Rád bych to na pohodové cestění místa FZS 600 který podědila žena tzn eNko. eSko se mi líbí víc, ale chtěl bych široká řídítka a víc sedící pozici. Na dračení bude 929.
Btw je to nějak záludné? Vždy jsem měl jen čtyřvály, dvouvál nikdy. Prý i 650 umí bloknout kolo
Díky moc.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650 "MK1" vs "MK2"
Pokud jsi honič rychlosti, tak Sv650 není zrovna na to moc stavěná, do těch 160km/h jede naprosto perfektně, ale pak je už bída. Sv650 nemá zas takovou kompresi, aby nějak extra zastavovala zadní kolo (ale stává se, když se špatně podřadí). To u Sv1000 už to je horší.
Pokud budeš mít ohledně Sv650 ještě nějakou otázku, klidně napiš.
Naposledy editováno 27.05.2020 08:48:02
nehodlám na tom nikam spěchat, do těch 160 to bude ideál, trochu mě ale mrzí že v eSku nejsou turistický řiditka ale jen zalamovačky
Powerslide (jestli to znamená, aby se urvalo kolo při přidání plynu) > Ano i tohle V2 umí Nejčastější situace je třeba u výjezdu z kruháče a při výjezdu zatopit = přední kolo drží stopu a zadní si díky protáčení dělá, co chce. (Je to ale v takovém limitu, že není problém takhle jet i 50 metrů a pořád dokážeš postavou to zadní kolo natáčet kam chceš).
Jinak pokud jsi řídil takhle velký mašiny, tak se Sv650 neboj. To bude brnkačka, u Sv1000 bych se bál jako první V2 motorku.
Doufám, že víš, že tenhle typ V2 se po zavření plynu chová, jako když brzdíš zadní brzdou tak na 30%. Není to jako u V4, kde pustíš plyn a pomalu zpomaluješ. Tohle mi dělá problém, když jdu jezdit na V4 jsem rozjetý a chci zpomalit, tak jen pustím plyn a zjistím, že motorka jede vesele dál
blesk16 píše: Za sebe doporučuji "hranatý model" (stříkačka). Odpadá jakákoliv údržba ohledně nastavení karburátoru a okolo toho. Jinak ani karburátorová netrpí potížemi. Sv650 máme už 6 let a mění se jen olej, filtry a brzdové destičky, naprosto bezúdržbová. Sv1000 do té zase rvu peníze pořád. Jinak Sv650 je lehčí a krásně se s ní zatáčí a manévruje. Má pružný motor, ale musíš počítat, že to je V2 - do 7000 otáček nakopeš V4, ale nad 7000 ti V4 ujede jak prd. (Hlavně s laďákem má nádherný zvuk)
Pokud jsi honič rychlosti, tak Sv650 není zrovna na to moc stavěná, do těch 160km/h jede naprosto perfektně, ale pak je už bída. Sv650 nemá zas takovou kompresi, aby nějak extra zastavovala zadní kolo (ale stává se, když se špatně podřadí). To u Sv1000 už to je horší.
Pokud budeš mít ohledně Sv650 ještě nějakou otázku, klidně napiš.
Nevim kde jste vsichni vzali ten spodek. Ja kdyz jsem kdysi davno prelezl ze sve GSX1400 (4V) na SV1000 (2V) tak jsem cekal nejaky brutalni spodek a vysledek byl zklamani. Jelo a tohalo to dole pocitive hur nez muj 4V. Takze jde i o to na co z toho lezes...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650 "MK1" vs "MK2"
V_i_c_i> souhlasim, ale ona 650 má lepší spodek než litr, taky jsem čekal od telete víc a přitom je to naprosto hodnej bajk, říkám, spíš tam hledat ten střed.
Naposledy editováno 27.05.2020 10:42:19
Rolda89 > Jinak zablokovat se dá krásně, když jedu po cestě, kterou neznám (nebo je poškozená zatáčka) a občas jsou i zatáčky, u kterých zjistím, že to danou rychlostí neprojedu. Tak potřebuji dát pár kvaltů dolů, aby mě to dobrzdilo (samozřejmě i s brzdami). Při těchto krizových situací jsem rád za větší otáčky = větší brzdění motorem, zatáčka se pak projede třeba kolem 5-6000. Při 10000 určitě né, to jsem špatně napsal.
