Vyhledávání příspěvků ve fóru
Nalezeno 2002 záznamů

  • Jawablázni

    26.01.2014 21:50

    Sema píše: Vlasťák1973>Motorka+plus její šofér+místenka, v nočním spoji vč. lehátka.

    Edit: jízdenku si musí přikoupit případný tandemista či tandemistka.



    Pozor, my to jeli předloni a platilo, že motorky vozí jenom ve dne. Nikdy v noci. V noci vozí auta. Vagónovali jsem brzy ráno a jeli do Košic. To samé směrem na Prahu.



  • Jawablázni

    16.02.2014 20:40

    T-1000 píše: Čmoud> Jen jestli to nebyl tenhle přerostlý gang. Zleva doprava: Caliboss, Lízal, Samozvaný....





    Joooo, dobrý foto!

  • Jawablázni

    24.01.2014 21:29

    bimbo750 píše: Proto tam mám VAPE a mám pokoj...
    (špatně placenej agent firmy VAPE..
    >Zdenál -benál- nevím k čemu Ti přát, ale abych něco nezanedbal Tak se také přidávám.
    PS: kdy vyrazíme k protinožcům- aby nám to stálo -viselo????????? STÁLO....



    A měřil jsi předstih u VAPE? Čoveče vůbec mi to nesedělo a to mám originální kliku. Mašina jela, ale pálila 6mm před HÚ a výkon nic moc. Ono totiž hodně záleží na poloze čepu, který je zalisován v setrvačníku kliky... Tam nen žádná aretace. A ta Jawská nepřesnost.. Na kladívkách to krásně doladíš, ale u VAPE? Pomohlo mi vyvrtat další dva otvory na desce co drží snímač a ten jsem upevnil do těch otvorů. Motor se zklidnil, přestal se hřát a jede lépe. To jsem řešil před 10 lety. taky na to mrkni.

  • Jawablázni

    22.01.2014 06:42
    Krásná auta.

  • Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013

    22.11.2013 21:38
    MartinED250> Vémax..

  • Retro Jawy v Hospodářských novinách - 21.11.2013

    22.11.2013 21:36

    Che píše: nóó - jezdil sem obě a ten 28koňovej kalif byl mnohem víc sexy on byl totiž výrazně lehčí a měl větší výkon ten rovinej rám se teda nad 120 kroutil a chtělo to často měnit futra na zadní kyvce, páč i malá vůle tam byla hodně znát

    Souhlasím. Hezkej je. Byl to přešlap jako byl rám pro půllitra.. Ale to samý byl třeba Vémex od yamahy. Čtyřkovej rám byl už fakt dobrej.

  • Dvojklíčévá přední brzda

    19.11.2013 20:55
    Štít z J634 tam jde bez úprav. Jen se prohodí šavle. Klíč z J638 se musí upravit na záchytu reakce. Viz foto.



  • Jawablázni

    16.06.2018 21:26
    A co je to za motor? 6 či 12 ventilů?

  • Jawablázni

    06.01.2014 18:43
    Já myslel, že na tomto modelu už byl motor bez log ČZ. Viz fota má z jawáče 2009













  • Jawablázni

    14.02.2014 09:20
    Jojo, za chvíli to v práci balím a frčím k čáře.

  • Jawablázni

    23.10.2013 21:20
    Jojo.

  • Jawablázni

    19.09.2013 20:07
    Jo, doporučuji. My chceme v budoucnu takhle objet ještě Slovensko aby jsme to měli komplet..

  • Jawablázni

    04.09.2013 10:48
    Čmoude za hřích by nestála. Byla to šílená leč funkční splácanina. Hranatý válce, 18tky kola, prodlužovaný blatníky, apod. Ale jezdila dobře. Majitel(kámoš) - dnes má Ducati jí nazval "pouštní bouře.." PS:ta holka zády byla má první vážnější známost. Letí to no.. PS:2 ale mám slušný mrkváče co?



  • Jawablázni

    19.10.2020 16:22
    Je to 12/2013. Celkem pěkná výbava.

  • Jawablázni

    07.12.2020 06:59
    Staré mopedy dávali na SPZ hlavně lidé co nich cestovali. U nás je výjimka, ale třeba do Německa moped bez SPZ nemůže... Viz Lucifer, kluci co jezdí na Stadionech do Alp, na Elefanty, apod..

  • Jawablázni

    01.02.2021 19:04
    A ještě dvě 15 let staré fotky.

  • Jawablázni

    23.01.2021 10:22

    Borntobewild píše: Nakupování v Kelly je hodně vážná diagnóza. Tam snad může nakupovat jen naprostej magor. Schválně se vždycky když objednávám nějaký díl, podívám za kolik ho má Kelly. Identický díl, stejný výrobce, stejný kód a cena po registraci 2-3 násobná oproti maloobchodní ceně kdekoli jinde.

    Tohle zž platí dlouhý roky..

  • Jawablázni

    25.11.2020 22:29
    Dával jsem sem fotku. Na 100 výročí ČZ a návštěvě závodu na fotce byly jasné informace, že dělají řetězy na několika linkách a to odděleně pro VW Audi, BMW a KTM....

  • Jawablázni

    07.12.2020 13:10
    Taky mi nevadí, že se tu nepojednávají jen motorky. My letití uživatelé Jawamánie jsme na to zvyklí. Ba naopak, kolikrát jsou to zajímavé věci z různých oborů.

  • Jawablázni

    05.02.2021 08:57
    Když si vzpomenu na MZ250 - ano, jede to pěkně, ale ta spojka na kuželu. Fakt dost potrápí... Jawácká 250/593 voda MZ250 poslední generace ujede jak nic.

  • Jawablázni

    18.12.2020 06:54
    Po revoluci se ten stroj prý stal předmětem soudního sporu. MAS ho okopíroval a začal ho vyrábět jako hobby soustruh Mahos 22. Ten už měl litinové lože.

  • Jawablázni

    28.01.2021 10:25
    Poznáte co je to za stroj..?

  • Jawablázni

    20.12.2020 08:20

    Jirka_S píše: MartinED250 - ten Mahos se ještě vyrábí, už asi ne?

    Dle mého ne. Nikde jsem nic nenašel.. Tyhle poctivý mašiny převálcovala levná Čína.

  • Jawablázni

    02.04.2021 15:23
    To jsou stroje. A já dnes rajtoval z 6911..

  • Jawablázni

    09.07.2021 07:50
    Jsou určité motory co si s LPG moc nerozumí a mělo by se to řešit přímazy, apod. Hliníkový motor z Favorita či Feldy vydrží takřka vše. S Feldou mám už kolem 200 000Km na plyn a nebyl problém. Jezdí to za půlku - cca 1Kč na 1Km. Auto se mnohokrát zaplatilo.

  • Jawablázni

    30.07.2021 07:35
    Pech mám tenhle motor ve felicii. Je tam normální zásuvka pro diagnostiku a dá se to napíchnout na VAG304 - u tohoto případu se možná musí použít ještě přechodka. Jestli jsou problémy s volnoběhem, tak je dobré zkalibrovat systém a to tak, že vypojíš na cca 0,5h baterii, pak jí připojíš a bez šlápnutí na plyn motor nastartuješ, necháš běžet 5 minut, vypneš a tohle ještě 3x opakovat. Při proceduře nesmíš nikdy šlápnout na plyn. Motor si pak nahraje nové hodnoty. Tohle mi vždy pomohlo k ustálení pevného volnoběhu.

  • Jawablázni

    22.03.2021 15:52

    Béďa17 píše: Dan250> Prima. Také se na ní některou budoucí zimu chystám. Nemáš plánek ať nevymýšlím vymyšlené?

    zde je plánek. Stavěl jsem to podle něj před lety. https://www.velorex...a/zvedak-na-motocykl

  • Jawablázni

    28.03.2021 08:59
    Jo, to je ono.

  • Jawablázni

    31.03.2021 13:55
    Přesně, a ta guma je na rozdíl od Mitasu lépe zhotovena, potřebuje polovičně vyvážit a jízda je klidnější.. Na to, že je zesílená, šla v pohodě (za použití jarové vody) nazout originálníma plechovýma montpákama Jawa. Tak nebude s defektem na cestách problém..

  • Jawablázni

    01.10.2021 07:53
    Když je tu už řeč o Japoncích. Nechtěl by někdo krásné CB750? Klasika devadesátých let. Soused z ulice prodává. Je to rok 1994, najeto 41 000Km v původním perfektním stavu. Jsou k tomu 2 klíče, originál vercajk Honda, příručka k údržbě. Dovezeno v květnu 2021 z Německa, kde jí měl jeden majitel - dnes již starý pán. prostě stroj s rodokmenem. Soused na ní letos dal 4 000Km a chce si koupit silnější - od bráchy XJR 1200. Tuhle Hondu jsem prolezl a doporučil bych jí i do rodiny. Chtěl by 70t + případná podzimní slevička. Co Kehaji? Ty jsi Hondičkovej..

  • Jawablázni

    17.02.2021 07:45
    592 přišla jen o jeden kůň. Mezi 353 a 559 je rapidní rozdíl ve všem. Konstrukce je podobná, ale to je tak vše...

  • Jawablázni

    31.03.2021 12:30
    Na OHC razantní rozdíl v jízdních vlastnostech. Vyztužené boky a poloměr pneu. Jsem zvědav co 559.
    Jsou o cca 7mm širší než origo.

  • Jawablázni

    17.05.2021 09:31

    Koudy01 píše: Já s Feldou 1,3 jezdil za 5,5. Ale jako chudej student to bylo dost na pohodu teda.

    Ale prd. Zrovna teď jsem v ní jel na o víkendu na výlet. 160Km a průměr jsem měl prvních 80Km tam 6,2 a ta samá cesta domu 5,4/100Km. Jel jsem pořád devadesát, což znamená do kopce i plnej. 1.3BMM - mám tam palubní počítač - vidím spotřebu. Ta samá cesta v mé trojkové Fábii 1,2TSi 4.8l/100km. Jezdím tu cestu často.

  • Jawablázni

    22.05.2021 08:07
    Byla tu řeč o srazu pulců. V těchto dnech přihlášeno 92 strojů. Určitě stovka padne, což je za 12 let pořádání srazu v Rovensku rekord. Bude to o spanilce hukot.

  • Jawablázni

    04.04.2021 08:23
    Když už se tu probírají Jawy a Japonci. Co to trochu pomixovat..

  • Jawablázni

    21.05.2021 08:34
    Pechu já teda vůbec nevím jak se naše firma mohla za ta léta vůbec mobilizovat. Máme tu převážně Škodovky od octavia I II III, rapidy i fábie. Všechno benzin a v poslední řadě TSI. Některé kousky již lížou hranici 200 000Km odjetých a nebyl s žádnými z motorů problém. Jen běžný servis. Vše jsme kupovali nové...

  • Jawablázni

    05.08.2021 15:16
    https://www.bvm.cz/f..._Kdn1uhoC1_cQAvD_BwE

    Zde materiál na výrobu sítka.

  • Jawablázni

    26.11.2021 09:10
    Wenca24> Vyjede to až z jara. Ale je to soused, tak to budu sledovat. Tohle stojí 2650Kč..

  • Jawablázni

    26.11.2021 12:37
    Jak píše Wenca. U UAvape máš bratru 12V 200W. To utáhne i sedačku.

  • Jawablázni

    23.01.2022 11:21
    Od roku 2013 kdy jsem ten motor dělal jezdím tohle kladívko. https://www.motokra...o-zapalovani-stadion Co si pamatuji, tak se musela převrtat destička a tuhle Taiwan cívku https://www.motokra...-civka-stadion-hneda Nebyl s tím do dnes problém a to mám upravený motor a svíce otáčkami.

  • Jawablázni

    10.02.2022 18:04
    PetrL3> Jsou z bronzi. Někdo je tenkrát udělal přesně dle originálu. Tak už to zůstalo. Majitel to tak chtěl. Dobový tunning..

  • Jawablázni

    13.03.2022 20:52
    [quote=Borntobewild]Pouze zde, ve východním bloku. Já měl Audi 100 z roku 1978. Mělo to automatický sytič a startovalo se to stejně jako jakékoli dnešní auto.
    Tak automatiku mělo i 1000MB hodně dlouho před Audi z roku 78. Díky šetřílkům - mělo to o něco větší spotřebu se od toho upustilo. Vlastně i v lepším provedení u Favoritu se pak dělala mechanická náhrada. Na západě si s tím nikdo hlavu nedělal.

  • Jawablázni

    26.11.2021 10:53
    https://motorky.bazo...alovani-jawa-350.php tady je dvouválcová verze s menší watáží. zapojení je stejné.

  • Jawablázni

    13.11.2021 09:15
    Musíte jet někam do kopců. Nahoře je teplo a slunce. V těchto dnech jsou města pod pokličkou inverze. Já se teď toulám po kopcích a užívám podzimního sluníčka.

  • Jawablázni

    18.11.2021 18:33
    Tvl ducati mám na Pragovce 20 let a pohoda...

  • Jawablázni

    09.01.2022 19:10
    Umíš žít.

  • Jawablázni

    22.07.2022 10:42

    kehaj píše: pech.> Myslím že Martinovi je jasný že to byl jen pokus o fór.

    Čtyři výfuky jsou čtyři výfuky. To je marný..

  • Jawablázni

    17.06.2022 13:42

    assassin píše: MartinED250> Ve sklicidle mám hrot, pretocenej… hodinkama jsem přejel plochy pro hlavní loziska a dávají stejnou výchylku ve stejnem miste, tzn za me je ta klika rovna. Je to z potkaneho motoru a byl jeden píst rozemletej a zaseklej o ojnici - ta je ohnuta dost. Jen me zajimalo, jestli ta klika neni taky ohla.



    Na takové měření soustruh postačí.

  • Jawablázni

    11.09.2022 14:18
    Milane buď v klidu, včera se vraceli kluci od nás z Kosova a 4 roky stará Honda Afrika udělala před Prahou pápá... Odešla ložiska v zadním kole. Najeto taky 43 000Km. Musela do dodávky..

  • Jawablázni

    20.05.2022 08:33

    pech. píše: Milane, to je o nepochopení filozofie Čz. Vybíral sis typy, co jako nepovedené výjimky potvrzují tu nadřazenost Čz nad Jawou. Čz byla vždy, krom doby nejhlubšího temna, zmaru, nesmyslné direktivy a rozvratu všeho dobrého, co kdy ČZ měla, což jest doba produkce národní řady, tedy ubohých, ohavných, unylých, bezbřeze nudných, líných a nesmyslně červených kejchaček, vždy taková svá, lehčí, svižnější, agilnější.... Prostě motorka s jiskrou. Kdežto Jawa, to byla vždy zbytečně těžká, ubručená teta, kdy původně to měl bejt traktor, ale pánbůh si to na poslední chvíli rozmyslel a udělal z toho motorku...

    Srovnej si třeba Čz 475 s Panelkou.... Panelka je ohavný, těžkopádný a neposlouchatelný stabilák, který sice celkem táhne, ale musí se k tomu přemlouvat na kolenou a se sepjatýma rukama, aby se to roztočilo.... No hnus, radši ani nevidět.... To není motorka, to je zemědělský stroj.... PFka, co jí přendali kola za sebe.... Zmar a ohava...

    Kdežto dvěpade jednofuk číza, ta jde za plynem jak pila a nechá se točit a pak to i celkem odsejpá, je ovladatelnější, agilnější, živější....

    Mám jiné zkušenosti. ČZ 250 vždy vibrovala tak, že když jsme objížděli republiku tak kamarádovi doslova vystřihovala písmena z nové hliníkové vylisované značky. Když jsme večer hledali po lesích místo k přespání byl vždy on první, který utavil spojku, která začala unášet a my na něj museli čekat. Není divu, když je skoro polovi´=cni jako u panelky 559. Ta směšná malá převodovka taky dostávala pořádně za uši a u všech motorů, které jsem dělal byla opotřebovaná. Vůbec si ČZ 250 nedovedu představit při tahání side. Ta životnost tam prostě není. Ano, jeto lehčí a živější motor. ale vždy když jsme to na silnici testovali, tak mé J250 ČZ 250 nikdy neujela. 559 je mnohokrát trvanlivější a má delší životnost a kilometrový nájezd.

    Na těchto dvou werglech je dokonale vidět, jak moc jinak, můžou jezdit stroje, jejichž papírové parametry jsou prakticky totožné....

    Jedině Čzblázen ví, co je dobré a Jawablázen je nižší kategorie, která ještě nepoznala to dobré, protože jinak by nemohla s Jawou spokojena býti