Komentáře
Nalezeno 17 záznamů
31.1.2022 | Článek | Já zase z dovolené tlačil před KTM zlomeného Stroma. |
30.1.2022 | Článek | Řehoř by s LC8 nikam nedojel, poněvadž má dvě nádrže. Každé tankování by si dvakrát vypláchl ksicht benzinem. |
24.2.2021 | Článek | Nekecej kraviny a přiznej se kolik máš za sebou na Hujdě svolávaček. |
29.12.2017 | Článek | Mig : Máš pravdu,terorista na samolepkách mi taky vždy hne žlučí, jen ty kola si oprav modrá 990 má kola velká |
28.12.2017 | Článek | Proč tuto monstrum má tedy ve jménu Rallye,když je to určeno na poklidnou jízdu nás mrdalů. Rallye závody se jezdí hlavně na čas, to není krasobruslení aby se jelo na známky |
17.3.2017 | Článek | Dobrý článek,jen název zavádí měl být doplněn o tu pravověrnou 19ctku vpředu |
25.12.2015 | Článek | Nejvíc mě rozbilo tohle |
9.10.2013 | Článek | To se smí řídit s papírama "A" nebo bude třeba ještě řidičák alespoň "T" |
14.3.2011 | Článek | mira xj: Klíďo počítej články do 11cti a pak to změř krejčovskym metrem, mě amaterovi je to na 99% fuk Výměna řetězu je doporučena při jeho prodloužení o 2% délky a více. K rychlé indikaci opotřebení lze použít měrku (ocelový lisovaný kalibrační přípravek) díky kterému lze velmi rychle a bez demontáže řetězu stanovit prodloužení (opotřebení) řetězu. Nadlimitně prodloužený řetěz opotřebovává řetězová kola tím, že jeho válečky nabíhají do těla zubů a tím dojde velmi rychle k jejich znehodnocení. Důležité je i správné napnutí, prověšená větev řetězu nesmí být příliš volná ani napnutá. Více informací lze zjistit v návodu konkrétního motocyklu. |
14.3.2011 | Článek | Proč v tak odborném článku není zmínka o berličce pro běžné smrtelníky v podobě kalibru na řetězy. Levná (150kč) a jednoduchá kontrola pro ty co to nemají v oku. |
3.1.2011 | Článek | Proto mi bylo divné jak mohou odlazovat japonští inženýři vibrace na tom motoru jo a je to Miranelli jen pro přesnost dvě L kdyby někdo gůglil Jinak napad testu je pěknej |
3.1.2011 | Článek | Není náhodou motor v 660 italskej? |
5.9.2010 | Článek | Motovylety Asig jsi na jine vlně, premejslim koncepčně.To že se v anglickem skladu valej 3valce a ocelove trubky jde mimo mě. Mam namysli motor z cestaku(z toho enduro nebude,skus ho otocit kolama vzhuru),zranitelna velka svetla (mimo asfalt. cesty idealní ) , mizerna svetla vyška(jakbysjel) ale hlavní minus bude neseriditelne plexi.Už si představuju ty diskuse na forech clouma mi to od 140 helmou co s tím. Ale libi se mi to,asi jen do te doby nez spatřím co to bude stat a jak to bude ve skutecnosti prtave, neco ve stylu spíd t(k)rypla. |
4.9.2010 | Článek | V-Strom made in England |
8.3.2010 | Článek | Nadhera, jen mi to trochu pripada jak soutez nacpi velkej motor do prtave masiny.Ty fotky jizdy vestoje toho dukaz, a nebo se pletu a byl vybran spatnej redaktor |