1 reakcí na tento příspěvek Yamaha dragstar 1100
Teď jsem se koukl na inzerci a zjišťuji, že cena neklesá, ale naopak stoupá.
Naposledy editováno 19.09.2019 11:51:53
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha dragstar 1100
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha dragstar 1100
Ono dnes už dost Draků tyhle věci mají, takže to třeba budeš moci i vyzkoušet.
Na Viragu 11ce jsem jel jednou a už je to asi 4 roky, tak jen mlhavá vzpomínka - byl to velký nezvyk a cítil jsem se jak na Sobíkovi. Pravda, bylo živé, obratnější, ale mě to neoslovilo.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha dragstar 1100
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha dragstar 1100
Volnoběžka je proti tomu brnkačka (tu výměnu uděláš v klidném tempu sám za sobotu - osobní zkušenost).
Ale je to dobrý stroj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha dragstar 1100
1.velikost aspon tedy pohledove, nikdy jsem na ni nesedel. Nejsem jeden z tech co olezaji kazdemu motorku. To je jak nekomu oblezat manzelku
2.kardan to je vec k nezaplaceni. Mam ho na viragu a nemuzu ho vynachvalit. Bezudrzbovy mimo oleje
3.chlazeni vzduchem
Ale hlavne ta velikost. Na viragu delsi trasa pro mne je utrpeni na kolena. Jeste ze uz mam stupacky na padacich.
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha dragstar 1100
t.snek píše: 2.kardan to je vec k nezaplaceni. Mam ho na viragu a nemuzu ho vynachvalit. Bezudrzbovy mimo oleje
Bacha, kardan na Viragu a Dragstaru je sakra rozdíl. Virago má hřídel skrytý v rameni kyvné vidlice, Dragstar má hřídel frajersky obnažený - a z toho plynou problémy. Těsnící gufera jsou vystavena vlivu počasí a nečistot a časem se vydřou a přestanou těsnit. Pak dochází k únikům oleje - a asi si dovedeš představit, k čemu to může vést. Takže hřídel u Draga je zapotřebí víc hlídat a kontrolovat.
1100Virago píše: Bacha, kardan na Viragu a Dragstaru je sakra rozdíl. Virago má hřídel skrytý v rameni kyvné vidlice, Dragstar má hřídel frajersky obnažený - a z toho plynou problémy. Těsnící gufera jsou vystavena vlivu počasí a nečistot a časem se vydřou a přestanou těsnit. Pak dochází k únikům oleje - a asi si dovedeš představit, k čemu to může vést. Takže hřídel u Draga je zapotřebí víc hlídat a kontrolovat.
No ta hřídel je v krycí trubce, ne že by se točila přímo na větru dešti. Ale je pravda, že to gufero, co je u hrušky, kloudně netěsní ani nové, natož po nějaké době. Ještě jsem zapomněl, že ta matka nemusí být nutně pryč, na webu jsou videa, jak to někteří opravují. Blbý je, že dost často přestane těsnit gufero tedy prolíná ven olej a co víc, utažením té matky se nastavuje zubová vůle na úhlovém převodu, takže to po opravě dříve či později jde do vole zádele. A pokud někdo nějakou dobu jel s utrženou matkou, což se dá, tak se právě díky odtlačování kol toho převodu od sebe tlačí ta hřídel do stěny v karteru a taky do může mít nevratné následky. Prostě pořádně zkontrolovat (po sundání levého zadního deklu (kde je čerpadlo) a demontáži čidla tachometru je tam jakštakš vidět). Jinak musí jít ven kyvka. O midnightovi 950 nic nevím, to musí podebatovat jiní. Já nyní sedlám sice midnighta, ale krapet větší kubaturu
Tak co nejdříve v sedle! a opatrujte se!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar | oko31 | 30 | 15.4.2024 v 20:14 Rooks |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar | Dosky-CZ | 19 | 20.3.2024 v 13:04 aar |
Jaký to bude rozdíl? Harley Davidson XL 883C Custom, Yamaha XVS 1100 Drag... | Mlhos | 19 | 23.1.2024 v 08:19 puffybodie |
Nové laďáky Yamaha XVS 1100 DragStar | Dosky-CZ | 8 | 30.12.2023 v 12:14 RunDr |