dolů, což je mi na zápěstí příjemnější
Mimochodem objevil jsem ke směsi zajímavost zde
https://www.apriliaf...8-Running-silly-rich
kazdopadne to stoji za omrknuti seckych tych hadicek popripajanych na TB a na airbox, moze byt chyba aj v tem urcite. A bylo by to asi aj najjednoduchsi.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 11.06.2020 10:02:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
ale asi to moc nebude, co sem cital u chalanu s podobnyma upravama, tak to bylo pod 100 mil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
R.a.g.n.a.r píše: tomasd.> No žere...kolik ujedeš na plnou nádrž? Je to velký stary sportovni véčko. Tady bych spotřebu neřešil, s tím se počítá, že si to svoje veme. Ale když bys měl na nádrž najet 100 km tak je něco špatně, to jo
Cca 11/100 a to jsem jel celou dobu total plíseň, jen párkrát za cestu jsem za to vzal. O spotřebu nejde, jak jsem psal, ale stal jswm chvíli za motorkou s motorem v chodu a už jsem nepotřeboval žádný drogy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
strakon píše: tomasd.>možná je tam ještě ta restrikce a ta uškrcená mapa, ale to bych se divil, kdyby to neudělali, když dávali lauf a filtr
ale už to řešim, zejtra jedu k asasínovi na první průzkum bojem a pak se uvidí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Skoro 200km na nadrz dam....
Naposledy editováno 11.06.2020 15:48:39
oioi01 píše: tomasd.> to je celkem dost.... ja to nikdy nepocital napresno, ale mam myslim vetsinou cca kolem 8litru....
Skoro 200km na nadrz dam....
no právě. Já to ani nějak nesledoval, ale třetí tankování před Prahou mě trochu překváplo Takže pak jsem z účtenek za benál vydedukoval přibližnou konzumaci
Naposledy editováno 11.06.2020 16:04:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |