renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

c.j.

Offline: 24.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 45
Město: Hlučín
Lokalita: Opava Moravsk...
Komentářů: 3x
Pomohl: 212x
Založil témat: 12x
Napsal příspěvků: 11518x
Body komentářů: 1 / 1
ID uživatele: 97117
Registrace: 16.6.2009

Adresa profilu:http://www.motorkari.cz/profil/c.j. (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 7 záznamů

15.5.2017 Článek DUCDUC není nad to komentovat článek o sobě a dělat na fóru skrytou reklamu na své výtvory..
14.5.2017 Článek Jak slyším Motoscoot a pan inženýr Pavel Bída, tak se mi ježí všechny chlupy. Taky mám "zkušenost". Reklamace u něj zakoupené motorky nevyřešena ani po třech měsících, jen sliby a kecy, to umí.
+2 -1
25.5.2010 Článek Tak překousnu R1, ale fakt mi tam chybí polonahé krasotinky, kam se poděly? Je jich čím dál méně.. :( Třeba taková krásná předposlední strana - "Máme rádi bajkery, ketří na to jdou zezadu." nebo jak se to jmenovalo, kde je tomu konec?
Listuju poslední číslo a kde nic tu nic, fotka slečny na R1 na obálce a malinká u obsahu čísla a na plakátu, toť vše z celého čísla.. Slabota

V čísle které má 148 stránek je 45 stránek jen s reklamou (chápu, že to bez toho nejde), ale třetina obsahu reklama a ani jedná polonahá holka, tohle už je fakt dost na hraně..
23.5.2010 Článek hluska: no to je asi pravda..
22.5.2010 Článek schválěn jsem si vytáhl minulé číslo ,kde byl převzatý anglický test fároše, R1, GSXR a S1000RR. Si hoši měli uvědomit, že je trochu divné, že v předchozím testu anglánů yamaha vyhořela a skončila na posledním místě! Cituji:"Na samém dne nám zůstává Yamaha R1" nechce se mi to opisovat, ale má nejslabší podvozek, nespolupracující s obutím, je ze všech nejslabší a hned po RSV i nenjepohodlnější..

A teď cituji z posledního čísla našeho skvělého Carlose (doufám že to čteš..) "R1 dominuje motor, kterej má vynikající zátah všude a zvuk jako opravdový V4. Podvozkově je fajnová, pohodlí vynikající a má nejlepší zpracování ze všech. Režim motorou "A" je fakticky šílenost, ale tak to má v téhle společnosti být!"

Chlapi, není Vám trapně?!

Ale oni ji opěvují jako nejlepší stroj všech dob.. Cituji ještě jednou z minulého čísla: Křivka R1 vysvětluje nejnižší maximálně koně. Výkon jsou otáčky násobené kroutivou silou, takže to, že maximální krouťák dává v nejnižších otáčkách, a to, že odpadává nejrychleji, znamená, že Yamaha neumí vytvářet výkon.

A na grafu v celém spektru S1000RR jasně vede, R1 jeho křivku jen 2x lízne. Absolutně nejlepší spodek mělo GSXR, nejlepší střed měl výrazně nejlepší fároš.
22.5.2010 Článek Hlavně už mě fakt ser.. To není časopis, to je reklama na Yamahu !!! Mám pocit, že to celé musí platit Námaha, protože to jiank není možné. V každé druhé větě vychvalují R1 do nebed, napíšou takovou hovadinu, že R1 má lepší spodek a střed než bmw R1000SS, na zmínku, že na R1 je poddimenzovaná spojka reagují tím, že to vůbec není pravda, protože jejich testovací vydržela celých neuvěřitelných 15tis km, což je super a dokonce tohle jim potvrdili i v autorizivaném servisu yamahy, že 15tis km na jednu spojku je normální průměr. Mě to teda moc normální nepřijde :D Stačí se podívat na obálku - R1 - ta tě nabije, otevřu vypadne plakát a ne něm - nečekaně R1, otočím plakát a tam jiná Námaha, bežte se vycpat ! Tohle už číst nehodlám, další předplatné neplatím..
21.10.2009 Článek Kde je kua tenn zvuk? To si děláte prdel?

TOPlist