globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha dragstar 1100
17.9.2019 v 21:55
Ahoj kamarádi jedné stopy. Měl bych dotaz, jelikož jsem začátečník. Mam možnost koupit Yamahu Dragstar 1100 r. v. 2002 za 80000, - ale má už za sebou 80000 km.... není to už na ní moc? Děkuji za reakce

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha dragstar 1100

4.4.2020 v 14:38 | Nahoru | #1

t.snek píše: 2.kardan to je vec k nezaplaceni. Mam ho na viragu a nemuzu ho vynachvalit. Bezudrzbovy mimo oleje


Bacha, kardan na Viragu a Dragstaru je sakra rozdíl. Virago má hřídel skrytý v rameni kyvné vidlice, Dragstar má hřídel frajersky obnažený - a z toho plynou problémy. Těsnící gufera jsou vystavena vlivu počasí a nečistot a časem se vydřou a přestanou těsnit. Pak dochází k únikům oleje - a asi si dovedeš představit, k čemu to může vést. Takže hřídel u Draga je zapotřebí víc hlídat a kontrolovat.

(reakce na) Yamaha dragstar 1100

4.4.2020 v 15:17 | Nahoru | #2
1100Virago> nojo to je pravda to mne nenapadlo. Dik
Je pravda ze cim jsou veci dneska novejsi tim je to vice osizene a nebo vybavene kurvitkama.

Naposledy editováno 04.04.2020 15:20:31

(reakce na) Yamaha dragstar 1100

4.4.2020 v 17:06 | Nahoru | #3

1100Virago píše: Bacha, kardan na Viragu a Dragstaru je sakra rozdíl. Virago má hřídel skrytý v rameni kyvné vidlice, Dragstar má hřídel frajersky obnažený - a z toho plynou problémy. Těsnící gufera jsou vystavena vlivu počasí a nečistot a časem se vydřou a přestanou těsnit. Pak dochází k únikům oleje - a asi si dovedeš představit, k čemu to může vést. Takže hřídel u Draga je zapotřebí víc hlídat a kontrolovat.


No ta hřídel je v krycí trubce, ne že by se točila přímo na větru dešti. Ale je pravda, že to gufero, co je u hrušky, kloudně netěsní ani nové, natož po nějaké době. Ještě jsem zapomněl, že ta matka nemusí být nutně pryč, na webu jsou videa, jak to někteří opravují. Blbý je, že dost často přestane těsnit gufero tedy prolíná ven olej a co víc, utažením té matky se nastavuje zubová vůle na úhlovém převodu, takže to po opravě dříve či později jde do vole zádele. A pokud někdo nějakou dobu jel s utrženou matkou, což se dá, tak se právě díky odtlačování kol toho převodu od sebe tlačí ta hřídel do stěny v karteru a taky do může mít nevratné následky. Prostě pořádně zkontrolovat (po sundání levého zadního deklu (kde je čerpadlo) a demontáži čidla tachometru je tam jakštakš vidět). Jinak musí jít ven kyvka. O midnightovi 950 nic nevím, to musí podebatovat jiní. Já nyní sedlám sice midnighta, ale krapet větší kubaturu
Tak co nejdříve v sedle! a opatrujte se!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar oko31 30 15.4.2024 v 20:14 Rooks
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 19 20.3.2024 v 13:04 aar
Jaký to bude rozdíl? Harley Davidson XL 883C Custom, Yamaha XVS 1100 Drag... Mlhos 19 23.1.2024 v 08:19 puffybodie
Nové laďáky Yamaha XVS 1100 DragStar Dosky-CZ 8 30.12.2023 v 12:14 RunDr


TOPlist