renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

PESO

Offline: 18.1.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 46
Město: Ledeč nad Sázavou
Lokalita: Havlíčkův Bro...
Založil témat: 2x
Napsal příspěvků: 14x
Body komentářů: 21 / 8
ID uživatele: 91461
Registrace: 8.4.2009

Adresa profilu:http://peso.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 46 záznamů

4.5.2021 Článek Fandím firmě OTTL s.r.o., ideálně aby se sami dali na vývoj a výrobu motocyklů, ale bez značky JAWA. Mělo by to pak větší šanci na výrobu
+3 
3.4.2019 Článek PANE BOŽE Ty to vidíš. Zase další nesmysl, který chtějí onálepkovat logem ČZ. A taky by mě zajímalo, proč jsou použité fotky mých motocyklů pro propagaci tohoto nesmyslu
+1 
7.1.2019 Článek Fajn projekt pro zábavu, ale nesmyslný projekt pro sériovou výrobu. Může se nadějně zařadit do skupiny FGR 2,5 MIDALU, nebo JAWA 1200. Prostě nesmysl. To si raději koupím skůtra na benzín a mám hned několi výhod:
- neomezené ježdění
- lehčí motocykl
- ekologičtější (výroba elektriky je zde ze 75 z uhelných elektráren)
- investice (originál veterán se zhodnocuje)
+3 -1
13.8.2018 Článek Tak kdo se chystá?
29.9.2016 Článek Je fajn, že je v tuzemsku trh s motocykly rozdělen FGR 2500 ccm - 3 miliony , JAWA 1200 ccm - 0,5 milionu , a pak veškeré Japonské a jiné zahraniční motocykly s objemem 400 - 1000 ccm -v cenách kolem 0,3 mil. Aspoň v tom nemáme bordel. Jen je škoda, že ty vytažené stovky miliony ze státních dotací, tedy peněz daňových poplatníků pro FGR a JAWA nešli do rozumnějších a masovějších projektů. Je fajn, že si kluci plní své sny, ale mělo by to být za vlastní peníze. Můj sen je vyrábět motorky také, ale jaksi nemohu dosáhnout na dotace z ministerstva obchodu a průmyslu - poradíte mi jak na to? . Díky za Typ.
+2 
30.8.2016 Článek A pro Vlado-1500: Jistě bys to bez SPZ zvládl též
30.8.2016 Článek Díky za super komentáře. Příští termín bude 19.8.2017. Tak chystejte své stroje , kdo jste ještě nebylo A ostatním děkujeme za účast
17.8.2016 Článek Kdo nepřijede zaváhá! Nicméně dáme vám šanci na další ročník
9.8.2016 Článek Každý rok, jsme měli Melecháč týden po GP, letos se to prostě sešlo s moto GP
31.8.2015 Článek Ty jo, když to tak čtu z pohledu redaktora a slyším vyprávět účastníky, tak to asi příští rok místo organizovaní raději taky pojedu
20.8.2015 Článek Znovu děkuji za komentáře. Co se týká staveb motocyklů ČZ 180 typ 487.6, tak jsem si jist, že jich už moc nebude. Počítám že pokud ano, tak to bude do dvou kusů. Účelem staveb není mé osobní zbohatnutí o kterém se ani mluvit nedá, ale možnost získání nějakých prostředků pro další stavbu. Další stavbou v řadě je silniční ČZ 400 OHC. Zde se mi podařilo během několika dlouhých let sehnat a zprovoznit motor ČZ 400 typ 863 a dále motor ČZ 250 typ 862. Věřte, že pořízení takových motorových unikátů se pohybuje v cenách ojetých Octavii II a samotná výroba motocyklu je ve 100tis řádech. Ale vnímám to jako výzvu nejen pro sebe, ale i v duchu ing. Pudila, který si přál, aby jeho motocykly brázdily české silnice a nestály jen jako prototypy v muzeích. A možnost vidět, slyšet a dotknout se oživlého unikátu je i při vysoké investici pro mne více zajímavé, než si koupit třeba novou Hondu za ty samé peníze
+5 
19.8.2015 Článek Zodpovím dotaz k SPZ. Všechny mé ČZ 180 typ 487.6 mají doklady a bílou SPZ.
19.8.2015 Článek




Zde mám podpisy z roku 1999 od Bártíka, Pudila, Staši, Kocourka a Lence. Kdo ví, co by se zrodilo, kdyby pan Pudil měl možnost tvořit mnohem déle.
+1 
19.8.2015 Článek




S panem Pudilem jsem měl tu čest se v roce 1999 sejít nejen na 80. výročí ČZ Strakonice, ale i u něj doma. Velmi příjemný muž, který mě (stavaři) ochotně ukazoval jeho práci. Vzpomínám si, že měl doma rýsovací prkno a na něm motor ČZ 420 typ 860. Nechal jsem si od něj podepsat fotografii v publikaci od Gomoly, kde je celý realizační tým s ČZ 420 na závodech klasiků v Asenu v roce 1998.

Na přiložené fotce je Ing. Pudil s ČZ 350 typ 510 OHC a vedle vlevo má první stavba "Bastarda" jak jej nazývali sami ve vývoji ČZ Strakonice.
19.8.2015 Článek Děkuji za komentáře.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

TOPlist