Naposledy editováno 27.05.2020 10:50:29
Jawasaki> to máš pravdu, první meli trochu víc much, já ale sehnal 99 za nižší cenu, než jde sehnat 97 s pěknejma úpravama, ale práce na ni bylo a furt ještě je, motorka je to super, ale v porovnání třeba s rsv je to spíš hodnej cesťák
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650 "MK1" vs "MK2"
ta spotřeba bude asi individuální ne, podle toho jak za to člověk tahá, tohle by mělo spíš jen tak prdlat. ale i tak 8L mi přijde na šestku teda dost ulet
E. jo a měl bych uvést na pravou míru jednu věc - Ohromila mne dizajnem a zvukem.
Naposledy editováno 27.05.2020 14:33:38
Ano, taky se to seřídit sem tam musí, ale je to jen synchronizace klapek a případně srovnat TPS, velice jednoduché úkony.
Karburátory obsahují spoustu dílů, po 16 a více letech už to může být unavené na pružinkách, vytlučené pohyblivé díly a gumky ztvrdlé. Abys měl jistotu a věděl jak to máš v cajku, nejlíp karbce zrepasovat. Když to uděláš kloudně, membrány, ventilky atd., tak se ti dorovná cena na srovnatelnou motorku se vstřikováním, myslím.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650 "MK1" vs "MK2"
V zatáčce rozhodně nedoporučuji nijak extra podřazovat, protože to mi V2 vysvětlila velmi rychle
Na cestování a dlouhý štreky je super a na laďák si po zimě zvyknu během první či druhé jízdy
Jen ať mě slyší, menší pravděpodobnost, že o mně nebudou vědět
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650 "MK1" vs "MK2"
tak on je rozdíl jestli 650 tahá metrák nebo půl... To pak tolik nežere
Měl jsem X motorek a na nějakejch půjčenejch sem i jel, ale SV650 vstřik byla suveréně nejhorší motorka. Nejede, nebrzdí, motor teda spodek nemá, resp "nejede" v celém pásmu stejně a v 9,5 umře. nevim no.. proti tomu jsem mj měl, dle zdejších odporníků, "krám" typu gsf650 vstřik a jede, brzdí a zatáčí mnohem lépe..
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650 "MK1" vs "MK2"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650 "MK1" vs "MK2"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650 "MK1" vs "MK2"
otázkou je co kW. nejmín jsem měl moto se 70kW
ještě se zkusím zeptat jinak. jaká nejlevnější 600ccm+ se dá sehnat se vstřikováním? třeba by to kvuli technice stálo za posouzení. z moto světa jsem totiž na pár let vypadl a nemám přehled které modely už mají Fi a které ještě ne
Naposledy editováno 28.05.2020 09:55:39
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650 "MK1" vs "MK2"
vtřikování má každej DL 650, karburátorový se nedělaly.V strom je o tom že vydrží. Moc to nejede ale když ti jde o ty výlety, je to ok. Úplnej lenoch to taky není. 85 tis. km bych neřešil, to je cajk. jednou tolik ještě dá. Za rok prodáš za stejný prachy, kdyby nic... Teď když to jen umeješ a líp nafotíš, tak to vystřelíš o 10 dráž...
Já mám to samý, je to v pohodě. Stejně starý SV na tom bude stejně, akorát se hůř prodá kdyby bylo potřeba. Takovej nákup z rozumu, taky jsem to tak bral. Jestli dáš 50 a máš desítku na vstupní servis, tak to vyjde i s gumama a řetězovkou ( matroš)... Protože pirelli scorpion trail 2 sada je cca 5500, řeťězovka trojka, olej 800, filtr vzduch kolem litru. A je to ready na Bulharsko
Naposledy editováno 28.05.2020 11:49:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650 "MK1" vs "MK2"
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 26 | Včera v 22:49 PajdaXJR |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 | simon123 | 45 | 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí |