renocar_duben



DETAIL SKUPINY
Moto skupina jawáci od cukráku

jawáci od cukráku

všichni co máte rádi jawy a nemáte se s kym projet sem.nejlíp z okolí cukráku

Skupina má 8 členů a byla založená 07.05.2013 22:39
Správci skupiny


Adresa profilu: http://www.motorkari.cz/skupina/jawaci-od-cukraku


létu zdar a jawě zvlášť

16.05.2013 22:56
nazdar, tak ksy dáme nějakou vyjíždku

létu zdar a jawě zvlášť

24.02.2016 11:27 | Nahoru #121
Dawes> Předpoklad : já v pátek po poledni (nechávám si na to čas, ale možná mi to nevyjde kvůli práci ještě odpoledne) a určitě ještě jednou sobotu. Ten pátek budu vědět až přijedu ve čtvrtek z hor.

létu zdar a jawě zvlášť

24.02.2016 15:45 | Nahoru #122
No u mě je to taky všechno s votazníkem. Buď se mi podaří na pátek dovča, nebo bych mohl až v neděli. A to se mi zase nechce bo už tam všechno bude očuměný a na víkend je mrtě lidu V sobotu se musim otočit u Duchcova pro hotovej motor na bráchovo stavbu a než se vrátim, bude odpoledne.
Začíná mě to s*át. Kdykoliv se vylíhne nějaký volno a mám plán (výstava) tak se najde horda lidí, co mě okamžitě vytížej.

létu zdar a jawě zvlášť

28.02.2016 15:57 | Nahoru #123
Jo, tak u mě to vypadá na sobotu od rána a večer frnk na sever Do pátku je to v práci neprůstřelný bo máme marodku a porodku

létu zdar a jawě zvlášť

08.03.2016 10:37 | Nahoru #124
Nazdar lidi, jaký byl motocykl v Holešovicích? Já jsem tam chtěl zajít v neděli, ale už jsem to nestíhal.
Mimochodem, nemáte někdo informace kde sehnat rozdvojku lanka plynu pro oilmastra? Nové lanka se totiž prodávají bez ní.
Nový člen ze zbraslavi Lobi

létu zdar a jawě zvlášť

08.03.2016 16:06 | Nahoru #125
Lobi> Jo. Pár jawáckých čoprů s dlouhou vidlí, alias přestaveb, v Holešovicích bylo. Čili ještě čoprovější čopři než je tvůj čopr. Holešovice se mi líbí už leta (asi tři nebo čtyři). Mám je tak nějak rád a raději než Brno nebo Letňany.

létu zdar a jawě zvlášť

08.03.2016 21:22 | Nahoru #126
Moje fotky z Motocyklu.

Po rozdvojce bych se zkusil ptát v Jawě ve Strašnicích, nebo v Motodílech v Oseku u Duchcova. Dědula tam má snad všechno.

létu zdar a jawě zvlášť

09.03.2016 08:26 | Nahoru #127
Dawes> Máš moc pěkný fotky. Ani jsem netušil, že jsem byl na tak pěkný výstavě. A to jsem tam byl dvakrát. V tom shonu na mě útočilo příliš mnoho věcí najednou, tak mi to tak nějak ani nepřišlo. U H-D na fotce č. 60 jsem dospěl k závěru, že ČZ 175 Sportku chci. Ten Dodge měl tu fólii samou bublinu, ale jinak byl pěknej a Mustang Fastback patří mezi ty, co jsou méně k vidění. Až se budu projíždět, přivezu na pochlubení se Boba (Smarta). Jen ho trochu poladím polepama.

létu zdar a jawě zvlášť

09.03.2016 09:36 | Nahoru #128
Dawes> Dík za fotky a info . Zkusím tam tu rozdvojku sehnat. Naštěstí se mi včera povedlo demontovat tu původní aniž bych ji rozbil. Jen se divím že ty lanovody prodávaj teď bez té rozdvojky, když ji samostatně na netu nikde nemůžu najít.

létu zdar a jawě zvlášť

09.03.2016 13:16 | Nahoru #129
Nevím jak má lanovody Jawa, CZtka má lano jednoduchý vedený do Posilube a z něj do karbce. Kdyztak by mělo jít něco sbastlit. Lana i koncovky jsou běžně k mání.
Exit: nejsem negramot, píšu z tabletu kterej má na češtinu svůj názor

létu zdar a jawě zvlášť

09.03.2016 13:24 | Nahoru #130
Tak jawka má právě lanko od plynu pod nádrží rozdvojený a z rozdvojky jde jedno lanko do karbecu a druhý do čerpadýlka. A ta rozdvojka je takový plastový odělátko, který si říkám že by měli prodávat k více strojům, ale nějak mi to nejde po e-shopech dopátrat. Ale tak při nejhorším zprovozním tu původní

létu zdar a jawě zvlášť

10.03.2016 09:08 | Nahoru #131
tak to jsem nikdá neviděl. Ale je máloco, co se nedá udělat jinak

létu zdar a jawě zvlášť

10.03.2016 09:22 | Nahoru #132
To je pravda. Já jsem tedy nakonec použil tu původní rozdvojku, kterou se mi povedlo nacpat na nová lanka. Tak zítra zkusím rozpohybovat oilmastra po několikaleté nečinnosti. Tak snad se zadaří.

létu zdar a jawě zvlášť

10.03.2016 09:30 | Nahoru #133
Hlavně kvalitní olej. M2T ani na řetěz motorový pily. Mám Pusilube v CZ477 a super zkušenost s Mogulem TSF. Což mi potvrdil i mistr oprav v Oseku.

Edit: a nejdřív pro jistotu zkontroluj, jestli pumpa vůbec pumpuje. Než jsem po generálce získal důvěru v mazadlo, stejně jsem dával kapku oleje do nádrže. Sice jsem víc čmoudil a častějc čistil svíčku, ale jistota je jistota.

létu zdar a jawě zvlášť

10.03.2016 09:43 | Nahoru #134
Tak M2T jsem nelil ani do simsona Já jsem nejdřív používat Motul 510 a teď jsem přesedlal na Castrol power 1 racing 2T, který je plně syntetický. Ale s tou kapkou oleje do nádrže pro jistotu to není špatný nápad. Čerpadlo rozhodně pořádně otestuju než ho zapojím do motoru. Už mám i nové hadice, ať toho vyměním co nejvíce

létu zdar a jawě zvlášť

14.03.2016 13:42 | Nahoru #135
Tak jsou zkompletoval toho oilmastra a vyhnal z něj bubliny. Jen nevíte, jestli je u tohoto zařízení normální, že dávkování není plynulé, ale že olej vždy trochu popojede a pak chvilku stojí?

létu zdar a jawě zvlášť

14.03.2016 13:44 | Nahoru #136
Na mym Posilube pulzuje.
Základní dávka je nastavená nějakou vymezovací podložkou a plynule se upravuje polohou plynu. Frekvence pulzů je pak daná otáčkama kliky.

létu zdar a jawě zvlášť

14.03.2016 13:48 | Nahoru #137
Jinak na vyhánění bublin mezi nádrží a čerpadlem mám udělanej vychyták z T kusu a hadičky, která současně funguje jako olejoznak (i proto, že olejoznak na nádrži je v blbý poloze a jakmile je v něm bublina, pravděpodobně je bublina už i v hadici.)
Vidět je to třeba TADY:

létu zdar a jawě zvlášť

14.03.2016 13:55 | Nahoru #138
Dík moc. Jsem rád že to pulzování je normální. Jinak u mě naštěstí je olejoznak trochu výše, a poměrně velký, takže by mělo být dobře vidět že dochází olej. Jinak odvzdušnění jsem provedl jednoduše, protože jsem měl v nádrži ještě benzín s olejem, tak jsem to nechal puštěný do lahve dokud jsem nevyhnal všechny bubliny (tím jsem se všiml toho pulzování). V každém případě ten T-kus je dobrej nápad. také to zkusím nějak u sebe vymyslet aby to bylo nenápadné.

létu zdar a jawě zvlášť

17.03.2016 10:04 | Nahoru #139
Zdravím kolegové.
Také jsem s dlouho odstaveným Posilube (32 let Číza stála v garáži) nejdříve vyjel "na mastnej benzín", čerpadlo neřimazávalo dobře. Byl zalepený zpětný ventilek ve vstřikovací trysce a ventilek v olejovém čerpadle (ČZ 477.01 má dva zpětné ventilky v systému mazání motoru). Olej v nádržce jsem trochu naředil benzínem. Asi po 10+10 km jízdy (ujeto ve dvou jízdách s týdenním odstupem) se to rozchodilo. (dneska už bych to asi řešil jinak = rozebráním, mechanickým rozhýbáním a propláchnutím ventilků v benzínu)
Jinak potvrzuji Dawese - olejoznak u Čízy je tak nízko umístěn, že je velmi vhodné olej doplnit hned jak se objeví hladinka pod horním okrajem olejoznaku, jinak ............... popisuji to tady, u jedné ze svých Číz http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=98849

létu zdar a jawě zvlášť

18.03.2016 20:28 | Nahoru #140
Tak ja jsem to na jawe rozchodil bez problemu po minimalne petilete odstavce (pricemz ctyri roky motorka stala v dilne predchoziho majitele). Ale v kazdem pripade je velmi dobry napad s tim T-kusem na olejove jadicce. Jednak je na te odbocce dobre videt stav oleje a funguje to jako automaticke odvzdusneni. Viz vyse prispevek od Dawese. U mne to dopadlo takto:




létu zdar a jawě zvlášť

18.03.2016 23:01 | Nahoru #141

létu zdar a jawě zvlášť

30.03.2016 13:11 | Nahoru #142
o tento článek se musím podělit: odkaz
Jde jen o článek na IDnes, žádný divnostránky

létu zdar a jawě zvlášť

30.03.2016 17:25 | Nahoru #143
Četl a fotky viděl. naživo ne. Předek OK, zadek OK, jen ten bok s asi jen vyznačenou schránkou mi moc nepasuje. Kdyby byla otevírací, i když placatá, bylo by to lepší než kryt ničeho.
V sobotu je každoroční sraz v 10.30 v Týnci u Jawy. Nevím jestli dorazím. Tře se mi to rodinnou akcí.

létu zdar a jawě zvlášť

30.03.2016 18:39 | Nahoru #144
Jěště že to není ČeZeTsson, to by kluci že Šalamounky přepískli
Jinak za mě zajímavá retrostavba na divnostrojnym základu Ale co, Jawa Bizon byl taky jak z jiný planety.

létu zdar a jawě zvlášť

04.04.2016 17:30 | Nahoru #145
Oláá bando,
rád bych vás informoval o další jarní spřátelené akci. Po několika letech se obnovuje tradiční První míle páchaná v našem poberounském údolí. Úplné detaily ještě nejsou, nicméně důležitý je datum a čas. Sobota 16.4. kolem 11h sraz v Černošicích-Mokropsech v Jedličkárně . Vyjížďka po okolí (cca Karlštejn, bývá Svatý Ján, plus něco kolem). Následovat bude zevling v některém z osvěžovacích zařízení a večer koncert (prý AC/DC revival).
Akce je ve fázi příprav, sám nemám víc informací.

létu zdar a jawě zvlášť

05.04.2016 08:45 | Nahoru #146
Dawes> OK. Beru na vědomí. Chtěl jsem po zimě vyčistit přes zimu nevypuštěný karburátor, vypustit sedliny v nádrži (a tak dál, co píšou v chytrých časopisech) ...., pak jsem se na to ... ,zacloumal nádrží, napustil karbec, protočil, natočil, dofouknul kola a ona JEDE. Je to Jawa.

létu zdar a jawě zvlášť

05.04.2016 09:40 | Nahoru #147
Dawes>Akce by se mi zamlouvala, ale mám bohužel až do léta plné víkendy

létu zdar a jawě zvlášť

05.04.2016 09:46 | Nahoru #148
stařík62>
Na jawě se nemá přes zimu co zahnojit, pokud to nebylo zahnojený už předtím. V karbcech nejsou membrány, který by puchřely, a jestli se za tři měsíce trochu usadí benzín.... neni to o moc hnusnější, než když se tam pak celý léto prohání M2T. Pokud máš dobrej filtr mezi nádrží a karbcem a nenatankoval si na podzim nějakou bahnitou ropu, není co řešit.

U podtlaků (Virága, Savage a další) to řešíme vypuštěním karbců a zjara natankováním půl nádrže 98 oktanem. A jak to jede

létu zdar a jawě zvlášť

07.04.2016 15:57 | Nahoru #149
tak brzo budu mít technickou. možná to i stihnu do první míle :o)

létu zdar a jawě zvlášť

07.04.2016 17:15 | Nahoru #150
boyower>

TOPlist