Komentáře
Nalezeno 46 záznamů
4.5.2021 | Článek | Fandím firmě OTTL s.r.o., ideálně aby se sami dali na vývoj a výrobu motocyklů, ale bez značky JAWA. Mělo by to pak větší šanci na výrobu +3 |
3.4.2019 | Článek | PANE BOŽE Ty to vidíš. Zase další nesmysl, který chtějí onálepkovat logem ČZ. A taky by mě zajímalo, proč jsou použité fotky mých motocyklů pro propagaci tohoto nesmyslu +1 |
7.1.2019 | Článek | Fajn projekt pro zábavu, ale nesmyslný projekt pro sériovou výrobu. Může se nadějně zařadit do skupiny FGR 2,5 MIDALU, nebo JAWA 1200. Prostě nesmysl. To si raději koupím skůtra na benzín a mám hned několi výhod: - neomezené ježdění - lehčí motocykl - ekologičtější (výroba elektriky je zde ze 75 z uhelných elektráren) - investice (originál veterán se zhodnocuje) +3 -1 |
13.8.2018 | Článek | Tak kdo se chystá? |
29.9.2016 | Článek | Je fajn, že je v tuzemsku trh s motocykly rozdělen FGR 2500 ccm - 3 miliony , JAWA 1200 ccm - 0,5 milionu , a pak veškeré Japonské a jiné zahraniční motocykly s objemem 400 - 1000 ccm -v cenách kolem 0,3 mil. Aspoň v tom nemáme bordel. Jen je škoda, že ty vytažené stovky miliony ze státních dotací, tedy peněz daňových poplatníků pro FGR a JAWA nešli do rozumnějších a masovějších projektů. Je fajn, že si kluci plní své sny, ale mělo by to být za vlastní peníze. Můj sen je vyrábět motorky také, ale jaksi nemohu dosáhnout na dotace z ministerstva obchodu a průmyslu - poradíte mi jak na to? . Díky za Typ. +2 |
30.8.2016 | Článek | A pro Vlado-1500: Jistě bys to bez SPZ zvládl též |
30.8.2016 | Článek | Díky za super komentáře. Příští termín bude 19.8.2017. Tak chystejte své stroje , kdo jste ještě nebylo A ostatním děkujeme za účast |
17.8.2016 | Článek | Kdo nepřijede zaváhá! Nicméně dáme vám šanci na další ročník |
9.8.2016 | Článek | Každý rok, jsme měli Melecháč týden po GP, letos se to prostě sešlo s moto GP |
31.8.2015 | Článek | Ty jo, když to tak čtu z pohledu redaktora a slyším vyprávět účastníky, tak to asi příští rok místo organizovaní raději taky pojedu |
20.8.2015 | Článek | Znovu děkuji za komentáře. Co se týká staveb motocyklů ČZ 180 typ 487.6, tak jsem si jist, že jich už moc nebude. Počítám že pokud ano, tak to bude do dvou kusů. Účelem staveb není mé osobní zbohatnutí o kterém se ani mluvit nedá, ale možnost získání nějakých prostředků pro další stavbu. Další stavbou v řadě je silniční ČZ 400 OHC. Zde se mi podařilo během několika dlouhých let sehnat a zprovoznit motor ČZ 400 typ 863 a dále motor ČZ 250 typ 862. Věřte, že pořízení takových motorových unikátů se pohybuje v cenách ojetých Octavii II a samotná výroba motocyklu je ve 100tis řádech. Ale vnímám to jako výzvu nejen pro sebe, ale i v duchu ing. Pudila, který si přál, aby jeho motocykly brázdily české silnice a nestály jen jako prototypy v muzeích. A možnost vidět, slyšet a dotknout se oživlého unikátu je i při vysoké investici pro mne více zajímavé, než si koupit třeba novou Hondu za ty samé peníze +5 |
19.8.2015 | Článek | Zodpovím dotaz k SPZ. Všechny mé ČZ 180 typ 487.6 mají doklady a bílou SPZ. |
19.8.2015 | Článek | Zde mám podpisy z roku 1999 od Bártíka, Pudila, Staši, Kocourka a Lence. Kdo ví, co by se zrodilo, kdyby pan Pudil měl možnost tvořit mnohem déle. +1 |
19.8.2015 | Článek | S panem Pudilem jsem měl tu čest se v roce 1999 sejít nejen na 80. výročí ČZ Strakonice, ale i u něj doma. Velmi příjemný muž, který mě (stavaři) ochotně ukazoval jeho práci. Vzpomínám si, že měl doma rýsovací prkno a na něm motor ČZ 420 typ 860. Nechal jsem si od něj podepsat fotografii v publikaci od Gomoly, kde je celý realizační tým s ČZ 420 na závodech klasiků v Asenu v roce 1998. Na přiložené fotce je Ing. Pudil s ČZ 350 typ 510 OHC a vedle vlevo má první stavba "Bastarda" jak jej nazývali sami ve vývoji ČZ Strakonice. |
19.8.2015 | Článek | Děkuji za komentáře. |